برگزاری دور اول جایزه‌ی ادبی بوته

منبع: ایران آرت

140

1400/5/3

16:16


دبیر دو اول جایزه ادبی بنیاد هنری بوته از استقبال کم نظیر از این جایزه خبر داد.

ایران آرت: آرش مونگاری، دبیر دور اول جایزه ادبی «بنیاد هنری بوته» با اعلام اینکه تا به این لحظه استقبال کم نظیری از دور اول جایزه ادبی بوته بعمل آمده، عنوان داشت:

باتوجه به نزدیک شدن به پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه و درخواست نویسندگان عزیز، مبنی بر تمدید مهلت ارسال آثار، این مهلت، به تصمیم شورای مرکزی بنیاد، تا پایان تیر 1400 تمدید شد و این مهلت به هیچ ترتیب دیگری قابل تمدید نیست.

او همچنین با تأکیید بر اینکه بوته، نوبنیادی با پروژه ها و اهدافی تعریف شده و منظم است، بیان کرد:

این مرکز قصد دارد برای کیفیت و اعتلای هرچه بیشتر و بهتر هنر در ایران، و ایجاد گفتمانی کاربردی و البته سازنده بین ادبیات و هنرهای زیبا(فارغ از  بازی نام ها و شهرت ها، اسم ها و رسم ها و پس زدن چنین رویه هایی)، گامی نو و موثری در این عرصه برداشته، و در این میان، نقش تأثیرگذارتر و الهام بخش تری نسبت به سایر جریان های موجود در هنر، به ویژه ادبیات، ایفا کند.

مونگاری در ادامه گفت:

به همین سبب هم، این بنیاد در نظر دارد تا با برگزاری دور اول جایزه بوته در بخش ادبیات داستانی_داستان کوتاه_ بر بخشی از این اهداف و مشی های در نظر گرفته شده، جامه ی عمل پوشانده، و در پیشبردش از تمامی داستان نویس های فارسی زبان سراسر دنیا، برای شرکت و حضور در این رویداد بزرگ ادبی و هنری، دعوت به عمل آورد.

شیوه تقدیر، اعلام اسامی داوران و زمان اعلام آثار برگزیده، در فراخوان های بعدی به آگاهی شرکت کنندگان و علاقه مندان خواهد رسید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو