ترفندهای افزایش لایک اینستاگرام؛ تمامِ رازهایی‌که باید در دنیای تکنولوژی به نفعِ پیج‌تان کشف کنید!

منبع: فوت و فن

57

1400/7/10

08:18


ترفندهای افزایش لایک اینستاگرام؛ تمامِ رازهایی‌که باید در دنیای تکنولوژی به نفعِ پیج‌تان کشف کنید!

اگر از صاحبان بیزینس‌های آنلاین و مجازی باشید، به طور قطع بارها در مسیر جذب فالوئر و شناساندن پیج‌تان به او، با چالش‌های بسیاری مواجه شده‌اید. اینکه پست‌ها و استوری‌های‌تان بازدیدی در‌خور تلاشی که برای خلق آن‌ها کرده‌اید نداشته نباشند یک مسئله است و اینکه تولید محتواهای پیج‌تان در عین دیده شدن با ویوی بالا، کامنت و لایک در‌خور توجهی را به خود اختصاص ندهند، مسئله‌ای دیگر است. به هرحال تکنولوژی، دنیای ترفندهای شگفت‌انگیز است و ما می‌خواهیم بکرترین‌های‌شان را در این مقاله با شما به اشتراک بگذاریم.

راز موفقیت پرفروش‌ترین پیج‌های اینستاگرام

ممکن است فردی براساس کسب و کار خود پیج اینستاگرامش را مدیریت کند. گروهی دیگر از همان ابتدا با جذب اعتماد مخاطبین، پیج را آماده می‌کنند برای روزی که با بیشترین تعداد فالوئر به فروش برسد. هر کدام از این گروه‌ها هدفی مشابه دارند.رسیدن به جامعه آماری بالای مخاطبین و تعداد لایک‌های واقعی اینستاگرام که در درازمدت باعث جلب اعتماد فالوئرها و نگهداشتن آن‌ها به عنوان پای ثابت پست و استوری پیج می‌شوند. اما نکته اینجا است که تعداد کمی از پیج‌ها درنهایت به این هدف می‌رسند.

پرفروش ترین پیج های اینستاگرام رازهایی دارند که باید درِ گوشی برای‌تان بگوییم؛ پس لطفا قلم و کاغذ را آماده کنید؛ این فرصت هیجان‌انگیز برای شنیدن رازهای مگوی پیج‌های پرفروش اینستاگرام را از دست ندهید.

اولین راز : ذهنیتِ شفاف؛ ایده‌های منظم

باید بدانید هدف دقیق و واضح‌تان از پیجی که مدیریت می‌کنید چیست؟ اگر خودتان ذهنیت شفافی از فعالیت‌های‌تان در راستای پیشرفت صفحه اینستاگرام نداشته باشید، نمی‌توانید خود را مجاب به داشتن نظم در فرایند پست‌گذاری کنید. استوری‌های‌تان فقط در حد رفع تکلیف گذاشته می‌شوند و روند منظمی ندارند. لایوهای اینستاگرامی را بدون اطلاع به مخاطب و تلاش برای جذب او از ساعاتی قبل، برگزار می‌کنید و خوشحال هستید که همه کارهای لازم برای پیج انجام می‌شود؛ اما نتیجه نهایی فاجعه است. مخاطب با صفحه‌ای که خودتان هم درک نمی‌کنید هدفش چیست، ارتباط طولانی‌مدت برقرار نمی‌کند. پس همین الان دست به کار شوید و بنویسید برای چه هدفی پیج اینستاگرام‌تان را راه اندازی کرده‌اید.

دومین راز: تقویمِ محتوایی؛ منطقی‌ترین راه افزایش لایک

شاید بخاطر سپردن زمان قرار دادن پست‌ها در صفحه اینستاگرام، از خاطرتان برود یا به نظر چندان مهم نیاید که استوری‌ها و پست‌ها زمان مشخص و منظمی داشته باشند. خیلی وقت‌ها صبح‌هارا مناسب برای پست گذاری می‌بینید و خیلی وقت‌ها عصرها بعداز اتمام ساعت کاری هوس می‌کنید فعالیتی داشته باشید. شایدم هم از آن‌هایی باشید که شب قبل از خواب، حاصلِ خستگی‌های روزشان را در قالب کپشن نوشته و با موسیقی پس‌زمینه خروپف، پست جدیدی در پیج منتشر می‌کنند.

باید به داشتن نظم در دنیای رقابتِ تکنولوژی ایمان بیاورید! بسیاری از پیج‌ها علی‌رغم محتوای خلاقانه و پست‌های جذاب، به تعداد اندکی از کامنت ها و لایک‌ها راضی می‌شوند.در واقع بهتراست بدانید داشتن تقویم محتوایی منظم به شما کمک می‌کند ساعات و روزهای مشخصی را برای پست و استوری در نظر بگیرید و مخاطب را برای پیگیری محتوای‌تان تشنه‌تر کنید. در کنار این‌ها، محتوای موضوعی کلِ هفته‌تان را پیش‌بینی کرده و طبق روال در طول هفته پیش ببرید. تقویم محتوایی، ذهن شما را درباره روند پیشبُرد صفحه اینستاگرام شفاف می‌کند و به شما اجازه نمی‌دهد از تعهدی که در زمینه رسیدگی به فعالیت‌های پیج داشته‌اید تخطی کنید.

سومین راز: قدرت هشتگ هارا دست‌کم نگیرید!

ممکن است باوجود رعایت موارد بالا، بازهم به تعداد قابل توجهی از لایک و کامنت از سمت فالوئرها دست پیدا نکنید. اینجا است که باید درستیِ هشتگ‌های پست‌ها را بررسی کنید. هشتگ‌ها، نقش مهمی در معرفی پست‌ها و پیج شما به دیگران دارند. اگر از قوانین اصولیِ هشتگ‌گذاری استفاده کنید، در مدت زمان کوتاهی به طیف خوبی از فالوئرها خواهید رسید. هشتگ باید مرتبط با برند و در راستای معرفیِ خدمات شما در اینستاگرام باشد. هشتگ‌ها جستجوگرهای بی‌سرو‌صدایی هستند که در صورت عدم وجودشان زیر پست‌ها، ظاهرا اتفاق خاصی نمی‌افتد اما با این کار راهِ ورودِ پست به اکسپلور را عملا مسدود می‌کنید. همچنین جالب است بدانید، وجود تعداد بسیار زیاد هشتگ آن هم غیرمرتبط، به هیچ وجه باعث جذب مخاطب نمی‌شود.

چهارمین راز: لایک ایرانی ارزان؛ عجیب اما با ضمانت!

یکی از خدمات اینستاگرام می‌تواند خرید لایک و فالوئر از پیج‌های معتبر باشد. این کار شاید در ابتدا مسیر را برای‌تان هموارتر کند اما به هیچ‌وجه برای پیشرفت صفحات اینستاگرام کافی نیست. با این‌حال مرکز خدمات اینستاگرام می‌توانند راهنمایی‌های معتبری جهت تسهیل فرایند افزایش لایک داشته باشند، اما معمولا این پیج‌ها در رابطه با حفظ کردن فالوئرها تضمین خاصی ندارند. اینجا شما هستید که باید خیل عظیمی از فالوئرهای تازه وارد را با پست‌های جذاب تشویق به لایک کنید که البته با توجه به عدم شناخت کافی از سلیقه‌های فالوئرها، این پروسه نیازِ جدی به صبر و زمان دارد. اما تمام این موارد را می شود با خرید لایک ایرانی ارزان مدیریت کرد تا بتوانیم محاطبین بیشتری را به پیجمان جذب کنیم.

پنجمین راز: به تکنولوژی زمان بدهید لطفا!

اینستاگرام یک ابزار هوشمند است. او معنای نظم را درک می‌کند و قطعا برای شما تشویقی ویژه‌ای در نظر می‌گیرد. اما باید بدانید او هم مانند همه اپلیکیشن‌های پرکاربرد، برای اینکه از نظم در فعالیت‌های شما آگاه شود و فالوئرهای بیشتری را برای‌تان به ارمغان بیاورد نیاز به زمان دارد. مطمئن باشید در این مسیر ناامیدتان نمیکند اما این شما هستید که راهی طولانی برای اثبات خود به اینستاگرام دارید.او همیشه طرفدارِ پیج‌های کارآمد، متعهد و منظم در فعالیت‌ها خواهد بود. به وقتش روی خوشش را نشان‌تان می‌دهد.

ششمین راز: از معجزه ارتباط با فالوئر غافل نشوید

یکی از زودبازده ترین روش‌های جذب لایک از فالوئرهای پیج همین تعامل با آن‌ها است. اینکه به عنوان ادمین پیج اینستاگرامی در برابر کامنت دوستان یا منتقدان قدردان و پاسخگو باشید از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. اگر محصولی را عرضه می‌کنید بهتراست صادقانه به مشاوره پیش از خرید بپردازید و حتی پس از دریافت کالا، درباره رضایت خریدار از کیفیت و ظاهر کار سوال‌هایی بپرسید. این نوع از تعامل به شدت تاثیرگذار است. مخاطبی که می‌بیند لایک و کامنتش چه از روی ابراز لطف و چه انتقاد، بی‌پاسخ نمی‌ماند، بدون شک برای فشار دادن قلب قرمز گوشه پست‌ها لحظه‌ای تردید به خود راه نمی‌دهد.

به طور کلی در روند اداره صفحات اینستاگرامی، این شما هستید که انتخاب می‌کنید میزان لایک‌ها چطور باشد، نه مخاطب. پس تا می‌توانید با تمرین روش‌های جذب لایک از طریق فالوئرها، قلب‌های قرمز و مخملیِ گوشه پست هارا بیشتر و بیشتر کنید.

ترفندهای افزایش لایک اینستاگرام

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو