روش تزریق پروفایلو برای جوانسازی پوست چیست؟

منبع: فوت و فن

7

1401/9/16

16:13


در صنعت زیبایی امروز، تزریق ژل یکی از بهترین روش‌ها برای جوانسازی پوست و از بین بردن چین و چروک‌هاست. ژل پروفایلو درمانی جدید و بدون جراحی برای رفع خطوط و چین و چروک پوست است که با سایر فیلرها تفاوت دارد.

روش تزریق پروفایلو برای جوانسازی پوست چیست؟

در صنعت زیبایی امروز، تزریق ژل یکی از بهترین روش‌ها برای جوانسازی پوست و از بین بردن چین و چروک‌هاست. ژل پروفایلو درمانی جدید و بدون جراحی برای رفع خطوط و چین و چروک پوست است که با سایر فیلرها تفاوت دارد. این فیلر بر پایه هیالورونیک اسید ساخته شده و با هیدراته کردن پوست و تحریک سلول‌ها، به صورت طبیعی باعث تقویت و جوانسازی پوست می‌شود. آثار اعجاب‌انگیز ژل پروفایلو باعث شده محبوبیت زیادی بدست آورد و به عنوان یک ژل تزریقی ترمیم‌کننده بافت، انقلابی در میان فیلرها ایجاد کند. در این مطلب با ما همراه باشید تا در مورد این ژل و نحوه تزریق و تاثیرگذاری آن بیشتر بدانیم.

پروفایلو چیست؟

با بالا رفتن سن و گذر از میانسالی، تولید کلاژن و الاستین توسط پوست کمتر می‌شود. در نتیجه، سلامت، نشاط و انعطاف‌پذیری پوست هم کاهش می‌یابد و خطوط عمیق و افتادگی پوست در ناحیه صورت و گردن ایجاد می‌شود. ژل پروفایلو از به کار بردن هیالورونیک اسید ساخته شده و حاوی غلظت بالایی از این ماده است. هیالورونیک اسید ماده‌ای طبیعی در بدن است که پوست را با مواد مورد نیاز تغذیه می‌کند. وجود این ماده در ژل پروفایلو باعث می‌شود این ژل به جای جایگزینی حجم و برجسته کردن پوست، مکانیسم طبیعی بدن را برای تولید کلاژن و الاستین فعال کند. بنابراین پروفایلو با تحریک چهار نوع کلاژن و الاستین موجود در پوست، درمانی طبیعی برای چین و چروک و جوانسازی پوست محسوب می‌شود.

مزایای تزریق ژل پروفایلو چیست؟

ژل پروفایلو اثرات درمانی زیادی برای پوست دارد و مثل فیلرهای دیگر تنها برای زیبایی انجام نمی‌شود. پروفایلو با تحریک پوست و افزایش کلاژن‌سازی کمک می‌کند حجم از دست رفته جایگزین شود و باعث بهبود وضعیت پوست، افزایش شادابی، نشاط و جوانسازی واقعی آن می‌شود. در اینجا برخی از مزایای ژل پروفایلو را نام می‌بریم:

افزایش حالت ارتجاعی پوست

بهبود بافت و رنگ پوست

مناسب برای صورت، گردن، دست‌ها، سینه، زانو

درمان سریع چین و چروک‌ها

آبرسانی پوست

افزایش درخشندگی و شادابی پوست

با تحریک تولید کلاژن و الاستین باعث لیفت پوست صورت می‌شود

تعداد کم جلسات درمان و نقاط تزریق

پروفایلو برای چه افرادی مناسب است؟

محدوده سنی خاصی برای تزریق پروفایلو وجود ندارد. بدن ما در سنین بالای 30 سال شروع به از دست دادن هیالورونیک اسید و کلاژن می‌کند و در این زمان بدن نیاز به پیشگیری و درمان دارد. افرادی که حس می‌کنند دچار افتادگی و شلی بافت پوست شده‌اند، چروک‌ها و خطوط عمیق یا سطحی روی پوست خود مشاهده می‌کنند و خواهان لطافت، استحکام و آبرسانی پوستشان هستند، می‌توانند با استفاده از ژل پروفایلو نتایج خوبی بگیرند.

به طور کلی پروفایلو برای افزایش شادابی و جوانسازی پوست موثر است.

ژل پروفایلو در چه نواحی تزریق می‌شود؟

معمول‌ترین محل تزریق پروفایلو، نواحی صورت و گردن است. مخصوصا پوست گردن که دچار افتادگی و شل شدن پوست می‌شود بسیار مستعد و مناسب درمان با این ژل است.ژل پروفایلوعلاوه بر صورت و گردن، در نواحی دیگری مثل سینه، زانوان، دست‌ها و بازوها نیز تزریق می‌شود و اثراتی چون جوانسازی پوست صورت و دست‌ها، درمان افتادگی، شلی و آویزانی پوست گردن از خود به جا می‌گذارد.

تزریق پروفایلو چگونه انجام می‌شود؟

تزریق ژل پروفایلو معمولا به این صورت است که ابتدا پزشک محل تزریق را با کرم بی‌حس کننده پوشش می‌دهد و سپس 2 میلی‌لیتر از ژل را با استفاده از روش BAPدر محل درمان تزریق می‌کند. روش BAP تکنیکی است که با استفاده از آن تزریق در 5 نقطه از هر طرف صورت انجام می‌شود. با تزریق ژل پروفایلو، اسید هیالورونیک موجود در آن جذب پوست می‌شود بدون اینکه چیزی از آن باقی بماند تاثیر خود را روی پوست می‌گذارد.دوره درمان با ژل پروفایلو اغلب 2 تا 3 ماه و میزان تزریق ژل 2 میلی‌لیتر در هر ماه است و طبق توصیه پزشکان برای استمرار نتایج به دست آمده هر 6 ماه یکبار باید تزریق انجام بگیرد.

 چقدر زمان می‌برد تا پروفایلو اثر کند؟ 

پروفایلو به سرعت اثر می‌کند و در مدتی کوتاه بعد از تزریق باعث بهبود کیفیت بافت و جوانسازی پوست می‌شود. ولی به طور معمول، توزیع صحیح ژل در همه نواحی صورت و تولید کلاژن 4 تا 6 هفته زمان می‌برد. البته این زمان نسبت به ویژگی‌های جسمانی هر فرد متفاوت است و ممکن است بین یک تا دو ماه طول بکشد.

ژل پروفایلو چه تفاوتی با انواع فیلرها دارد؟

ساختار ژل پروفایلو به گونه‌ای است که بر خلاف فیلرهای پوستی به جای حجم دادن به نواحی مختلف صورت مانند لب‌ها و گونه‌ها و پر کردن این قسمت‌ها، به طور یکسان در سطح پوست پخش شده و باعث افزایش کلاژن و الاستین، استحکام، آبرسانی و حفظ رطوبت پوست می‌شود.

فیلرهای پوستی هم شامل هیالورونیک اسید به همراه عناصر دیگری هستند و بدون پخش شدن در سطح پوست، باعث حجم‌دهی به نواحی خاص و زاویه‌سازی صورت می‌شوند. نکته متفاوتی در مورد ژل پروفایلو وجود دارد، این است که پروفایلو به صورت خالص از هیالورونیک اسید که یک ماده طبیعی پوست است ساخته شده و با پخش شدن در سطح پوست، صورت را پرتر نشان می‌دهد.

قیمت ژل پروفایلو

قیمت ژل پروفایلو بر خلاف ژل فیلرها که در یک جلسه درمانی تزریق می‌شوند، بسته به مقداری که مورد نیاز است و تعداد جلسات درمان دارد. مثلا برای پوست‌های دارای افتادگی و خطوط ریز 6 سی سی از این ژل در 3 جلسه درمانی یعنی در 3 ماه متوالی مناسب است.دستمزد پزشک متخصص برای تزریق، به مواردی چون شهر، امکانات کلینیک و شهرت بستگی دارد و طبیعتا در شهرهای بزرگ این هزینه بیشتر است.

کلینیک زیبایی مهزیار

توصیه ما این است که برای گرفتن بهترین نتیجه از تزریق ژل پروفایلو حتما به مجموعه‌ای حرفه‌ای با افراد متخصص مراجعه کنید. اگر قصد تزریق ژل پروفایلو را دارید کلینیک زیبایی مهزیار با بالاترین کیفیت خدمت‌رسانی در زمینه خدمات زیبایی و ارائه جدیدترین متد روز دنیا در خدمت شماست. در مجموعه زیبایی مهزیار درمان فقط توسط پزشکان متخصص پوست و زیبایی بسیار ماهر انجام می‌شود. با انجام مشاوره و طی مراحل درمان در کلینیک زیبایی مهزیار و استفاده از انواع محصولات اورجینال و استاندارد بهترین نتیجه را بگیرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو