دانلود بازی Dwarf Journey برای کامپیوتر – نسخه GOLDBERG

دانلود بازی Dwarf Journey برای کامپیوتر – نسخه GOLDBERG


منبع: دانلود ها

96

1400/5/18

00:26


بازی Dwarf Journey سفری همراه با شخصیت Galler را برای‌مان خواهد داشت که می‌توانید در جهان ابدیت به تجربه آن برخیزید. حیات ابدی به شما داده خواهد شد و می‌توانید با سلاح‌هایی مانند تبر و کلنگ خود، به سراغ ماجراجویی حماسی خود بروید. این ماجراجویی می‌تواند به قیمت جان وی تمام شود، اما او مصمم است و کاری که می‌خواهد را انجام خواهد داد. او راهی کوه‌های شمالی شده و قصد دارد که به صورت تضمینی به هدفش دست پیدا کند. در سطوح بازی که به صورت تصادفی ایجاد می‌شوند، می‌توانید چالش‌های اکشن بازی را تجربه کرده و هر بار سیستم تازه‌ای را داشته باشید.

Dwarf Journey PC-GOLDBERG

دانلود-بازی-Dwarf-Journey

با شکست دشمنان، می‌توانید شخصیت خود را در بازی Dwarf Journey تکامل بخشیده و با دشمنان و باس‌های خود نبرد داشته باشید. مسیرهای جدید به روی شما باز خواهند شد و می‌توانید تجربه‌ای برای رشد و شخصی سازی داشته باشید. باید از نقشه استفاده کرده و از آن برای پیدا کردن سلاح‌های بهتر استفاده کنید. تجهیزات کامل‌تر به شما کمک می‌کند که هیولاهای قدرتمندتر را شکست داده و بیمی از آن‌ها نداشته باشید. بازی گیم‌پلی جالبی دارد و سفارشی سازی شده است. می‌توانید ساخت و ساز خود را به موارد دلخواه خود سوق داده و حتی روی گیم پلی بازی نیز تاثیر بگذارید.

شما به جاودانگی خواهید رسید و می‌توانید محدودیت‌ها را برای خود حذف کنید. می‌توانید زمان مناسبی را برای رویارویی با دشمنان خود انتخاب کرده و سفر طولانی و باشکوه خود را بدین ترتیب تا ابدیت ادامه دهید. سیستم‌های جالبی در بازی برای تجربه کردن وجود دارد که تنها باید صبور بوده و داستان بازی را تا انتها ادامه دهید. همین مورد شما را به پاداش‌های جالبی خواهد کشاند.

info

Dwarf Journey is an action roguelite platformer with randomly generated levels. Defeat enemies, level up, assemble your rune build and collect minerals to forge better equipment on an epic journey in search of immortality.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Microsoft® Windows® 7 SP1, 8.1, 10

Processor: 1.5 GHz CPU

Memory: 2 GB RAM

Graphics: Integrated Graphics Card

Storage: 300 MB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Microsoft® Windows® 10

Processor: Multi-core 2Ghz CPU

Memory: 2 GB RAM

Graphics: OpenGL 3.0 (DirectX® 10) compliant graphics card and driver

Storage: 300 MB available space

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Dwarf Journey-GOLDBERG با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو