افزایش دوباره فوتی های کرونا این کشور

59

1400/7/18

18:01


انگلیس در حالی طی شبانه روز گذشته ۳۴ هزار و ۹۵۰ مورد ابتلا به کووید۱۹ و ۱۳۳ مورد مرگ بر اثر ابتلا به این عفونت را به ثبت رسانده که آمار تلفات کرونایی این کشور نسبت به روزهای قبل شاهد افزایش بوده است.

افزایش دوباره فوتی های کرونا  این کشور

به گزارش بهداشت نیوز، آمار رسمی فوتی های کرونا در انگلیس طی شبانه روز گذشته در مقایسه با ۱۲۷ مورد فوتی بر اثر این بیماری و ۳۶ هزار و ۶۰ مورد ابتلا در روز قبل از آن و همچنین ۳۰ هزار و ۳۰۱ مورد ابتلا و ۱۲۱ مورد فوتی در هفته گذشته در همین بازه زمانی، افزایش داشته است.
بر اساس آمارهای رسمی در مجموع ۴۹ میلیون و ۱۳۲ هزار و ۶۷۸ نفر در حال حاضر اولین دُز واکسن کرونا (۸۵.۴ درصد از جمعیت ۱۲ سال و بالاتر) را در این کشور دریافت کرده اند. همچنین ۲۸ هزار و ۴۰۴ نفر دیگر نیز در حال حاضر هر دو دُز واکسن کرونا را تزریق کرده اند.
بر اساس آخرین داده ها، ۶۷۶۳ بیمار نیز بر اثر ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستان های این کشور بستری هستند که ۸۰۸ تن از آنها به دستگاه های تنفس مصنوعی نیاز دارند.
در همین حال، اتحادیه های آموزشی پس از آنکه تخمین های رسمی نشان دادند که حدود ۲۷۰ هزار دانش آموز مقطع متوسطه در هفته گذشته در انگلیس به کووید۱۹ مبتلا بودند، خواستار اعمال مجدد اقدامات ایمنی بیشتر در مدارس شدند.
آخرین آمارهای اداره آمار ملی بریتانیا (ONS) نشان می دهد که از هر ۱۵ کودک در سنین ۷ تا ۱۱ سال در این کشور، یک نفر تا دو اکتبر به کووید۱۹ مبتلا بوده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو