رنگ موی ایرانی را انتخاب کنیم یا رنگ موی خارجی؟

رنگ موی ایرانی را انتخاب کنیم یا رنگ موی خارجی؟


منبع: زیبامون

620

1398/5/1

19:50


رنگ موی ایرانی برای انتخاب بهتر است یا رنگ موی خارجی ؟ برای جواب این سوال با زیبامون همراه باشید.

رنگ موی ایرانی را انتخاب کنیم یا رنگ موی خارجی؟

رنگ کردن مو ها یکی از مهم ترین عوامل آرایشی برای خانم هاست. در قدیم خانوم های ایرانی برای رنگ کردن موهایشان از حنا استفاده می کردند. اما امروزه یکی از دغدغه ها و سوالات رایج بین خانم ها راجب به انتخاب رنگ مو است. رنگ موی ایرانی بهتر است یا خارجی ؟ برای جواب این سوال با زیبامون همراه باشید.

 

رنگ موی ایرانی یا خارجی؟

 

انتخاب رنگ مو مانند دیگر ابزار آرایشی همچون کرم پودر، کانسیلر، ریمل و.. حائز اهمیت است و با انتخاب رنگ موی بی کیفیت، نامرغوب، تقلبی می توانیم ضرر بزرگی به موهایمان بزنیم. اعم از ریزش مو و سوختن مو و مشکلات دیگر.

اکثر افراد در انتخاب بین رنگ موی خارجی و ایرانی با قاطعیت رنگ موی خارجی را انتخاب می کنند اما این نکته را مد نظر نمی گیرند که آیا رنگ موی خارجی با موهایشان سازگاری دارد یا خیر؟

 

رنگ موی ایرانی یا خارجی؟

 

طبق تحقیقات، جنس و رنگ پایه ی مو های خانم های ایرانی با خانم های اروپایی و غربی متفاوت است. یکی از مهم ترین تفاوت های آن درصد بالای پایه ی رنگ قرمز مو است. این تفاوت زمان رنگ گرفتن مو، افراد را دچار مشکل می کند. برای مثال زمانی که فردی می خواهد موهای خود را به رنگ زیتونی دربیاورند بعد از رسیدن به پای این رنگ، با چند بار شست شو مو به رنگ نارنجی و یا کمی قرمزی می زند. همانطور که رنگ موهای خارجی متناسب با موهای افراد همان کشور ساخته می شود، رنگ موی ایرانی متناسب با موهای خانم های ایرانی ساخته شده است، و با انتخاب یک رنگ موی ایرانی با کیفیت و عالی و اکسیدان متناسب با رنگ مو می توان بهترین نتیجه را گرفت. البته مهارت در ترکیب رنگ و رنگ کردن مو نکته ای است که نمی توان آن را نادیده گرفت. 

این به آن معنا نیست که تمامی رنگ های خارجی نامناسب است بلکه خیلی از کشور ها برای صادرات جهانی و فروش گسترده، روی نژاد و جنس موهای مختلف کار کرده اند و محصولاتی متنوع و متناسب همان کشور ها تولید می کنند.

 

رنگ موی ایرانی یا خارجی؟

 

رنگ موهای اسپانیایی و یا ایتالیایی حال چه با بسته بندی اورجینال و چه با بسته بندی ایرانی هم می تواند انتخاب خوبی باشد، به دلیل شباهت پای رنگ مو بین خانم های اسپانیایی و ایتالیایی با خانم های ایرانی می توان این رنگ مو ها را هم استفاده کرد. ولی رنگ موهای ترک و آلمانی انتخاب خوبی نمی توانند باشند به دلیل این که نژاد و رنگ موی مشابه ای با خانم های ایرانی ندارند.

 

رنگ موی ایرانی یا خارجی؟

 

مطالب پیشنهادی:

پاک کردن رنگ مو از روی پوست

ماسک حنا، درمان ریزش مو و شوره ی سر

15 مدل نقش حنای زیبا

اشتباهات رنگ مو + چگونگی ترمیم آن  

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو