تئاتر سجاد افشاریان 32 زندانی را آزاد کرد

منبع: فیگار

1

1402/11/24

19:13


اجرای تئاتر سجاد افشاریان با عنوان بک تو بلک باعث آزادی 32 زندانی در مشهد شد. او چندین نوبت اجرای این نمایش را به حمایت از زندانیان جرایم غیر عمد…

تئاتر سجاد افشاریان 32 زندانی را آزاد کرد

اجرای تئاتر سجاد افشاریان با عنوان بک تو بلک باعث آزادی 32 زندانی در مشهد شد. او چندین نوبت اجرای این نمایش را به حمایت از زندانیان جرایم غیر عمد اختصاص داد.

پس از آزادی 15 تن از زندانیان جرائم غیرعمد در مشهد و اختصاص سانس‌های نمایش بک تو بلک توسط «سجاد افشاریان»، نویسنده، کارگردان و بازیگر این نمایش، به همراه حمایت‌های مردمی و ستاد دیه خراسان رضوی، تعداد زندانیان جرائم غیرعمدی که به واسطه این تئاتر آزاد شده‌اند، به 32 نفر افزایش یافت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تئاتر سجاد افشاریان باعث آزادی 32 زندانی شد

نمایش بک تو بلک در شهریور ماه سال 1401 در شهر رشت به روی صحنه رفت و با همکاری ستاد دیه استان گیلان، منجر به آزادی 17 نفر دیگر از زندانیان جرایم غیر عمد در این شهر شد. تئاتر بک تو بلک عنوان پرمخاطب‌ترین نمایش سال‌های 1400-1401 و 1402 در ایران را به نام خود کرده و با استقبال بیش از 20 هزار نفر و بیش از 30 سانس در شهر مشهد به صحنه رفته است.

تئاتر سجاد افشاریان

«سجاد افشاریان» قصد دارد اجرا بک تو بلک را به شهرهای دیگر کشور همچون اصفهان، تبریز، یزد، شیراز و غیره ببرد و بخشی از عواید فروش آن را به آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد در این شهرها اختصاص دهد.

«مهدی زندیه» و «نیکو بستانی» به عنوان بازیگران و «محمد حسین غفاری»، «علی یوسفی»، «وحید کامل»، «فرهاد توکلی»، «امیر صداقتی»، «امیر قالیچی»، «آریان امیرخان»، «محمود کریمی» و «مجتبی فرزانه» به عنوان دیگر عوامل گروه، «سجاد افشاریان» را در اجراهای مشهد بک تو بلک همراهی کردند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تئاتر سجاد افشاریان چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو