دانلود بازی Mafia برای کامپیوتر –  نسخه DINOByTES

دانلود بازی Mafia برای کامپیوتر – نسخه DINOByTES


منبع: دانلود ها

157

1398/4/31

20:54


در سال ۲۰۰۲ شرکت Illusion Softworks که الان به ۲K Czech تغییر یافته ، بازی Mafia را عرضه کرد که با استقبال شدیدی مواجه شد. بازی از هر نظر مخصوصا از لحاظ روایت و خود داستان یک شاهکار بود. بازی Mafia یادآور سال های طلایی حکومت گانگسترها در آمریکا است و به عمق یکی از خانواده های مافیایی می رود و روایتی از شخصیتی است که در لایه های این خانواده تبدیل به یکی از خطرناک ترین جنایتکاران مافیایی می شود. در بازی Mafia شما خود را غرق یک داستان فریبنده در مورد یک زندگی روزمره برای کسب قدرت و روزهای پر هیجانی خواهید شد. این بازی اکشن مدرن و ماجراجویی بسیار زیبا و فوق العاده ای که با عرضه خود در سال ۲۰۰۲ انقلابی به پا کرد و نظر تمامی منتقدان بازی وب سایت های مطرح دنیا را به خود جلب کرد. مافیا به دلیل گرایفک بالا و فیلم نامه و سبک بسیار زیبا و جذاب و نوآورانه بازی خود توانست در آن سال نمره فوق عالی را از بسیاری از وبسایتهای نقد بازی برتر دنیا از آن خود کند.

Mafia PC-DINOByTES

دانلود-بازی-Mafia

سایر نسخه های مافیا

بازی مافیا در شهر بهشت گم شده اتفاق می‌افتد (The City Of Lost Heaven) . شهری متشکل از سه قسمت کلی که با پل به هم متصل شده اند. طراحی شهر بازی واقعا زیباست. ساختمان ها، خیابان ها و مردمی که در خیابان مشغول کار خود هستند، مافیا را یک سر و گردن از بازی های سال ۲۰۰۲ بالاتر قرار می‌دهد. در قسمت هایی از شهر قطار شهری هایی را می‌بینید که از وسط شهر عبور می‌کنند و در قسمت هایی مونوریل ها را می‌بینید که از بالای شهر عبور می‌کنند و ممکن است پلی که بالا می‌رود تا کشتی ها از زیر آن عبور کنند نیز توجه شما را به خود جلب کند.

این ها فقط بخشی از جلوه های زیبا این شهر بودند و مانند آن ها در محیط بازی زیاد است. بافت های گرافیکی و جزئیات گرافیکی بازی نسبت به زمان انتشار آن واقعا در سطح بسیار بالایی قرار دارد و مانند آن را در هیچ عنوانی حتی تا سال بعد هم نمی‌توانید مشاهده کنید. اشیا درون محیط بازی، سلاح ها، شخصیت ها، لباس ها و وسایل نقلیه به بهترین نحوی که در آن زمان ممکن بوده است طراحی شده اند. بازی فقط در روز آفتابی ادامه پیدا نمی‌کند بلکه شما شاهد شب هایی زیبا که گاهی با باران همراه هستند، خواهید بود. از یک بازی در آن زمان، کسی انتظار نورپردازی قوی و سایه های دقیق و حرفه ای ندارد اما مافیا در این بخش هم یک پله از سایر بازی ها بالاتر بوده و شما این را با دقت به نور ماشین ها در شب و چراغ های خیابان و سایه ها می‌توانید بفهمید.

به طور کلی محیط بازی و شخصیت ها آنقدر زیبا بودند که یک نفر از لحظه ای که بازی را شروع می‌کرد تا روزی که بازی را تمام می کرد، درحال و هوای کلاسیک بازی و گروه مافیایی قرار می‌گرفت. باز هم تکرار می‌کنیم تمامی این حرف ها با توجه به انجام بازی در سال ۲۰۰۲ است و شما با بازی های الان نباید مقایسه نکنید. خیلی از سیستم ها در زمان انتشار این بازی توانایی اجرا کردنش رو نداشتند.

منبع توضیحات: دانلودها و گیم فا

info

It’s 1930. After an inadvertent brush with the mafia, cabdriver Tommy Angelo is reluctantly thrust into the world of organized crime. Initially, he is uneasy about falling in with the Salieri family, but soon the rewards become too big to ignore. As he rises through the ranks, the paydays keep getting bigger, but the jobs get even dirtier. Tommy may ultimately earn the respect of the Salieris, but becoming a Made Man will leave him more conflicted than ever with the new life he has chosen.

Experience Lost Heaven

Explore more than 12 square miles of Lost Heaven, a quintessential 1930’s American city based on historic Depression-era architecture and culture.

Authentic Story and Action-packed Gameplay

Play more than 20 thrilling missions inspired by events from the 1930’s. Rise through the ranks of the Salieri family from foot-soldier to Made Man, taking on mob hits, car chases, bootlegging, shootouts, bank robberies and more.

Era-inspired Vehicles and Weapons

As a daring getaway driver, get behind the wheel of more than 60 historically-inspired cars featuring realistic physics and real-time damage.

Complete those grittier jobs with more than a dozen weapons at your disposal. Choose from baseball bats, sawed-off shotguns, magnums and the renowned Tommy gun to deal with any wise guy who dares to cross you.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

System: Windows XP / Vista / 7 / 8 / 10

Processor: 1.4 GHz or faster

Memory: 2 GB RAM

Graphics: 3D graphics card compatible with DirectX 9.0

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید. بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

4) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Mafia PC-DINOByTES :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو