بیوگرافی سارا حاتمی بازیگر فیلم کت چرمی

منبع: زیبامون

5

1402/5/4

12:15


در ادامه اطلاعات دقیقی در رابطه با بیوگرافی سارا حاتمی کسب کنید و جدیدترین عکس های این بازیگر جوان را ببینید

بیوگرافی سارا حاتمی بازیگر فیلم کت چرمی

سال تولد: خرداد ۱۳۸۴

محل تولد: تهران

تحصیلات: دانش آموز رشته ریاضی فیزیک در دبیرستان

وضعیت تاهل: مجرد

 

ویژگی های شخصیتی

سارا حاتمی به سوارکاری علاقمند است. زمینه این علاقه به سریال زخم کاری برمی گردد که سارا و مرتضی امینی تبار مجبور به سوارکاری درقسمت هایی از سریال می شوند و برای این امر جلسات متعددی به آموزش سوارکاری مشغول می شوند.البته درابتدا عدم تجربه باعث ترس و واهمه داشتن از اسب برای سارا حاتمی شده بود اما به مرور زمان او به شدت به سوارکاری و پرورش اسب علاقمند شد.

از ویژگی های شخصیتی سارا حاتمی می توان به منظم بودن او اشاره کرد واینکه او معتقداست که با برنامه ریزی و هماهنگی امور می توان درابعاد مختلف زندگی به پیشرفت رسید واز فشار های تحمیلی زندگی کاست.

 

سارا حاتمی در حال اسب سواری

 

سارا حاتمی در خانواده

مادر سارا حاتمی بزرگترین مشوق و همراه او در کشف استعداد بازیگری و ورود او به این عرصه و سینما بوده است.

سارا حاتمی

 

سارا حاتمی در زخم کاری

زخم کاری سریالی با فیلمنامه اقتباسی به کارگردانی محمدحسین مهدویان است که براساس رمان بیست زخم کاری با اقتباس از نمایشنامه ویلیام شکسپیردرسال ۹۹ تولید شده است. سارا حاتمی در این سریال که اولین تجربه بازیگری اوست ، نقش مائده ریزآبادی را در کنارمرتضی امینی تبار بازیگری که اصالتا اهل افغانستان است به خوبی ایفا میکند. دراین سریال ماجرای عاشقانه مائده و میثم که سرانجامی تلخ و تراژیک دارد از نقاط عطف داستان است. سارا در این سریال با بازیگران مطرحی چون جواد عزتی،  مه لقا باقری، هانیه توسلی، رعنا آزادی ور، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، سیاوش طهمورث ،کاظم هژیر آزاد و...همبازی بوده است.که برای بازیگری نوجوان و نوظهورشرایط بسیار ایده آل وبینظیر محسوب می شود.

 

سارا حاتمی در زخم کاری

 

 

آغاز بازیگری سارا حاتمی

سارا حاتمی از کودکی به بازیگری علاقمند بوده و بازیگری را با حضور در کلاسهای بازیگری اشکان خطیبی آغاز کردوپس از یکسال ونیم توسط وی به کیومرث مرادی معرفی شد ، که مسئول انتخاب بازیگران سریال زخم کاری بود که پس ازگرفتن تست سارا حاتمی را برای نقش مائده ریزآبادی برگزید.او پیش از شروع فیلمبرداری سوارکاری آموخت و بسیارعالی از پس نقشش برآمد.او پیش از این ۲ سال در زمینه تئاتر فعالیت می کرد.

 

عکس سارا حاتمی

 

صحبت های سارا حاتمی در رابطه با سریال زخم کاری

بازی کردن درسریال زخم کاری برای من مانند کلاس درسی بود که بسیار ازهمه عوامل آن آموختم و آنقدر همه عوامل با من صمیمی و خوب برخورد می کردن که اصلا در طول پروژه احساس غریبی نمی کردم.من همیشه به آقای مهدویان می گویم که آنقدر در این پروژه آموخته ام که نمی دونم از این آموخته ها باید چطور استفاده کنم.

دراین پروژه من و آقای چنگیزیان تمرین بیشتری باهم داشتیم که بتوانیم رابطه پدر و دختری را ملموس تربه نمایش بگذاریم.

آقای عزتی یک روز به من گفتن که کاری که انجام می دهی در تاریخ ثبت می شود وحتی اگر چند سال دیگر کسی اسم تورا سرچ کند اسم این پروژه می آید پس مهم است که تو کارت را باکیفیت انجام بدهی  چون ثبت می شود و دیگر نمی توانی تغییرش بدهی.

ما در ابتدا تامدتی اجازه نداشتیم زمان فیلمبرداری کار را ببینیم ووقتی آقای مهدویان اجازه دادن موقع تدوین کارو ببینم کلی هیجان زده شدم واونجا بود که فهمیدم چه جایگاهی دارم.

بار اولم بود که جلوی دوربین میرفتم و خیلی استرس داشتم و تجربه ای نداشتم ونمی دانستم چه اتفاقی می افتد.

بیشترین ارتباط را با آقای عزتی داشتم، هر سوالی داشتم از ایشان می پرسیدم وایشان من را راهنمایی می کردن.کلا آقای عزتی انرژی مثبت و خوبی دارن که این انرژیشان را به کل گروه منتقل می کنن.

 

سارا حاتمی و جواد عزتی در سرایل زخم کاری

 

سارا حاتمی در کت چرمی

سارا حاتمی از بین ۱۴۰ نفری که برای نقش ثریا تست داده بودن،برای ایفای این نقش انتخاب شد.ثریا دختری است که درگیراعتیاد به موادمخدر است.ساراحاتمی برای ایفای این نقش به کمپ های ترک اعتیاد سرزد و با افراد معتاد بسیاری دیدار نمود. ودر نهایت به زیبایی از پس این نقش برآمد. و توانست بازیگرانی چون ستاره پسیانی پریوش نظریه پانته آ پناهی ها و غزل شاکری را کنار زده و جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فجر ۱۴۰۱ را از آن خود کند.

 

سارا حاتمی در کت چرمی

 

جوایز و افتخارات سارا حاتمی

سارا حاتمی باایفای بی نظیر وچشم گیرنقش ثریا در کت چرمی موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن در چهل ویکمین جشنواره فیلم فجردرسال ۱۴۰۱ شد.

 

جوایز سارا حاتمی

 

اینستاگرام سارا حاتمی

سارا حاتمی با آیدی زیر اینستاگرام غعال است.

sarahatami.official

تصویر سارا حاتمی

 

سارا حاتمی در فیلم کوتاه بلع

فیلم کوتاه سینمایی بلع به کارگردانی حسین ترک جوش در خرداد ماه ۱۴۰۱ به صورت رسمی پخش بین المللی خود را آغاز کرد.دراین فیلم سارا حاتمی درکنار بازیگرانی چون هامون سیدی ومهدی کوشکی به ایفای نقش پرداخت.درخلاصه داستان این فیلم کوتاه چنین آمده است که:دختر من است، اختیار جانش را دارم...

 

سارا حاتمی 1

 

نسبت سارا حاتمی با لیلا حاتمی

سارا حاتمی نسبتی با لیلا حاتمی ندارد هر خبری مبنی بر فامیل بودن و نسبت داشتن این دو بازیگر با یکدیگر کذب است.

 

عکس سارا حاتمی 2

 

تولد ۱۸ سالگی سارا حاتمی

 

تولد ۱۸ سالگی سارا حاتمی

 

عکس سارا حاتمی با آرایش

 

عکس سارا حاتمی با آرایش

 

عکس سارا حاتمی و جواد هاشمی

 

عکس سارا حاتمی و جواد هاشمی

 

عکس سارا حاتمی و مرتضی امینی تبار

 

عکس سارا حاتمی و مرتضی امینی تبار

 

عکس سارا حاتمی 3

 

عکس سارا حاتمی و مه لقا باقری

 

عکس سارا حاتمی و مه لقا باقری

 

عکس سارا حاتمی و گلاره عباسی

 

عکس سارا حاتمی و گلاره عباسی

 

عکس سارا حاتمی و جواد عزتی

 

عکس سارا حاتمی و جواد عزتی

 

عکسهای زیبا از سارا حاتمی

 

عکس سایه و سفید از سارا حاتمی

 

عکس زیبا از سارا حاتمی

 

عکس جدید از سارا حاتمی

 

عکس جذاب سارا حاتمی

 

عکس سارا حاتمی در خیابان

 

 

تصویر سارا حاتمی

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو