دانلود بازی Henrys Day برای کامپیوتر – نسخه PLAZA

دانلود بازی Henrys Day برای کامپیوتر – نسخه PLAZA


منبع: دانلود ها

61

1400/8/22

13:33


بازی Henrys Day ماجراجویی در نقش هنری را دنبال کرده و می‌توانید در یک شهر تابستانی، روزهای تکراری را تجربه کنید که این مرد جوان در آن گرفتار شده است. وظیفه شما این است که به هنری کمک کرده و اصل ماجرا را متوجه شوید. هنری در تلاش برای خارج شدن از این روزهای تکراری است و چیزهای زیادی برای تماشا هم وجود خواهد داشت. از ساختمان‌های بلند گرفته تا پارک‌های زیبا و کسب و کارهای مختلف را در بازی می‌بینیم و می‌توانید در طول تجربه خود از آن‌ها بهره مند شوید. بازی جهان باز بوده و سازه‌های متعدد به‌صورت یکپارچه در بازی طراحی شده است. باید توجه زیادی به اطراف خود نشان داده و سرنخ‌هایی را از آن‌ها کسب کنید.

Henry’s Day PC-PLAZA

دانلود-بازی-Henrys-Day

به دلیل ماهیت دوستانه کاراکترهایی که در بازی وجود دارد، افرادی زیادی تمایل به گفتگو با شما خواهند داشت. از ویژگی‌های اصلی این بازی، گفتگویی است که بازیکن محور بوده و هر بازیکن سناریوهای مختلفی را می‌تواند داشته باشد. هر کاراکتر در بازی مفید بوده و شما برای خارج شدن از لوپ باید از آن‌ها کمک بگیرید. هنری در یک روز گرفتار شده است و هر کاری انجام می‌دهد تا از آن خارج شود. او فقط یک روز فرصت دارد تا همه کارها را برای فرار انجام دهد. حال شما باید آزمون و خطا کرده و بتوانید با افراد صحیحی صحبت کنید. اقدامات لازم را انجام داده و ببینید که چه مسیری می‌تواند صحیح باشد.

از ویژگی‌های این بازی می‌توانیم به گیم‌پلی اول شخص و سوم شخص آن اشاره کنیم که بسته به سلیقه خود می‌توانید دنبال کنید. بازی دارای کوئست‌های جالبی بوده و پایان‌های متفاوتی هم خواهد داشت. در بازی Henrys Day می‌توانید محتوای جالبی داشته باشید که همراه با اکتشاف شما را سرگرم خواهد کرد.


info

Henry is stuck…no literally, he’s stuck in the same day. Explore a city that’s been taken over by Big Tech in this story rich game where the day keeps resetting. Interact with others, collect items and help Henry escape the day before time runs out!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Intel HD 4000

Storage: 500 MB available space

Additional Notes: Runs with 35 fps on my test setup with a resolution of 1376×768 and low graphic settings.

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

Memory: 6 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 960

Storage: 500 MB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Henry’s Day-PLAZA:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو