بررسی رابط کاربری و سیستم عامل HUAWEI Y7 Prime 2018

بررسی رابط کاربری و سیستم عامل HUAWEI Y7 Prime 2018


منبع: فوت و فن

171

1400/8/3

09:25


تجربه متمایز کار با تلفن هوشمند هوآوی Y7 Prime 2018 یعنی نهایت لذت از انجام وظایف به شیوه‌ای هوشمندانه و روان

 

هوآوی Y7 Prime 2018 با ۳ گیگابایت رم اجرا می‌شود و عملکردی خیلی سریع، عالی و روان دارد. این تلفن هوشمند میان رده بر پایه سیستم عامل اندروید ۸٫۰ اوریو و رابط کاربری جدید EMUI 8.0 اجرا می‌شود و از طریق ادغام شدن با تراشه هشت هسته‌ای بهترین امکانات و مزایای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد.

در این مطلب فوت‌وفن می‌خواهیم ببینیم ویژگی‌های این رابط کاربری جدید چیست و هشتمین نسخه از سیستم عامل اندروید چه قابلیت‌هایی را برای هوآوی Y7 Prime 2018 فراهم می‌کند. پس، با ما همراه باشید.

بهینه‌سازی بیشتر برای تجربه بهتر با رابط کاربری EMUI 8.0  

سیستم هوشمند و مبتنی بر حسگر در رابط کاربری EMUI 8.0 از الگوهای رفتاری و عادات کاربران یاد می‌گیرد و به این تلفن هوشمند کمک می‌کند تا نیازهای کاربرش را بهتر درک کند و آنها را به خاطر بسپرد. نسخه هشتم از این رابط کاربری تخصیص منابع هوشمند را بر عهده دارد و منابع حافظه را برای ایجاد تجربه کاربری سریع‌تر و روان‌تر مدیریت می‌کند.

تقسیم هوشمند صفحه نمایش

هوآوی Y7 Prime 2018 از حالت تقسیم هوشمند صفحه نمایش بهره می‌برد و به کاربران امکان می‌دهد چند کار را به طور همزمان انجام دهند تا بین برنامه‌های کاربردی دلخواهشان در آن واحد تغییر وضعیت دهند. علاوه بر این که کاربران می‌توانند از تماشای ویدئو لذت ببرند، قادر خواهند بود با دوستان خود چت کنند، یادداشت بردارند یا نوشته‌ای را در صفحه دیگر بخوانند.

بخش بازی

بخش بازی یا Game Suite می‌تواند اعلان‌های غیرمهم را فیلتر کند؛ به جز تماس‌های تلفنی، زنگ هشدار و اعلان کم شدن سطح باتری. در نتیجه، کاربر می‌تواند بدون کم‌ترین مزاحمت از اعلان‌های مخل آسایش با خیال راحت به بازی خود ادامه دهد.

اسکرول‌ شات آسان

یکی از قابلیت‌های جالب و شگفت‌انگیز در هوآوی Y7 Prime 2018 ثبت اسکرول‌ شات‌ به شیوه‌ای ساده است. این گوشی می‌تواند به شما کمک کند تا نمایی تمام‌صفحه از صفحه‌ای که دوست دارید را در هر زمانی که دلتان می‌خواهد ثبت کنید و از بی‌نهایت سرگرمی لذت ببرید.

اسکرین ‌شات سه‌انگشتی

هوآوی Y7 Prime 2018 به شما کمک می‌کند روی صفحه با سه انگشت لمس کنید تا اسکرین شات را روی حالتی که فعال شده است ثبت کنید.

داک پیمایش برای پیدا کردن مسیر

داک پیمایش به کاربران امکان می‌دهد تا تصمیم بگیرند دقیقاً کدام موقعیت مکانی در پیمایش میان منوها برای آنها مناسب‌تر است. این داک پیمایش که طراحی جدیدی دارد می‌تواند جایگزین نوار پیمایش مجازی قبلی شود و کار با نمایشگر FullView را تسهیل و بهینه کند.

بلوتوث دوگانه

هوآوی Y7 Prime 2018 از قابلیت اتصال دو دستگاه بلوتوث به طور همزمان برخوردار است و می‌تواند هم اتصال بلوتوث خودرو را با مچ‌بند هوشمند شما و  هم بلوتوث ساعت مچی هوشمند به موازات هم تشخیص دهد.

مشاهده در صفحه نمایش کوچک

تلفن هوشمند هوآوی Y7 Prime 2018 از رابط کاربری یک‌دستی، “مشاهده در صفحه نمایش کوچک”، پشتیبانی می‌کند. کافیست انگشت خود را رویی نوار پیمایش بکشید تا بین حالت استاندارد و حالت “مشاهده صفحه نمایش کوچک” تغییر وضعیت دهید. کاربران با حالت “مشاهده صفحه نمایش کوچک” می‌توانند خیلی راحت و روان با یک دست با گوشی خود کار کنند.

حالت کارائوکه

هدست را روی گوشتان بگذارید، کارائوکه یا یک برنامه پخش آنلاین ویدئوی زنده را باز کنید، آواز بخوانید تا صدای خودتان را از طریق هدست بشنوید و خلاصه این که حس کنید که خودتان در ستاره موسیقی و خواننده آهنگ هستید. این حالت به شما امکان می‌دهد بتوانید با دقت هر چه تمام‌تر تون و ریتم را تنظیم کنید و گوش‌های خود را با صدای زیبایتان نوازش دهید.

پل وای-فای

وقتی با دوستان یا اعضای خانواده خود به گردش می‌روید و فقط تلفن یک نفر از میان شما مجهز به اتصال وای-فای است، قابلیت پل وای-فای در هوآوی Y7 Prime 2018 به همه آنها کمک می‌کند تا وای-فای را با دیگران به اشتراک بگذارند؛ این یعنی نهایت آسایش و صرفه‌جویی در هزینه. چقدر هم عالی! اصلاً چی از این بهتر؟!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو