بهترین فیلم‌ها با حضور حیوانات – بخش دوم

بهترین فیلم‌ها با حضور حیوانات – بخش دوم


منبع: فوت و فن

105

1400/6/28

16:34


بهترین فیلم‌ها با حضور حیوانات – بخش دوم

فیلم‌هایی که در آن، حیوانات نقشی پررنگ دارند، توانستند تا داستان جذابی برای بینندگان به ارمغان بیاورند و قلب آنان را بدست بیاورند. در ادامه با ما همراه باشید تا بخش دوم فهرست بهترین فیلم‌ها با حضور حیوانات را به شما معرفی کنیم.

این فهرست بر اساس امتیاز فیلم‌ها در وب سایت آی‌ام‌دی‌بی رتبه‌بندی شده است.

۸- فیلم پدینگتون ۲ (Paddington 2) – امتیاز ۷.۸

فیلم پدینگتون ۲ که دنباله نسخه اول خود است، توانست تا سطح داستان خود را نسبت به فیلم قبلی بالاتر ببرد و فیلم بهتری را برای بینندگان به ارمغان بیاورد. این فیلم خانوادگی و دوستانه، داستانی خرسی به نام پدینگتون و حضورش در خانواده براون را روایت می‌کند. این فیلم بهترین عناصر فیلم قبلی را برگزیده است و داستان دوست‌داشتنی دیگری را به بیننده ارائه می‌دهد. فیلم پدینگتون ۲ در سال ۲۰۱۷ میلادی اکران شده بود.

۷- فیلم زندگی پی (Life Of Pi) – امتیاز ۷.۹

فیلم زندگی پی، بر اساس رمانی به همین نام نوشته یان مارتل است و کارگردانی آن را نیز کاگردان برجسته انگ لی بر عهده داشته است که یکی از جاه‌طلبانه‌ترین پروژه‌های وی به شمار می‌رود. داستان فیلم زندگی پی، پسری نوجوان به نام پی را روایت می‌کند که قایقی که خانواده‌اش و حیوانات‌شان را از هندوستان به کانادا منتقل می‌کرده، غرق شده است. او تنها انسان بازمانده است. در کنار او، یک ببر بنگال، یک اورانگوتان، یک گورخر و یک کفتار جان سالم به در بردند. در نهایت نیز، ببر دیگر حیوانات را می‌خورد و پی نیز تلاش دارد تا از این موقعیت فاجعه‌بار جان سالم به در ببرد.

۶- انیمیشن زوتوپیا (Zootopia) – امتیاز ۸.۰

انیمیشن زوتوپیا به بررسی زندگی جمعیتی از حیوانات با جنبه‌های انسانی در شهری به همین نام می‌پردازد. این انیمیشن بر روی یک پلیس خرگوش به نام جودی هوپس تمرکز دارد. او در نهایت با یک روباه مکار به نام نیک وایلد همکاری می‌کند تا ثابت کند که می‌تواند پلیسی موفق در این شهر بزرگ باشد. این فیلم، یک فیلم اکشن انیمیشنی پر از خنده و نشاط است که محدودیت سنی ندارد و همه می‌توانند از آن لذت ببرند.

۵- فیلم آرواره‌ها (Jaws) – امتیاز ۸.۰

فیلم آرواره‌ها، یک فیلم بلاک‌باستری تابستانی بود و موفق شد تا به امروز، به فیلمی جذاب و دلهره‌آور برای بینندگان تبدیل شود. داستان فیلم پیرامون ترس و وحشت از کوسه بزرگ و سفیدی است که ساکنین شهر گردشگری کوچکی در طی تابستان را می‌هراساند. پس از بلعیدن چندین نفر، سرانجام رییس پلیس محلی، یک زیست شناس دریایی و یک ماهیگیر سفری برای نابودی این کوسه در پیش می‌گیرند. این فیلم یک فیلم ماجراجویی و ترسناک سرگرم‌کننده است که دارای کاراکترهای دوست‌داشتنی، بازیگران عالی و کمدی قابل قبول است.

۴- هاچی: داستان یک سگ (Hachi: A Dog’s Tale) – امتیاز ۸.۱

این فیلم در سال ۲۰۰۹ میلادی بر روی پرده سینماها اکران گردید و با بازی ریچارد گی‌یر در سبک بسیار متفاوتی است. فیلم هاچی: داستان یک سگ، داستان یک پروفسور را بازگو می‌کند که یک سگ رها شده را پیدا می‌کند و تصمیم می‌گیرد تا او را به خانه ببرد. متاسفانه، پروفسور دچار سکته مغری می‌شود و می‌میرد. این فیلم پر از نمادگرایی پیرامون مفاهیمی همچون وفاداری، عشق و دوستی است اما همچنان دارای بار احساسی بسیار سنگینی است. فیلم هاچی، یک فیلم با مرکزیت حیوان است که مطمئنا هر بیننده را به گریه می‌اندازد، به خصوص، افرادی که رابطه نزدیکی با حیوانات داشتند و دارند.

۳- انیمیشن پیدا کردن نیمو (Finding Nemo) – امتیاز ۸.۱

انیمیشن پیدا کردن نیمو، همچنان یکی از بزرگترین دستاوردهای کمپانی انیمیشن سازی پیکسار به شمار می‌رود. این فیلم، یک داستانی جذاب و بدون تاریخ انقضاء در مورد دوستی و خانواده است. داستان انیمیشن در مورد ماهی کوچکی به نام نیمو است که از خانواده خودش جدا می‌شود و وارد سفری خطرناک برای پیدا کردن خانواده‌اش می‌شود.

۲- فیلم پارک ژوراسیک (Jurassic Park) – امتیاز ۸.۱

قبل از سال ۱۹۹۳ نیز دایناسورها در فیلم‌های هالیوود به تصویر کشیده شده بودند اما فیلم پارک ژوراسیک، این ژانر را به کلی تغییر داد. فیلم پارک ژوراسیک، یکی از بهترین فیلم‌های استیون اسپیلبرگ به شمار می‌رود و اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته مایکل گریچتون است. این فیلم ترکیبی از تکنولوژی گرافیکی ابتدایی و انیماتوریک استفاده کرده تا دایناسورها را جان ببخشد به گونه‌ای که هرگز مانند آن دیده نشده است. این فیلم به بهترین شیوه ممکن، هیجان‌انگیز، میخکوب‌کننده و جذاب است.

۱- انیمیشن شیر شاه (The Lion King) – امتیاز ۸.۵

انیمیشن شیر شاه ثابت کرد که حتی برترین انیمیشن‌های خلق‌شده کامپیوتری و جلوه‌های کامپیوتری کمپانی پیکسار نیز به گرد پای انیمیشن کلاسیک و با دست کشیده شده این انیمیشن نمی‌رسد. این انیمیشن به قدری موفق و جذاب بود که در سال ۲۰۱۹، کمپانی دیزنی، اقتباسی اکشن زنده از آن را ساخت. انیمیشن شیر شاه، یکی از برجسته‌ترین فیلم‌ها در دهه ۹۰ میلادی است و تا به امروز نیز یکی از برترین موفقیت‌های کمپانی دیزنی به شمار می‌رود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو