بهترین کلینیک لاغری با ترواسکالپ

منبع: زیبامون

8

1401/10/21

12:40


برای آشنایی با این تکنیک عالی جهت لاغری و آشنایی با اینکه در واقعا ترواسکالپ چیست با ما همراه باشید.

بهترین کلینیک لاغری با ترواسکالپ

پیکرتراشی و کاهش چربی بدون جراحی یکی از پرطرفدارترین خدمات امروزی است. حوزه زیبایی غیرجراحی همیشه در حال پیشرفت است و پیشرفت های مداوم در فناوری گزینه های بیشتری را به بیماران می دهد. پس از ارزیابی تقریباً همه دستگاه‌های موجود در بازار، بدلیل مزایای بالا به طور یقین می توان ترواسکالپ را انتخاب کرد. ترواسکالپ یک درمان منحصر به فرد و غیر تهاجمی است که باعث کاهش چربی و پیکر تراشی بدن می شود. برای آشنایی با این تکنیک عالی جهت لاغری و آشنایی با اینکه در واقعا ترواسکالپ چیست با ما همراه باشید.

 

 

ترواسکالپ چیست؟

برای موثرترین درمان‌های پیکر تراشی بدن، با جدیدترین تکنیک‌ های کاهش چربی هدفمند، می توانید روی درمان با ترواسکالپ حساب کنید. ترواسکالپ نتایج چشمگیری را تنها پس از یک جلسه ارائه می دهد که این کار را با نفوذ عمیق به زیر سطح پوست برای درمان چربی، پوست صاف و لاغر کردن ظاهر شما انجام می دهد. ترواسکالپ به بیماران تا 24 درصد کاهش چربی و دور و سفت کردن پوست را تنها در یک درمان، بدون هیچ وقفه ای ارائه می دهد. این تکنیک از انرژی فرکانس رادیویی تک قطبی (RF) با فرکانس پایین برای از بین بردن سلول های چربی استفاده می کند.

هزینه درمان کانتورینگ بدن ترواسکالپ به محل چربی که می خواهید کاهش دهید و طول درمان شما بستگی دارد.

 

کاهش چربی بدون جراحی

کاهش چربی بدون جراحی یک نوآوری جدیدتر در پزشکی زیبایی است که راهی راحت و مقرون به صرفه برای کانتور کردن بدن شما ارائه می دهد. و برخلاف روش های جراحی مانند ابدومینوپلاستی و لیفت بازو، مطلقاً نیازی به برش یا بخیه نیست.

بافت چربی که معمولاً به عنوان چربی شناخته می شود، نوعی بافت همبند است که در سراسر بدن یافت می شود. رسوبات چربی برای تنظیم هموستاز و ذخیره انرژی در بدن عمل می کنند، به همین دلیل است که از دست دادن چربی در برخی مناطق ممکن است چالش برانگیزتر از سایرین باشد. بسیاری از بیماران از چربی های سرسخت شکایت دارند که به سختی جابجا می شوند، حتی زمانی که آنها یک سبک زندگی سالم دارند. چربی های زیر شکم، چربی اضافی بالای آرنج، و رول سوتین شکایات رایج بیماران هستند که می‌ توانند به طور موثر با کانتور کردن بدن با RF کاهش پیدا کنند.

 

مناطق هدف برای ترواسکالپ

ترواسکالپ یک سیستم نوآورانه است که بدون نیاز به اقدامات جراحی تهاجمی، چربی را در نواحی مورد نظر کاهش می دهد. می توان از آن در چندین ناحیه در سراسر بدن استفاده کرد، از جمله:

  • بالای شکم
  • پایین شکم
  • جناح های بالایی
  • پهلوهای پایین
  • قسمت بالایی پشت (پشت رول)
  • باسن
  • بازوهای بالایی
  • چربی زیر بغل (چربی سینه بند)
  • زانو
  • زانوهای داخلی
  • چربی چانه

 

مشاوره ۲۴ ساعته لاغری:

۹۱۰۰۲۵۵۵ – ۰۲۱

۰۹۱۲۷۳۰۰۷۹۰

۰۹۱۲۸۰۶۰۹۰۲

 

 

انرژی RF چیست؟

فرکانس رادیویی نوعی انرژی است و طول موج آن در محدوده خاصی در طیف الکترومغناطیسی قرار می گیرد. می توان آن را به دقت کنترل کرد، به این معنی که به سلول ها و بافت هایی که به طور خاص هدف قرار نمی گیرند، آسیب وارد نمی کند. این ویژگی آن را برای کاربردهای آرایشی و درمانی بسیار مناسب می کند. از آنجایی که RF بسیار ایمن است، یک گزینه درمانی برای درصد زیادی از افراد است. اگرچه در ابتدا، RF فقط برای درمان چین و چروک ‌های اطراف چشم، خطوط و شلی پوست استفاده می‌ شد، اما امروزه معمولاً برای کانتور کردن بدن و کاهش سلولیت استفاده می ‌شود.

آزمایشات بالینی تأیید می کند که درمان های RF مانند ترواسکالپ ظاهر پوست را بهبود می بخشد و چربی زیر پوست را کاهش می دهد. درمان باعث ایجاد آسیب حرارتی برای تحریک فرآیندی به نام نئوکلاژنز در لایه ‌های عمیق ‌تر پوست و بافت‌های زیر جلدی می‌شود که همچنین توانایی سفت کردن پوست را دارد. نئوکلاژنز ایجاد کلاژن جدید است که به بهبود ظاهر بافت کمک می کند. همچنین می تواند باعث آسیب به سلول های چربی ناخواسته شود که باعث می شود آنها تجزیه شوند و به طور طبیعی توسط بدن از بین بروند.

 

مزایای ترواسکالپ چیست؟

با تایید FDA در سال 2018، فناوری ترواسکالپ انرژی RF را برای شروع لیپولیز و بهبود شلی پوست در ناحیه درمان ارائه می دهد. بیماران از بسیاری جهات از جمله موارد زیر سود می برند.

رسوبات چربی را به وضوح کاهش می دهد و ظاهر پوست را بهبود می بخشد.

  • نتایج قابل توجه تنها پس از یک جلسه
  • مبارزه با رژیم چربی و ورزش نمی تواند برطرف شود.
  • جلسات درمانی سریعتر از سایر روشهای پیکر تراشی بدن
  • روش ایمن و غیر تهاجمی مناسب برای هر نوع پوست
  • نیازی به آرامبخش، بیهوشی، برش یا بخیه نیست.
  • چربی را بدون آسیب رساندن به بافت های اطراف هدف قرار می دهد.

 

ترواسکالپ برای چه افرادی مورد استفاده است؟

کاندیدهای معمولی برای ترواسکالپ بزرگسالانی با BMI زیر 30 هستند، اما بیماران با BMI بالاتر ممکن است کاندیدهای خوبی باشند. خوب است بدانید درمان در شرایط زیر مناسب نیست.

  • بارداری
  • وجود ضربان ساز قلب
  • وجود دفیبریلاتور
  • وجود ایمپلنت های فلزی یا الکترونیکی
  • سابقه اختلال خونریزی
  • بیماران مبتلا به ترمیم فتق مش فلزی ممکن است کاندیدای مناسبی برای ترواسکالپ نباشند.

اگر ترواسکالپ برای شما نامناسب باشد، ما خوشحال خواهیم شد که راه های جایگزینی را برای دستیابی به نتایج زیبایی شناختی که می خواهید پیشنهاد کنیم!

 

مشاوره تخصصی

دکتر ضرغامی و تیمش مشاوره و درمان زیبایی را در زمانی که شما بیشتر به آن نیاز دارید ارائه می دهند. در مشاوره شخصی خود، لطفاً آماده صحبت در مورد نواحی بدن خود باشید که می خواهید با ترواسکالپ درمان کنید. ما از شما می خواهیم اطلاعاتی در مورد سابقه پزشکی خود به ما بدهید و یک معاینه فیزیکی انجام دهید تا ببینید آیا درمان با RF برای رسوبات چربی سرسخت برای نیازهای شما مناسب است یا خیر. اگر کاندیدای خوبی برای درمان هستید، ما روش اولیه ترواسکالپ شما را برنامه ریزی می کنیم و تعیین می کنیم که چه تعداد از روش ها بهترین نتایج را به دست خواهند آورد.

 


شماره تماس کلینیک: ۹۱۰۰۲۵۵۵ – ۰۲۱
نشانی کلینیک: تهران ، بلوار دریا، بین شفق و مطهری جنوبی، ساختمان ساحل، پلاک ۱۰۴، واحد ۲

 

 

آماده سازی برای درمان با ترواسکالپ

قبل از جلسه درمان با ترواسکالپ به آمادگی بسیار کمی نیاز است. قبل از مراجعه به ما، هیدراته بمانید و سالم غذا بخورید. ممکن است بخواهید لباس راحت بپوشید و لباس زیر را عوض کنید، زیرا این روش ممکن است منجر به تعریق شود. لطفاً قبل از قرار ملاقات، اطمینان حاصل کنید که تمام جواهرات خارج شده است.

برای اطلاع از هزینه ترواسکالپ با ما تماس بگیرید.

 

روش انجام ترواسکالپ

روش ترواسکالپ ساده است و نیازی به بی حسی یا بیهوشی ندارد. تکنسین شما دستگاه را روی ناحیه درمان قرار می دهد و انرژی RF را برای هدف قرار دادن چربی و بهبود ظاهر پوست اعمال می کند. از آنجایی که هندپیس انرژی مورد نظر را ساطع می کند، این امر باعث انقباض سلول های چربی و تولید کلاژن جدید می شود. طول جلسه درمان شما بستگی به ناحیه (های) مورد بررسی دارد. شایع ترین نواحی برای درمان شکم و پهلو هستند. به طور کلی، درمان ترکیبی شکم و پهلو 60 دقیقه طول می کشد، در حالی که درمان شکم به تنهایی می تواند 30 دقیقه طول بکشد. در طول درمان، گرما را تجربه خواهید کرد زیرا انرژی RF در ناحیه درمان می گذرد. و اگرچه ممکن است در حین عمل کمی ناراحتی قابل کنترل را تجربه کنید، اما به سرعت برطرف می شود.

 

بهبودی پس از درمان با ترواسکالپ

پس از درمان ترواسکالپ نیازی به زمان توقف نیست. در ساعات و روزهای بعد، ممکن است کمی احساس حساسیت کنید، اما می ‌توانید با سهولت نسبی فعالیت‌های معمول خود را از سر بگیرید. در صورت بعید بودن واکنش نامطلوب (مانند کهیر یا تحریک مداوم)، لطفاً با دفتر ما تماس بگیرید.

لطفاً به ورزش منظم ادامه دهید، غذای سالم بخورید و مقدار زیادی آب بنوشید تا بدنتان هیدراته بماند. با پیروی از این دستورالعمل های ساده پس از درمان، بهترین نتایج ممکن را به دست خواهید آورد!

 

نتایج حاصل از درمان با ترواسکالپ

نتایج حاصل از ترواسکالپ فوری نیست، اکثر بیماران بین 4 تا 6 هفته پس از جلسه اولیه خود تغییرات قابل توجهی را مشاهده می کنند. بسته به تعداد درمان هایی که دریافت می کنید، نتایج نهایی شما ممکن است حدود 12 هفته پس از آخرین جلسه درمانی شما دیده شود. اگرچه ترواسکالپ از افزایش وزن در آینده جلوگیری نمی کند، اما با حفظ یک سبک زندگی سالم و پیروی از توصیه های شما پس از عمل، نتایج حذف چربی شما ماندگار خواهد بود!

 

آیا ترواسکالپ بهتر از CoolSculpting است؟

هر دو روش ترواسکالپ و CoolSculpting راه های غیرتهاجمی برای دستیابی به کاهش چربی هستند. اما بر خلاف CoolSculpting، با ترواسکالپ ، پس از درمان، نیازی به یخ زدایی یا ماساژ بافت نیست.

ترواسکالپ چربی را منجمد نمی کند. در واقع برعکس عمل می کند! هندپیس 3 بعدی ترواسکالپ با استفاده از انرژی فرکانس رادیویی بافت را با خیال راحت گرم می کند که به مرور زمان چربی را از بین می برد و پوست را سفت می کند. دوره زمانی بیماران برای دیدن نتایج اولیه ممکن است متفاوت باشد، اما بیشتر آنها بعد از حدود 4 هفته شروع به مشاهده تفاوت می کنند. نتایج نهایی معمولا پس از 12 هفته آشکار می شود.

 

چقدر می توانید با ترواسکالپ وزن کم کنید؟

ترواسکالپ می ‌تواند در برخی از بیماران، دور کمر را تا دو اینچ کاهش دهد، و اگرچه ممکن است غیرقابل تصور به نظر برسد، اما با کاهش وزن مرتبط نیست. بزرگترین مزیت ترواسکالپ در توانایی آن برای بازگرداندن یا افزایش اعتماد به نفس افرادی است که تحت این روش قرار می گیرند.

 

بهترین مراکز ترواسکالپ در تهران

در تهران برخی از کلینیک های معتبر و مجهز به دستگاه های پیشرفته هستند و از روش های نوینی چون ترواسکالپ جهت لاغری افراد استفاده می کنند. بدیهی است که در این روش دستگاه ها و تکنسین های مجرب و با تجربه در نتیجه گیری مراجعین نقش اصلی را دارند. ترواسکالپ در شهرک غرب نیز با بهره گیری از متد روز دنیا و تجهیزات پیشرفته قابل انجام است و خوشبختانه به میزان بالای رضایت مندی متقاضیان و زیباجویان دست یافته است.

 

جمع بندی

ترواسکالپ موجب لیپولیز غیرتهاجمی (تجزیه چربی) در ناحیه درمان می شود. این سیستم توده محیطی را در نواحی دارای چربی مشکل ‌ساز و قابل جابجایی مانند شکم، پهلوها و بالای بازوها کاهش می‌ دهد و نتایج زیبایی ‌شناختی قابل‌ توجهی را تنها پس از یک جلسه ارائه می ‌دهد. سیستم ترواسکالپ با تمرکز انرژی خود بر روی چربی زیر جلدی، به طور ایمن و راحت به بیماران این امکان را می ‌دهد تا بدون جراحی طولانی یا توقف طولانی مدت به بدنی کانتور یافته و زیبا دست یابند. برای کسب اطلاعات کامل راجع به این که ترواسکالپ چیست با بهترین کلینیک لاغری در شهرک غرب تماس حاصل نمایید و از مزایای ما بهره مند شوید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو