جمشید هاشم پور: برای به دست آوردن سلامتی بیشتر به واکسیناسیون بیشتر توجه کنید

65

1400/8/16

12:29


در همایش هنرمندان حامی سلامت که با حضور هنرپیشه‌های مطرح کشور در سالن دارالفنون دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، جمشید هاشم پور هنرمند پیشکسوت کشور برضرورت واکسیناسیون کرونا به منظور ایجاد سلامتی در جامعه تاکید کرد.

جمشید هاشم پور: برای به دست آوردن سلامتی بیشتر به واکسیناسیون بیشتر توجه کنید

به گزارش بهداشت نیوز، جمشید هاشم‌پور هنرمند و بازیگر پیش‌کسوت و حامی سلامت کشور، بابیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی تهران تمام تلاش خود را به کار گرفته تا سرآمد امر واکسیناسیون باشد، گفت: سازمان‌های مختلف تبلیغات خاصی را برای مردم انجام دادند تا واکسیناسیون صورت پذیرد.
وی ادامه داد: من و خانواده‌ام دو دوز واکسن را زده‌ایم و با مشکل خاصی روبرو نشدیم و به‌شخصه به ملت شریف ایران توصیه می‌کنم که شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت بکنند و تأکید می‌کنم که حتماً این کار را انجام بدهند تا جامعه، در مسیر سلامت ویژه و درستی قرار بگیرد.
وی در ادامه گفت: متأسفانه کرونا لطمه شدیدی به روح و روان مملکت وارد کرد، هم ازنظر اقتصادی و هم ازنظر مسائل روحی و روانی و دانشگاه و مراکز بهداشتی نهایت تلاش خود را به کار گرفته و سعی می‌کنند که سردمداراین موارد باشد.
هاشم‌پور گفت: مسئولیت بسیار سنگینی روی شانه‌های مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تهران است و شخصاً دست آنان را می‌بوسم چون واقعاً در این مسیر تلاش‌های بسیار سنگین و شدید و مسئولیت بسیار ویژه‌ای را عهده‌دار هستند.
هاشم‌پور تصریح کرد: رسانه‌ها بارها تأکید کرده‌اند که خانم‌های باردار و افراد بین سنین 12 تا 18سال هم اگر واکسینه شوند قطعاً سلامتی آنان تضمین  می‌شود.
 این هنرمند پیشکسوت در پایان ضمن تشکر شخصاً درخواست کرد که خانم‌های باردار و دانش آموزان به واکسیناسیون کرونا به‌منظور کسب سلامتی بیشتر توجه کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو