بیوگرافی الناز ملک بازیگر چشم رنگی سریال سقوط به همراه عکس های جدید و زندگی خصوصی اش

بیوگرافی الناز ملک بازیگر چشم رنگی سریال سقوط به همراه عکس های جدید و زندگی خصوصی اش


منبع: مینویسم

4

1401/11/14

02:21


برای آشنایی با بیوگرافی الناز ملک بازیگر سریال سقوط و زندگی خصوصی او بهمراه عکس های جدیدش در این مطلب همراه ما باشید.

بیوگرافی الناز ملک بازیگر چشم رنگی سریال سقوط به همراه عکس های جدید و زندگی خصوصی اش

الناز ملک یکی از بازیگران سریال سقوط بوده که در حال حاضر در شبکه نمایش خانگی در حال پخش است و توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرده است. بازی الناز ملک در نقش آیسان که در اولین تجربه بازیگری در سریال سقوط مقابل دوربین قرار گرفته است در کنار بازیگران مطرح کشور مانند حمید فرخ نژاد و عباس جمشیدی بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. برای اینکه در مورد بیوگرافی الناز ملک بازیگر چشم رنگی سریال سقوط به همراه عکس های شخصی جدید و جذابش اطلاعات کامل کسب کنید با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

در این مطلب از مینویسم سعی داریم با بیوگرافی کامل الناز ملک، زندگی شخصی این بازیگر، وضعیت ازدواج و همسر الناز ملک، پیج اینستاگرام این بازیگر، فعالیت هنری و حرفه ای هنرپیشه چشم رنگی سریال سقوط در نقش آیسان همراه شما باشیم.

اسم کاملالناز ملک پور
سن 27 سال
قد و وزن174 سانتی متر و 70kg
همسرمجرد
اینستاگرام Elnaazmalek@

بیوگرافی الناز ملک پور

الناز ملک با فامیلی اصلی ملک پور در نقش آیسان سریال سقوط، در 19 آذر 1374 در تهران به دنیا آمده است، این بازیگر در پیج شخصی اش در اینستاگرام نوشته من یک دختر تورکم، این هنرپیشه ایرانی اهل تبریز و از بازیگران ترک زبان می باشد که در فیلم سقوط هم به زبان ترکی صحبت کرده است. اطلاعات دقیقی از پدر، مادر، تعداد برادر و خواهر و همچنین شغل پدر و مادر الناز ملک در دسترس نمی باشد. این بازیگر دانش آموخته موسسه آزاد بازیگری می باشد و حوزه فعالیت او در زمینه ی بازیگری در سینما، تئاتر و تلویزیون است.

زندگی شخصی الناز ملک

الناز ملک از بازیگران تازه کار سینما، تلوزیون و تئاتر بوده و متولد دهه هفتاد می باشد. این بازیگر فعالیت خود را از تئاتر با کارهایی چون مکبث و ایوب خان آغاز کرده است. الناز ملک در سال 1401 در سریال آنتن نیز به ایفای نقش پرداخته اما فعالیت حرفه ای و جدی خود را در سریال سقوط آغاز کرده و به عنوان کاراکتر اصلی سریال مقابل دوربین قرار گرفته است.

مشخصات ظاهری و قد و وزن الناز ملک

این بازیگر 174 سانتی متر قد و حدود 70 کیلوگرم وزن دارد. الناز ملک چشمانی سبز، موهایی قهوه ای رنگ و پوستی سفید و صورتی مهربان و ملیح دارد.

همسر الناز ملک

با توجه به صفحه شخصی این بازیگر در اینستاگرام، عکس ها و نوشته ها نشان می دهد که الناز ملک در حال حاضر مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است. این بازیگر در سریال سقوط در نقش آیسان به همراه همسرش ژاکان برای ماه عسل به ترکیه می روند اما در میانه های راه توسط داعش محاصره می شوند و اینجا تازه رنج ها و سختی های آیسان آغاز می شود.

الناز ملک و موسیقی

قابل توجه است که این بازیگر خانم علاوه بر هنر بازیگری، در موسیقی نیز دستی توانا دارد و نوازنده قابلی است و بسیار زیبا آلات موسیقی همچون کمانچه و پیانو را می نوازد، الناز ملک در پیج اینستاگرامش نیز هنر نوازندگی اش را به نمایش گذاشته است.

اینستاگرام الناز ملک

الناز ملک با آیدی Elnaazmalek در برنامه اینستاگرام با صفحه باز فعالت دارد.

وی در صفحه ی شخصی اش پایین یکی از عکس هایش نوشته گر تو با بد، بد کنی پس فرق چیست؟

او در جای دیگر نوشته هر آنچه در مورد زندگی، آموختم را میتوانم در سه کلمه خلاصه کنم: زندگی ادامه داره….

فیلم های الناز ملک پور

الناز ملک با بازی در دو فیلم کوتاه به نام‌ های کافه فراموشی و چاه سرخ توانست وارد عرصه بازیگری تئاتر شود و بعد از آن در تئاتر مکبث و ایوب خان ایفای نقش کرد.

او فعالیت هنری خود را با شرکت کردن در کلاس های آموزش بازیگری استاد امیر دژکام شروع کرده است.

عکس پایین مربوط به این بازیگر در کنار امیر دژکام است که در توضیح عکس نوشته:

بیوگرافی الناز ملک بازیگر سریال سقوط

(استاد، پدر، امیر دژکام عزیز، شریف و مهربانم هرآنچه هستم و آموختم رو مدیون شمام، پنج سال در کنار شما یاد گرفتم نه فقط بازیگری، من رسم زندگی رو از شما آموختم. من با افتخار شاگرد شما بودم، هستم و خواهم بود و کلی هنوز باید ازتون یاد بگیرم، استاد سایتون مستدام باشه دستتون رو میبوسم و دوستتون دارم تا ابد.)

شایعات زیادی درباره اینکه او شاگرد مرحوم امین تارخ و فرزاد موتمن بوده در برخی رسانه ها انتشار یافته است که صحت ندارد.

عکس های الناز ملک بازیگر سقوط

الناز ملک درسریال سقوط در نقش آیسان

الناز ملک بازیگر سریال سقوط در نقش آیسان

الناز ملک

الناز ملک بازیگر چشم رنگی در نقش آیسان سریال سقوط

الناز-ملک-در-سریال-سقوط

بازیگر سریال سقوط الناز ملک

الناز-ملک-بازیگر-سریال-سقوط-در-نقش-آیسان

الناز ملک

الناز ملک بازیگر سقوط

الناز ملک بازیگر سریال سقوط در نقش آیسان

برای دانلود و دریافت قانونی سریال سقوط روی لینک زیر دانلود کنید:

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو