بالاخره «۲ Real Steel» ساخته می‌شود!

منبع: فوت و فن

39

1400/7/22

13:38


بالاخره «۲ Real Steel» ساخته می‌شود!

 

قبل از این‌که فیلم تخیلی بوکس رباتی در پاییز سال ۲۰۱۱ اکران شود، دریم‌ورک (DreamWorks) اعلام کرده بود که به نویسنده اولین فیلم آن "جان گتینز" (John Gatins) سفارش داده است تا دنباله آن را بنویسد. اما تا به انتشار این فیلم نزدیک‌تر شدیم، مشخص نبود که عاقبت با چه سرعتی قسمت دوم ساخته می‌شود. عمدتا این تعلیق به دلیل برنامه شلوغ "هیو جکمن" (Hugh Jackman) است، که به نظر می‌رسد همیشه به سرعت پر می‌شود.
تصور بر این بود که کلا ساخت قسمت بعدی کنسل شده است، اما هنگامی‌ که کارگردان آن " شاون لوی" (Shawn Levy) در TIFF برای فیلم درامدی "This Is Where I Leave You" با شرکت "تینا فی" (Tina Fey) و "جیسون بیتمن" (Jason Bateman) آمده بود، اعلام کرد که آن‌ها بی سر و صدا برای ساخت فیلم تلاش کرده‌اند.
لوی بیان کرده " برای سه سال و نیم است که ما بی سر و صدا در حال ساخت 'Real Steel' می‌باشیم و با داستان خوبی هم جلو آمده‌ایم. هیو و من فقط در صورت آن که در مورد طرح ایده خوب، یا در مورد شخصیت حس خوبی داشته باشیم کار می‌کردیم، اما هر دو در یک زمان هرگز امکان‌پذیر نبود. اما خب این فیلم ادامه دارد! من می‌دانم که فرصتم زیاد نیست. فیلم اول آن، به طور غیر عادی، برای یک فیلم در سطح جهانی به خوبی انجام شد و برای طرفداران فیلم 'Real Steel' که همیشه از من در مورد قسمت آن بعدی سوال می‌کنند، باید بگویم که  قسمت دوم وجود خواهد داشت. هیو و من عاشق این فیلم هستیم؛ حتما آن را خواهیم ساخت و احساس می‌کنم که بهتر است سریع‌تر هم آن را بسازیم."

یاسمن فراهانی فرد

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو