بازیگر فیلم‌های «پاور رنجرز» به جرم قتل با شمشیر بازداشت شد

منبع: فوت و فن

66

1400/8/16

13:43


بازیگر فیلم‌های «پاور رنجرز» به جرم قتل با شمشیر بازداشت شد

جاشوآ ساتر، ۳۶ ساله، بعد از جر و بحثی که عصر روز شنبه در محل زندگیش در ناحیه‌ای دورافتاده در کوه‌های لس آنجلس رخ داد، در ناحیه بالا تنه مورد اصابت ضربه‌های شمشیر قرار گرفت و کشته شد. به گفته پلیس، مدینا به داخل اتاقی رفته و در را بسته است و هنگامی که ساتر می‌خواسته به زور وارد اتاق شود، مدینا به او با تیغ پهنی که او در پشت در اتاق خواب آویزان می‌کرده، ضربه می‌زند و او را از پای درمی‌آورد.

ریکاردو مدینا ۳۷ ساله، در «نیروی وحشی پاور رنجرز»(محصول سال ۲۰۰۹) در نقش رنجر قرمز(کول ایوانز) و در فیلم «پاور رنجرز سامورایی»(محصول سال ۲۰۱۲) نقش «دِکِر» را بازی کرده است. شمشیر، اسلحه مورد استفاده شخصیت او در مجموعه محبوب پاور رنجرز است.

فیلم «پاور رنجرز سامورایی» به دلیل خشونت بیش از حد نمایش داده شده مورد انتقاد قرار گرفت، و سال گذشته بعد از اینکه «سابان کپیتال» تمامی حقوق این مجموعه محبوب را خرید، اعلام شد که فیلم دیگری از این مجموعه ساخته خواهد شد.

به گزارش رپ، مدینا ۱۵ دقیقه بعد از وقوع این حادثه غم انگیز و خشونت بار به پلیس تلف کرده و سپس به دلیل مضنون بودن به قتل، با قرار وثیقه ۱ میلیون دلاری بازداشت شده است. جاشوآ ساتر، قربانی نگون بخت این حادثه فورا به بیمارستان انتقال داده شد، اما کمی بعد خبر مرگ او اعلام شد.


 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو