دانلود دوره آموزشی SQLite databases with Python

منبع: دانلود ها

122

1400/5/14

19:52


Udemy – SQLite databases with Python

پایگاه داده SQLite با پایتون

دوره-آموزشی-SQLite-databases-with-Python

مدت زمان دوره: ۳۳ دقیقه

کیفیت: ۱۲۸۰×۷۲۰, ۴۴ KHz

زبان: انگلیسی

زیرنویس انگلیسی: دارد

با دوره آموزشی SQLite databases with Python می‌توانید پایگاه داده SQLite را در پلتفرم پایتون پیاده سازی کرده و از آن استفاده کنید. این دوره کدنویسی پایتون را برای شما آسان کرده و می‌توانید داده‌های خود را به سادگی دستکاری کرده و آن‌ها را تجزیه و تحلیل کنید. به سادگی توانایی ذخیره سازی داده‌ها در سیستم‌های مختلف را خواهید داشت و می‌توانید سرعت خود را بالاتر ببرید. می‌توانید هر نوع برنامه مبتنی بر داده را با این دوره ایجاد کرده و کدنویسی آن را به سادگی انجام دهید. یک پایگاه داده کوچک و عالی به عنوان پروژه در این دوره خواهید ساخت و می‌توانید آن را پیکربندی کنید.

با این دوره می‌توانید با بسیاری از لینک‌ها همراه شده و مراحل اولیه پیاده سازی پایگاه داده را فرا بگیرید. کار با سایر پایگاه داده‌ها نیز در این دوره فراهم شده و می‌توانید عملیات به روزرسانی و حذف داده‌ها را نیز انجام دهید. اگر یک کاربر مبتدی هستید، کار را با مراحل ساده شروع خواهید کرد و می‌توانید کم کم به سطح موردنظر خود دست پیدا کنید. همه چیز از ابتدا توضیح داداه خواهد شد و می‌توانید با بسته‌ها و کتابخانه‌های مختلف پایتون برای کار با داده‌ها همراه شوید. این دوره محدودیتی در این زمینه‌ها ندارد.

با این دوره می‌توانید تنظیم پایگاه داده را به درستی انجام داده و چگونگی کار با SQLite را نیز فرا بگیرید. پایگاه داداه توسط میلیون‌ها نفر استفاده شده و به صورت همزمان در برنامه‌ها کاربرد دارد. در دوره آموزشی SQLite databases with Python می‌توانید همه نکات لازم را فرا گرفته و به عنوان یک توسعه دهنده از آن برای ساخت نرم افزارهای خود استفاده کنید. همه چیز به نحوه درج، بازیابی، به روزرسانی و حذف داده‌ها بستگی دارد و این دوره با شما همراه خواهد شد.

info

In this course you will learn interacting with SQLite3 databases. It makes it easy to access sqlite databases from python code. Manipulate and analyze your data using Python.
While you can store your data in files, this quickly becomes impractical.  A file can only be opened and written once, not by millions of people at the same time. If you want to make any kind of data-driven application you need to use a database system.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود دوره آموزشی با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو