آیا شما هم از خودارضایی و شهوترانی رنج میبرید؟

منبع: فوت و فن

92

1400/8/19

09:28


آیا شما هم از خودارضایی و شهوترانی رنج میبرید؟

خود ارضایی یکی از اعتیاد های پیشرونده و بسیار مخرب است و عدم آگاهی از مضرات آن و نداشتن دانش کافی برای ترک آن باعث اتلاف شدید انرژی روحی و جسمی و معنوی فرد مبتلا به آن می شود.

خودارضایی باعث ترشح مقادیر زیادی دوپیامین و دیگر پیک های عصبی مانند سروتونین میشود و بعد از انجام این عمل، مقدار این هورمونهای و پیک های عصبی، ناگهان در مغز افت میکند و باعث احساس افسردگی، خستگی مزمن و … میشود. تکرار عمل خودارضایی باعث اعتیاد به این عمل میشود و سیستم مغزی  و عصبی و جسمی فرد مبتلا به خودارضایی ، به شدت به این عمل وابسته میشود.

خود ارضایی باعث میشود که فرد مبتلا به این اعتیاد عوارض متعددی را تجربه کند. عوارضی از قبیل ضعف شدید جسمانی، افسردگی، احساس گناه، انزواطلبی،  ضعف حافظه و عوارض متعدد دیگری که می توانید آنها را در قسمت ترک خود ارضایی در سایت مس به طلا مطالعه و گوش نمایید.

این اتلاف عظیم انرژی حیات یعنی میل جنسی باعث میشود که ارتعاشات فرد مبتلا از نوع منفی و دفع کننده برکت ها و نعمت های بیکران الهی و جذب کننده فقر نداری انزوا و افسردگی باشد.

برعکس، ترک خود ارضایی و جایگزین کردن خلآ روحانی ایجاد شده پس از ترک با معنویت  و عادتهای سازنده و مفید، باعث می شود که حال روحی و معنوی فرد بسیار ارتقا پیدا کرده و نه تنها وجود او تبدیل به مغناطیسی برای جذب برکت های الهی، ثروت ،شادی و معنویت می شود؛ بلکه سطح انرژی جسمانی و روحی وی نیز بسیار بالا رفته و حال بسیار خوبی را در تمام اوقات تجربه کند.

مس به طلا یک گروه تحقیقاتی در زمینه ی ترک خود ارضایی و دیگر زیر شاخه های شهوت رانی است.

آموزشهای مس به طلا نگاهی علمی و موشکافانه به مسئله خود ارضایی و شهوت رانی دارد؛ راهکارهای آن عملی و ساده و در عین حال بسیار قدرتمند است. تاکنون افراد بسیار زیادی از آموزه‌های رایگان این مجموعه استفاده کرده اند و با ترک این اعتیاد، حس و حال خوب و بسیار متفاوتی را تجربه می کنند.

مدرسین مس به طلا با رعایت موازین اخلاقی و شئون متناسب با جامعه ایران عزیز، با صداقت و صراحت کامل در طی ویدیوها و فایل های صوتی و متنی آموزشی، ابعاد این بیماری را تشریح کرده و راه حل های کاربردی قدرتمندی را برای ترک خود ارضایی ارائه می دهند.

 

 

در جهان امروز، دستهای ناپاکی هستند که با تمام قوا، سعی در منحرف کردن افکار مردم جهان نسبت به مسائل جنسی هستند و هدفی جز بردگی جنسی مردم جهان را دنبال نمیکنند. یکی از موسساتی که با سرمایه مالی بسیار زیاد و حمایت سازمان یکی از ثروتمند ترین بنیادهای مالی جهان ، در حال ارائه مطالب علمی قلابی و برگرفته از داده های آماری دستکاری شده است،   موسسه کینزی است که در سایت مس به طلا، طی یک سری ویدیوهای آموزشی رایگان، راجع به این موسسه به افشاگری میپردازیم.

علاوه بر محتوای رایگان در حوزه ترک خود ارضائی و چشم چرانی و پورنوگرافی،  مس به طلا  اقدام به تهیه بسته های آموزشی جامع در زمینه های تعالی میل جنسی، مبحث ارزشمندی به نام سالیتود (خلوت درون در دوران مجردی و  آمادگی جوانان پیش از ازدواج)  و بهبود روحی پس از هرگونه شکست عشقی نموده است.

مس به  طلا برای خیلی از کاربران این مجموعه، محلی مطمئن و سالم برای درخواست کمک در رابطه با ترک  خود ارضایی و شهوترانی است.  شعار مس به طلا، تعالی میل جنسی و استفاده صحیح از این نیروی مقدس حیاتی و هدایت آن به سمت کسب ثروت و موفقیت است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو