دانلود بازی Viking Heroes 2 برای کامپیوتر – نسخه DARKZER0

دانلود بازی Viking Heroes 2 برای کامپیوتر – نسخه DARKZER0


منبع: دانلود ها

51

1400/5/8

22:56


بازی Viking Heroes 2 نبردی بین وایکینگ‌ها خواهد بود. گویا هیچ قهرمانی قدرتمندتر از وایکینگ‌ها وجود ندارد. هیچ دشمنی به این شدت حمله نمی‌کند و این خبر خوبی برای ساکنین سرزمین محاصره شده میدگارد نیست. قلمروهای اطراف هم دست کمی از میدگارد ندارند و نمی‌توانند کاری انجام دهند. آتشفشان خفته بعد از مدت‌ها بیدار شده است و آتش سوزان آن به جان سرزمین میدگارد افتاده است. شما به گروهی از قهرمانان نیاز دارید که به مردم سرزمین کمک کرده و نیروهای تاریک و ویرانگر را از سرزمین دور کنید. کوه استقامت فعلا در خواب به سر می‌برد و تنها شما می‌توانید آن را بیدار کنید.

Viking Heroes 2 PC-DARKZER0

دانلود-بازی-Viking-Heroes-2

در بازی Viking Heroes 2 به برادران و خواهران وایکینگ‌ خود پیوسته و می‌توانید سفری حماسی را به سوی یک سرزمین جادویی شروع کنید. شما باید به کمک افراد درمانده سرزمین شتافته و بتوانید به دنبال افرادی باشید که بتوانند این نابودی را از سرزمین دور کنند. دوستان قدیمی در خدمت شما هستند و می‌توانند به شما کمک کنند. لوکی کاملا قابل اعتماد بوده و برای بازسازی روستا می‌تواند کارهایی را انجام دهید. در این مسیر، رمز و رازهای حیات هم جذاب بوده و باید آن‌ها را انجام دهید. با یک جستجوی ساده هم می‌توانید آن‌ها را حل کرده و با شخصیت‌های جالب بازی همراه شوید.

سفر شما همراه با ورود به دنیای دایناسورها هم خواهد بود. قلمرو رویایی و خیره کننده‌ای را در بازی می‌بینیم که از نظر بصری واقعا زیبا است، اما چالش‌های زیادی را هم برای شما ایجاد می‌کند. باید منابع زیادی را جمع آوری کرده و بتوانید از قبل برای کارهای خود برنامه ریزی داشته باشید. برای اینکه گیم پلی بازی سرگرم کننده‌تر شود، سازندگان از تاریخ وایکینگ‌ها استفاده کرده و سیستم نبرد جالبی را برای بازی طراحی کرده‌اند که پیشنهاد می‌کنیم آن را تجربه کنید.

info

There are no heroes mightier than the Viking and no enemies more fierce! This is good news for the besieged inhabitants of Midgard and the surrounding realms, who need a group of champions to come to their aid after a long-dormant volcano awakens and spews its red-hot contents across the land. And it’s bad news for the dark and destructive force that roused the slumbering mountain.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 or later

Processor: 2 GHz processor

Memory: 2 GB RAM

Graphics: GPU with at least 512MB of VRAM

DirectX: Version 11

Storage: 550 MB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7/8/10+

Processor: 3 GHZ processor or better

Memory: 4 MB RAM

Graphics: GPU with at least 1024MB of VRAM or better

DirectX: Version 11

Storage: 550 MB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Viking Heroes 2-DARKZER0 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو