Thanos in Endgame and K001

«کیت هرینگتون» بازیگر فیلم «جاودانگان» (Eternals) به کارگردانی «کلوئی ژائو» می‌گوید هواداران مارول باید تانوس را فراموش کنند و آماده فاز چهارم «دنیای سینمایی مارول» شوند.

هرینگتون که در فیلم «جاودانگان» در کنار هم-بازی سابقش «ریچارد مدن» در «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones)، «سلما هایک»، «انجلینا جولی»، «جما چان» و «کمیل نانجیانی» نقش «دین ویتمن» را بازی کرده، اخیراً به «نشنال پست» گفته است که هواداران مارول «نباید خیلی درگیر» رویدادهای گذشته فیلم‌ها شوند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، هرینگتون توضیح می‌دهد که چگونه «جاودانگان» فاز جدیدی برای «دنیای سینمایی مارول» ترسیم می‌کند: «فکر می‌کنم پاسخ کاملاً راضی‌کننده است. این پیام من به هواداران مارول است، بنابراین تردیدی نیست. نباید خیلی درگیرش شوید. یک فاز جدید است؛ گروه جدیدی از افراد وارد شده‌اند. اگر بیش از حد بحث بشکن [تانوس] یا رویدادهایی که در گذشته اتفاق افتاده مهم باشد، هر جایی ممکن است هر جایی لغزش پیدا کنید. باید به خاطرش بیاوریم تا سطحی از ناباوری تعلیق‌آمیز حفظ شود.»

با توجه به صحنه‌های پس از تیتراژ «جاودانگان» به نظر می‌رسد که آینده «دنیای سینمایی مارول» به «دین ویتمن» یا «شوالیه سیاه» و «اروس» یا «استارفاکس» برادر تانوس با بازی «هری استایلز» گره خورده باشد. با این حال هرینگتون پیش‌تر به «ورایتی» گفته بود که بازگشتش هیچ قطعیتی ندارد: «خدا می‌داند به کدام سمت می‌رود. یعنی من نمی‌دانم، نمی‌توانم پیش‌بینی کنم که آیا این شخصیت‌ را برمی‌گردانند یا نه و به چه مسیری هدایت می‌کنند. اما با توجه به اینکه اصولاً دارای خصوصیتی است که به نظر طلسم‌شده می‌رسد، من فکر می‌کنم پتانسیل زیادی وجود دارد.»