دانلود بازی Onirike برای کامپیوتر – نسخه PLAZA

دانلود بازی Onirike برای کامپیوتر – نسخه PLAZA


منبع: دانلود ها

131

1400/4/10

12:24


بازی Onirike یک تجربه ماجراجویانه، معمایی و پلتفرمر است که در یک دنیای جهان باز و بسیار پیچیده اتفاق می‌افتد. شما می‌توانید روایت داستانی غیر خطی بازی را دنبال کرده و از زیبایی شناسی بصری بازی نهایت لذت را ببرید. بازی از نظر شنیداری هم المان‌های جالبی برای عرضه کردن دارد و می‌توانید در طول بازی، نقش شخصیت Pieto را برعهده بگیرید. رویاها از خواسته‌های ذهنی خودمان تغذیه می‌کنند. آن‌ها از زمان تولد در ما زندگی کرده‌اند و این‌ها تمام چیزهایی هستند که ما آن‌ها را صدا می‌کنیم تا زمانی که به واقعیت تبدیل شوند. اما، آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که اگر رویایی هرگز محقق نشود، چه اتفاقی رخ خواهد داد.

Onirike PC-PLAZA

دانلود-بازی-Onirike

شخصیت Pieto در بازی Onirike، یک موجود عجیب و غریب است که از ماهیت خود هیچ اطلاعی ندارد. او توانایی نادری برای نامرئی شدن دارد و از آن می‌تواند برای کاوش، پنهان کاری و دیگر ماجراجویی‌ّای جالب استفاده کند. بطن اصلی داستان بازی هم در واقع روی همین المان استوار شده است و می‌توانید از داستان پریتو رونمایی کنید. باید از محل زندگی وی اطلاع پیدا کرده و ببینید که چه کارهایی می‌توانید با وی انجام دهید. در بازی می‌توانید توانایی‌های جدیدی برای پریتو کسب کرده و او را به پیش ببرید. می‌توانید از ارواح دوری کرده از نامرئی شدن استفاده کنید.

بازی Onirike پروژه‌ جذابی بوده است که سازندگان سعی در پرداختن به آن داشته و بالاخره موفق به عرض آن شده‌اند. بازی با کمک‌های مالی بسیاری آماده شده و جزو برنامه عملیاتی استارت‌آپ‌های زیادی هم بوده است. می‌توانید در داستان بازی غرق شده و تجربه خودتان را در جهان زیبای بازی تجربه کنید.

info

Dreams are fed by our own desires. They dwell within us since we are born and this is what we call them until they become real. But… have you ever wondered what happens to dreams that never come true?

Onirike is an original 3D adventure, puzzle and platformer video game which takes place in an intricate open world, designed with a non-linear narrative and presented with a peculiar audio-visual aesthetic.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i5

Memory: 8 GB RAM

Graphics: 2GB

Storage: 4 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی Onirike-PLAZA با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو