دانلود بازی TimeShift برای کامپیوتر – نسخه GOG

دانلود بازی TimeShift برای کامپیوتر – نسخه GOG


منبع: دانلود ها

89

1398/4/31

20:54


داستان بازی TimeShift در آینده نزدیک رقم می خورد. جایی که نسل انسان ها روبه نابودی است و خاطرات و حافظه آنها توسط موجودات فوق بشر و تکامل یافته در اندک زمانی پاک می شود. بازیکن در نقش michael swift فرمانده مجرب ارتش امریکاست که از سوی سران کشور برای چاره اندیشی و رفع مشکلات به وجود آمده ناشی از دو اختراع بزرگ قرن که یکی ماشین کنترل زمان و دیگری ماشین زمان است برگزیده شده است. بازی TimeShift یک بازی اکشن و هیجانی می باشد که گیمر از بازی کردن آن لذت کافی را خواهد برد. در این بازی از سلاح های قدرتمند استفاده شده که هیجان بازی را دوبرابر می کند. شما در بازی با تعدادی اسلحه سر و کار دارید که مهمترین آنها یک Machine Gun است. از نکات مربوط به اسلحه ها می توان به فراوانی مهمات اشاره کرد به طوری که لازم نیست حتی یک لحظه فکر کمبود مهمات شما را اذیت کند. در بازی TimeShift شما می توانید زمان را متوقف یا کند کنید که این یک ویژگی منحصر به فرد بازی می باشد که یک گیمر می تواند از آن لذت ببرد.

در این بازی بیش از ۳۰ ماموریت برای شما در نظر گرفته شده که شما باید آنها را طی کنید. در کل گیم پلی بازی شیرین و جذاب می باشد. این بازی با موتور قدرتمند ۳D engine ساخته شده که جزئیات بازی را با دقت بالایی نشان می دهد و بازی از نظر گرافیک عالی است که نظر گیمر را به خود جذب می کند. این بازی هم از نظر صداگذاری عالی است و هیچ ایراد خاصی ندارد. همچنین کیفیت صدای آن هم بالاست و از موسیقی های جذابی هم در بازی استفاده شده که از این نظر هم گیمر را به خود جذب می کند و گیمر را از بازی کردن خسته نمی کند بلکه به او هیجان می بخشد.

TimeShift PC-GOG

دانلود-بازی-TimeShift

info

Master time to become the ultimate weapon!

Dr. Aiden Krone has made a Time Jump across the space-time continuum – a reckless act with frightening consequences. Now, a disturbing alternate reality has evolved within the bleak and rain-soaked Alpha District. Armed with the experimental Beta Suit, you alone are able to slow, stop and reverse the flow of time. Only with this ability can you lead the uprising to victory and put an end to Krone’s madness.

Harness time as the Ultimate Weapon: Slow, stop and reverse the flow of time to destroy your enemies

Unleash a powerful arsenal of weapons and vehicles in 24 combat missions

Up to 16-player multiplayer, featuring the use of time grenades in 14 different maps, allowing for unique style of slow, stop and reversal of time

Completely customize your multiplayer experience with over 40 different features to fit your style of gameplay

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows(R) XP with latest service pack installed or Windows Vista™

Processor: Intel(R) Pentium(R) 4 2.0 GHz or AMD(R) equivalent

Memory: 1 GB RAM

Graphics: NVIDIA(R) GeForce(R) 6600 128 MB DirectX(R) 9.0c-compatible card with Pixel Shaders 2.0b support or equivalent (ATI(R) Radeon(R) x700) with latest DirectX drivers

DirectX: DirectX(R) 9.0c

Hard Drive: 8 GB free hard drive space

Sound: DirectX 9.0c-compatible sound car

 

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

3) به نصب بازی بپردازید. بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

4) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود نسخه TimeShift v2.0.0.3-GOG :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو