تزیین زیر تخت خواب با ۷ ایده جالب و کاربردی

تزیین زیر تخت خواب با ۷ ایده جالب و کاربردی


منبع: آرگا

163

1400/5/7

19:13


ایده های جالبی از تزیین زیر تخت خواب به همراه نکاتی ارزشمند در این رابطه را در این مطب ملاحظه خواهید کرد. این ایده های ارائه شده راهنمای خوبی برای انجام دیزاین فضای زیر تختخواب شما خواهند بود.

در دیزاین منزل، طراحی اتاق خواب اهمیت زیادی را به خود اختصاص داده است که متناسب با ابعاد، نوع سبک، جنسیت و سن فرد، میزان نورگیری اتاق و …. انجام می شود. تختخواب یکی از بخش های مهم سرویس خواب محسوب می شود که نیازمند چیدمان و دیزاینی خاص تر و فراتر از سایر بخش ها را می طلبد. و اما چیدمان و نظم به همراه زیباسازی اقداماتی است که در نقاط مختلف این اتاق باید جاری شود. یکی از این نقطه ها فضای زیر تخت خواب است که در همین راستا آرگا ایده های جالبی را همراه با بیان توضیحاتی از تزیین زیر تخت خواب به تصویر و قلم می کشد.

ایده های جالب و کاربردی برای تزیین زیر تخت خواب

حتما برای شما نیز اتفاق افتاده که به دلایل مختلف دچار کم خوابی و یا بی خوابی شده باشید. همانطور که گفته شد علل مختلف نشات گرفته از مشکلات جسمی، درگیری های فکری و …. می توانند موثر و عامل باشند. اما علت مهم دیگری را نیز می توان در این تاثیرپذیری نام برد.

بی نظمی و نبود مکان و محیط کافی، همچنین داشتن یک فضای نامناسب که خواب و آرامش شما را سلب می کند. شاید این مشکل در اتاق خواب های بزرگ کمتر شود، اما در اتاق خواب های کوچکتر به دلیل کمبود فضای کافی این مشکلات حادتر می گردد. به منظور جلوگیری از این مشکلات پیشنهاد می کنیم استفاده بهینه از تمامی فضا داشته باشید. یکی از این فضاها قسمت زیر تخت است که نقش مهمی در این چیدمان و نظم بخشی اتاق های کوچک دارد.

نمونه های خارق العاده و خاص تزیینات زیر تخت خواب

ایده هایی شیک از تزیینات زیر تخت خواب

در ادامه با ایده های متنوع تزیین زیر تخت خواب آشنا می شوید که با الگوبرداری از آن های می توانید به فضای زیر تخت خود نظم خاصی ببخشید.

  • گاو صندوق یا باکس قفل دار

محیط زیر تخت خواب محل خوبی برای قرار دادن انواع این جعبه ها(بخصوص چرخ دار) و گاوصندوق ها می باشد که لوازم شخصی و ارزشمند شما را حفظ می کند.

  • باکس لباس

چنانچه می خواهید پارچه و پوشاک های خوب و نفیس خود را برای مدتی زیاد حفظ نمایید، بهتر است این از این جعبه ها تهیه کنید.

ایده های تزیین زیر تخت خواب

انواع نمونه های تزیین فضای زیر تختخواب

  • باکس های بدون اسید

این جعبه ها برای قرار دادن آلبوم های عکس مناسب می باشند، یه این ترتیب برای مدتی طولانی تر می توانید از آنها نگهداری نمایید.

  • چمدان های چرخ دار

چمدان ها همیشه پایه ثابت نگهداری و جابجایی وسایل می باشند، با توجه به اینکه چمدان ها در زیر تخت خواب فضای زیادی را اشغال می کنند می توانید چمدان های بدون چرخ را نیز چرخ دار نمایید تا دسترسی راحت تر و آسان تری به آن داشته باشید.

  • باکس کفش

قفسه های دارای چرخ و یا باکس هایی جهت قرار دادن و حفظ کفش ها یکی دیگر از ایده ها به شمار می رود. به این ترتیب کفش های شما سالم مانده و از ریخت و پاش در زیر تخت خواب جلوگیری کرده اید.

دیزاین و زیباسازی زیر تخت خواب

  •  کیسه های زیپ دار

این کیسه های بزرگ و جادار ایده ی مناسبی جهت قرار دادن لوازمی همچون ملحفه و بالش های کناره، لوازم دیزاین جشن است که کمتر به کار گرفته می شوند.

  • زیاد کردن ارتفاع تختخواب از زمین

و در آخر برای افزایش محیط زیر تخت خواب می توانید در حد چندین سانتی متر ارتفاع تختخواب خود را بیشتر نمایید. زیرا گروهی از مردم خوابیدن بر روی تختخواب مرتفع را بیشتر دوست دارند.

طرح های خلاقانه و منحصر به فرد تزیین زیر تخت خواب

نکات کاربردی برای فضای زیر تختخواب

* داشتن هارمونی میان سبک اتاق پذیرایی، نشیمن، آشپزخانه، اتاق خواب و در نهایت سرویس خواب باشد، یعنی چه؟ به این معنی که نوع سبک انتخابی سرویس خواب شما با نوع سبک طراحی منزل شما هماهنگ باشد.

* هنگام انتخاب سرویس خواب به تمامی موارد زیبایی، راحت و نرم بودن، و در نهایت بزرگ و جادار بودن آن توجه کنید، این جادار بودن فضای زیر تختخواب را نیز شامل می شود.

* چنانچه قصد خریداری سرویس خواب تازه ای را دارید، می توانید تختخوابی را برگزینید که محیط زیر آن دارای کشو باشد. این نوع تختخواب ها، یعنی تختخواب های کشویی ایده ای جالب برای محیط های کمجا می باشند.

انواع طرح های تزیینات زیر تخت خواب

و در ادامه ایده های کاربردی و شک بسیاری را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم محرک و انگیزه های خوب و الگوهایی مناسب برای این منظور یعنی دیزاین زیر تخت خواب باشند.

تزیینات زیر تخت خواب با خرید تختخواب های کشودار

انواع نمونه های زیبای دیزاین زیر تخت خواب

دیزاین های تو دل بروی زیر تخت خواب

نورپردازی زیبا و خیره کننده در زیر تختخواب مدرن

طرح هایی فوق العاده از تزیین زیر تخت خواب

طرح های خواستنی دیزاین زیر تخت خواب

انواع نمونه های جذاب تزیین زیر تخت خواب

تزیین زیر تخت خواب برای استفاده بهینه از فضا

دیزاین و چیدمان زیر تخت خواب

دیزاین زیر تختخواب کشویی با چیدمان زیبای کتاب ها

انواع نمونه های تزیین زیر تخت خواب

انواع ایده های زیباسازی و دیزاین زیر تخت خواب

ایده های زیبای تزیین زیر تخت خواب

دیزاین زیر تختخواب نوزاد به سکلی زیبا

ایده های زیبای دیزاین زیر تخت خواب

تزیینات ایده آل و خواستنی زیر تخت خواب

تزیینات زیبا و کاربردی زیر تخت خواب

انواع نمونه های منحصر به فرد تزیین زیر تخت خواب

تزیینات زیبا و دوست داشتنی زیر تخت خواب

دیزاین فضای زیر تخت خواب کشودار

ایده هایی زیبا از دیزاین زیر تخت خواب

نمونه هایی تو دل برو از تزیین زیر تخت خواب

ایده هایی فوق العاده برای دیزاین زیر تخت خواب

همانطور که در آشپزخانه با نصب کابینت ها و انتخاب صحیح کابینت به بهترین شکل از تمامی فضا استفاده می کنیم و از هدر رفتن آن جلوگیری می کنیم، در اتاق خواب نیز به خصوص اتاق خواب های کوچک همین عمل را انجام می دهیم.

تزیین زیر تخت خواب یکی از روش های طراحی است که برای این منظور از آن بهره می بریم. همچنین در صورت تمایل برای آشنایی بیشتر با راهنمای خرید تخت خواب، اصولی ترین ویژگی های یک تخت خواب، تزیین تخت خواب بر روی آن کلیک نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو