پیکر تراشی سریعترین راه زیبایی با کمترین عوارض

منبع: فوت و فن

123

1400/9/9

15:29


پیکر تراشی سریعترین راه زیبایی با کمترین عوارض

پیکر تراشی یا لیپوماتیک، شیوه ای برای رسیدن به اندام ایده آل می باشد. عوامل مختلفی می توانند بر روی اعتماد به نفس انسان ها موثر باشند. زیبایی انسان ها یکی از این عوامل می باشد. زیبایی فقط محدود به زیبایی چهره نمی شود بلکه شامل زیبایی و  تناسب اندام نیز هست. چربی های موضعی بدن و چاقی در بخش ها و قسمت های گوناگون بدن، می توانند سبب شوند که اندامی زیبا نداشته باشید. روش های مختلفی برای تغییر فرم و ظاهر اندام بدن وجود دارد؛ اما بدون تردید می توان گفت پیکر تراشی، یکی از بهترین روش هایی می باشد که می تواند در مدت زمان کوتاهی،  تغییرات فراوان و چشم گیری را بر روی اندام شما به وجود بیاورد. استفاده از این شیوه  برای افرادی که مدت ها دغدغه داشتن اندامی زیبا را داشتند اما نتوانستند به هدف خود دست پیدا کنند؛ بسیار مناسب می باشد.

پیکر تراشی

روش های انجام پیکر تراشی

پیکر تراشی برای از بین بردن چربی های بخش های مختلف بدن قابل انجام است. این عمل می تواند به شیوه های گوناگونی انجام شود. لیپوماتیک یکی از شیوه های پیکر تراشی بوده که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. این عمل به کمک دستگاهی به نام پال انجام می شود. در این روش،  شکافی بسیار کوچک در ناحیه مورد نظر ایجاد می شود و بعد از آن دستگاه می تواند وارد بدن شود و سبب تخلیه چربی ها از ناحیه مورد نظر شود. این دستگاه به گونه ای طراحی شده که دارای سنسور می باشد. این سنسور کمک می کند احتمال برخورد دستگاه به سایر بافت های بدن از جمله عروق  اعصاب بسیار زیاد کاهش پیدا کند. در لیپوماتیک، پوست ناحیه ای که بر روی آن عمل انجام شده پس از دوره نقاهت صاف می شود. در این شیوه از امواج ماورا بنفش استفاده می شود. اما به غیر از این روش، پیکر تراشی به روش های دیگری نیز انجام می شود. در این خصوص می توان به روش های لیپوپوست، لیپوسلکشن، لیپولیزر، بادی جت، اولترازد و ابدومینوپلاستی اشاره کرد. در لیپو لیزر به کمک گرمای اشعه لیزر ساختار چربی ها از بین می روند. در این روش، علاوه بر این که چربی سوزی اتفاق می افتد؛ کلاژن سازی نیز تحریک می شود. البته این نوع تکنیک برای افرادی که بیماری هایی مانند سرطان یا دیابت را دارند با محدودیت هایی همراه است. همچنین مادران باردار و شیرده نیز باید از انجام لیپو لیزر پرهیز کنند. یکی دیگر از شیوه های انجام  پیکر تراشی بادی جت می باشد. در این روش از دستگاهی استفاده می شود که به کمک آن، آب با فشار به چربی ها برخورد می کند و ساختار چربی ها را از بین می برد. البته باید گفت ماندگاری اثر این روش کم تر است.

آیا به دنبال رینوپلاستی توسط برترین پزشکال کشور هستید؟

همین حالا به سایت کلینیک زیبایی چهره نگار مراجعه نمایید و مشاوره رایگان رینوپلاستی دریافت نمایید. در چهره نگار رینوپلاستی شما توسط برترین پزشکان کشور انجام میپذیرد.

مزیت های پیکر تراشی و لیپوماتیک

پیکر تراشی و لیپوماتیک نسبت به سایر روش ها لاغری، مزیت های بسیار زیاد و فراوانی دارد. در این روش سعی می شود با حذف چربی های اضافه بخش های مختلف بدن، اندام به زیبایی و تناسب برسد. یکی از مهم ترین مزیت هایی که پیکر تراشی دارد این است که از این روش می توان برای لاغری بخش های مختلف بدن استفاده کرد. در این روش می توان همزمان چربی های شکم، بازو ها و همچنین پهلو را از بین برد. یکی دیگر از مزیت های این روش برای لاغری این است که برخلاف عمل های جراحی که بر روی معده صورت می گیرد؛ بخش های داخلی بدن مانند معده یا روده تحت جراحی قرار نمی گیرند بلکه لاغری با حذف چربی های اضافی بدن انجام می شود. یکی دیگر از مزیت هایی که این روش دارد این است که می تواند به سلامتی بدن کمک بسیار زیادی کند. همه ما می دانیم وجود چربی های مضر  و اضافی در بدن سلامتی ما را تهدید می کنند و می توانند عارضه های گوناگون و مختلفی را به وجود بیاورند. در لیپوماتیک با تخلیه چربی ها علاوه بر این که فرد به تناسب اندام دست پیدا می کند؛ سلامتی خود را نیز به دست می آورد. کم عارضه بودن و همچنین کم خطر بودن این روش یکی دیگر از مزیت های فراوانی است که این شیوه نسبت به شیوه هایی نظیر جراحی دارد. از بین روش ها و شیوه های مختلفی که پیکر تراشی دارد؛ شیوه لیپوماتیک یک مزیت  و برتری نسبت به سایر روش ها دارد. مزیت روش لیپوماتیک این است که می توان از چربی های تخلیه شده استفاده کرد و آن ها را به نواحی مورد نظر تزریق نمود. به عنوان مثال می توان بخشی از چربی های تخلیه شده از ناحیه شکم را به سینه ها تزریق کرد.

لیپوماتیک

پیکر تراشی برای چه افرادی مناسب است؟

پیکر تراشی یا لیپوماتیک برای افرادی که به طور مداوم چاق و لاغر نمی شوند و دارای ترک پوستی نیستند؛ مناسب می باشد. همچنین باید گفت این شیوه برای افرادی که می خواهند سیکس پک داشته باشند مناسب است. البته این شیوه برای کسانی که چاقی مفرط دارند توصیه نمی شود. همچنین کسانی که دارای سطح ایمنی پایین یا بیماری هموفیلی هستند نمی توانند از این شیوه استفاده کنند. همچنین توصیه می شود افرادی که از دخانیات مصرف می کنند از این شیوه، قبل از ترک دخانیات استفاده نکنند. پزشک با توجه با وضعیت جسمانی و نظر شما بهترین روش پیکر تراشی را برای شما انتخاب کرده و اجرا می کند.

آیا میخواهید عمل جراحی لیزیک چشم انجام دهید؟

با مراجعه به سایت کلینیک چهره نگار از مشاوره رایگان عمل جراحی لیزیک چشم بهره مند شوید.چهره نگار با کمک برترین پزشکان کشور نتیجه ای فوق العاده را برای شما به ارمغان می آورد…

مراقبت های پیش و پس از لیپوماتیک

قبل از لیپوماتیک،  لازم است حتما با پزشک خود کاملا مشورت کنید و او را در جریان وضعیت سلامتی خود بگذارید و اگر دارویی مصرف می کنید حتما به دکتر خود اطلاع دهید. همچنین لازم است اگر پزشک آزمایشی برای شما نوشت به موقع آزمایش های خود را انجام دهید.  پس از این که به کمک این روش به لاغری و تناسب اندام رسیدید لازم است حتما مایعات فراوان مصرف کنید و  تغذیه صحیح که دارای فیبر فراوان می باشد را در برنامه خود قرار دهید. همچنین باید از عدم تحرک و سکون اجتناب کنید تا بتوانید تناسب اندام خود را حفظ کنید. البته تا مدتی پس از عمل  باید ورزش و تحرک سبک داشته باشید و از فعالیت های شدید اجتناب کنید.

جهت دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت به سایت چهره نگار به نشانی www.clinicchehrenegar.ir مراجعه نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو