منبع: زیبامون

795

1398/6/23

12:17


در این مطلب به ریمل مو و چگونگی استفاده از آن می پردازیم، با زیبامون همراه باشید.

ریمل مو

سفیدی مو یک پدیده ی طبیعی به شمار می رود که طبق گفته ی متخصصین می تواند از سن 21 سالگی شروع شود. اما به طوری عمومی از اواخر دهه های 20 و 30 شروع می شود. رنگ کردن مو یکی از راه حل های در دسترس ولی با عوارض است که به توصیه ی کارشناسان بهتر است به عنوان آخرین روش استفاده شود. اما موردی که بیشتر خانوم هایی که موهایشان را رنگ می کنند با آن مواجه هستند، درآمدن ریشه ی مو بعد از مدتی کوتاه  از رنگ کردن مو  و تفاوت رنگ ریشه با ساقه ی مو است. ریمل مو به این افراد کمک می کند تا در موقعیت های مختلف مانند مهمانی و مجالس ریشه ی موهای خود را به راحتی رنگ کنند. همچنین ریمل مو به افرادی که علاقه دارند برای مدتی کوتاه و برای تنوع موهای خود را رنگ کنند کمک می کند تا  بدون ضرر و آسیب جدی به مو این کار را انجام دهند. در ادامه با زیبامون همراه باشید تا بیشتر به معرفی و طرز استفاده ی ریمل مو بپردازیم.

 

ریمل مو

 

ریمل مو برای پوشاندن سفیدی مو به کار می رود. رنگ کردن مداوم مو، موها را آسیب پذیر می کند و باعث شکنندگی مو، موخوره، زبری و ریزش مو می شود ولی با استفاده از ریمل مو می توان مو ها را یک دست، یک رنگ و زیبا کرد. ریمل مو با رنگ های متنوعی در بازار موجود است.

 

ریمل مو

 

نحوه ی استفاده از ریمل مو

در ابتدا باید مو کاملا تمیز و خشک باشد. سپس مو را شانه کرده و قسمت بندی کنید، بعد با ریمل بر روی قسمت سفیدی مو یا هر قسمتی که دوست دارید رنگ بگیرد از بالا به پایین بکشید و بگذارید تا ریمل بر روی مو کاملا خشک شود و حداقل 5 دقیقه صبر کنید. مواظب باشید ریمل به پوست صورت و جای دیگر غیر از مو برخورد نکندو در صورت برخورد فورا با پاک کننده های آرایشی پاک شود و با آب شسته شود.

 

ریمل مو

 

رنگ های فانتزی و متنوع ریمل مو 2019

 

ریمل مو

 

رنگ کردن مو با ریمل

 

ریمل مو

 

رنگ های فانتزی ریمل مو

 

ریمل مو

 

انواع ریمل مو

 

ریمل مو

 

رنگ فانتزی با ریمل مو

 

ریمل مو

 

رنگ کردن موقت مو با ریمل مو

 

ریمل مو

 

ریمل موی صورتی 

 

ریمل مو

 

 

مطالب پیشنهادی:

رنگ موی ایرانی را انتخاب کنیم یا رنگ موی خارجی؟

پاک کردن رنگ مو از روی پوست

رنگ موی طبیعی و خانگی

بهترین آرایشگاه برای رنگ مو

رنگ موی تابستانی 2019 + رنگ موی نئونی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو