دانلود بازی Creepy Tale 2 برای کامپیوتر – نسخه ALI213

دانلود بازی Creepy Tale 2 برای کامپیوتر – نسخه ALI213


منبع: دانلود ها

88

1400/5/3

22:40


بازی Creepy Tale 2 به شخصی به لارس جوان می‌پردازد که روزی از روزها، پدرش را ترک کرده و به سمت نجات خواهرش رهسپار می‌شود. خواهرش توسط قدرت‌های شیطانی گرفتار شده و سال‌ها است که لارس به دنبال وی می‌گردد. همه چیز از زمانی شروع شد که خشکسالی بر دهکده چیره شده و نیرویی ناشناخته از شر، شروع به ایجاد رعب و وحشت برای ساکنین روستا کرد. پادشاهی که تا این زمان، به صورت مسالمت آمیزی به مسیر خود ادامه می‌داد، دچار مشکل شده و روز به روز شاهد ربوده شدن فرزندان در دهکده بودیم. همین اتفاقات برای خانواده لارس هم روی داده و انسان‌ها در برابر نیروهای شر تاریکی قرار گرفتند.

Creepy Tale 2 PC-ALI213

دانلود-بازی-Creepy-Tale-2

در بازی Creepy Tale 2 بدبختی و فاجعه را در هر گوشه مشاهده خواهیم کرد و قرار است که لارس، کارهای بزرگی را انجام دهد. پدر لارس هم نقش بزرگی در این داستان دارد و کم کم به دلیل ضرب و شتمی که از نیروهای شر دریافت می‌کند، در معرض مرگ قرار دارد. لارس موفق به فرار از دست نیروهای شیطانی شده و به لطف جادویی که دوستش به او یاد می‌دهد، سعی می‌کند که خواهرش را به سلامت بازگرداند. او به دنبال احقاق حق خود بوده و گویا در این راه، نیروهای شیطانی نیز راهی جز تسلیم در برابر وی نخواهند داشت. در این بازی، یک تجربه ماجراجویی کارتونی خواهیم داشت که از داستان‌های افسانه‌ای تشکیل یافته است.

شما می‌توانید ورود تازه‌ای به داستان‌هایی داشته باشید که در سیاه چال جریان دارد و معماهای بسیاری هم برای شما خواهد داشت. از گیم پلی روایت محور بازی گرفته تا افسانه‌هایی که در اروپای میانه جریان دارد، از بهترین ویژگی‌های این اثر محسوب می‌شود. کافی است که معماهای هوشمندان بازی را حل کرده و به دنبال نجات خواهر کوچک لارس باشید.

info

Once upon a time, young Lars left his father’s cabin to rescue his little sister, spirited away by an evil power…
It all started when the lean years came. An unknown force of evil began terrorizing a peaceful kingdom, kidnapping their children and the innocent inhabitants of the forest. What was once a peaceful kingdom where humans and fantastic creatures lived together in harmony became a land of gloom and fear.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: 64-bit Windows 7 / 8 / 10

Processor: 2 GHz

Memory: 2 GB RAM

Graphics: GeForce 600 Series

Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: 64-bit Windows 7 / 8 / 10

Processor: 2 GHz

Memory: 2 GB RAM

Graphics: GeForce 600 Series

Storage: 4 GB available space

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Creepy Tale 2-ALI213 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو