دانلود فیلم آموزش یادگیری ماشین و علم داده

منبع: دانلود ها

96

1400/5/12

18:40


Udemy – Complete Machine Learning & Data Science Bootcamp 2021

یادگیری ماشین و علم داده

فیلم-آموزش-Complete-Machine-Learning-and-Data-Science-Bootcamp-2021

در فیلم آموزش Complete Machine Learning می‌توانید با یادگیری ماشین و علم داده آشنا شده و با مهارت‌های مختلف آن در سال ۲۰۲۱ همراه شوید. این دوره شما را به یک مهندس و برنامه نویس تمام عیار تبدیل خواهد کرد و می‌توانید تخصص کاملی به عنوان یک فارغ التحصیل این دوره کسب کنید. با این دوره می‌توانید در شرکت‌های برتر فناوری مشغول به کار شده و از صفر تا صد آن را یاد بگیرید. علم داده و یادگیری ماشین، اصلی‌ترین نقش را در استخدام شما خواهد داشت و در طول مسیر، می‌توانید با مدرن‌ترین و به‌روزترین مباحث علم داده همراه شوید. با کتابخانه‌های پایتون و تنسورفلو ۲.۰ آشنا خواهید شد و می‌توانید با قدرت به کار خود ادامه دهید.

با فیلم آموزش Complete Machine Learning می‌توانید همراه با پروژه پیش رفته و تمام مهارت‌های مدرن یک مهندس علم داده را فرا بگیرید. در طول این دوره، می‌توانید با کدنویسی و کتابخانه‌های مختلف پایتون آشنا شده و بلافاصله آن‌ها را در مجموعه مهارت‌های خود به کار ببرید. همه این منابع لازم بوده و می‌توانید به آخرین مهارت‌های شغلی موردنیاز هم دست پیدا کنید. برنامه درسی این دوره بسیار پر کاربرد بوده و شما را از حد صفر به یک مهندس حرفه‌ای تبدیل خواهد کرد. با این دوره، نیازی هم به داشتن تسلط روی برنامه نویسی نخواهید داشت و از پایه می‌توانید همه چیز را یاد بگیرید.

با فیلم آموزش Complete Machine Learning می‌توانید پروژه‌های خودتان را در دنیای واقعی ادامه داده و به مباحث پیشرفته‌ای مانند شبکه‌ّای عصبی، یادگیری عمیق و مباحث انتقال بپردازید. تمرینات واقعی در این دوره به شما ارائه شده و مدرس دوره، کمک می‌کند که شبیه سازی بهتری از آن‌ها داشته باشید.

info

This is a brand new Machine Learning and Data Science course just launched and updated this month with the latest trends and skills for 2021! Become a complete Data Scientist and Machine Learning engineer! Join a live online community of 400,000+ engineers and a course taught by industry experts that have actually worked for large companies in places like Silicon Valley and Toronto. Graduates of Andrei’s courses are now working at Google, Tesla, Amazon, Apple, IBM, JP Morgan, Facebook, + other top tech companies. You will go from zero to mastery!

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو