برنامه تلویزیونی یادگیری آسان

منبع: تالاب

69

1400/9/10

04:37


برنامه تلویزیونی یادگیری آسان

کنکور سراسری، در ده سال اخیر به سمت سخت تر شدن و مفهومی تر شدن سوالات سوق داده شده و دانش آموزان برای موفقیت در این آزمون سرنوشت ساز، به درصد های بالا در دروس اختصاصی و عمومی نیاز دارند.

 

موسسه کنکور آسان است چندین تریبون برای آموزش کنکور توسط اساتید خود در صدا و سیما دارد، یکی از آن ها برنامه تلویزیونی یادگیری آسان می باشد.

 

برنامه تلویزیونی یادگیری آسان، برنامه آموزش کنکوری است که توسط اساتید کنکور آسان است از شبکه چهار سیما پخش می شود.

 

محتوای برنامه یادگیری آموزش روش های تست زنی مباحث و آشنایی دانش آموزان و متقاضیان کنکور سراسری با روش تدریس اساتید کنکور آسان است می باشد.

 

بسیاری از والدین، با مجازی شدن کلاس های آموزش مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا و در نظر داشتن نقاط ضعف این روش آموزشی، به دنبال تدریس هایی با محتوای آموزش مفهوم و روش تست زنی مباحث می باشند، چرا که با یادگیری مفهوم مباحث می توانند در مدرسه به نمرات بالا و با یادگیری روش تست زنی به موفقیت در کنکور دست یابند.

 

برنامه تلویزیونی یادگیری آسان، برنامه ای است با محوریت آموزش روش های تست زنی مباحث دروس اختصاصی و عمومی دوره متوسطه دوم توسط اساتید با تجربه و توانمند کشور.

 

زمان پخش برنامه یادگیری آسان

زمان پخش برنامه تلویزیونی یادگیری آسان، هر روز (از شنبه تا پنجشنبه) ساعت 18 از شبکه چهار صدا و سیما پخش می شود.

معمولا در برنامه یادگیری آسان، یک درس اختصاصی و یک درس عمومی تدریس می شود.

 

اساتید یادگیری آسان

امیر مسعودی با دارا بودن بالای ده سال تجربه تدریس ریاضی و فیزیک کنکور، جزء قدیمی ترین و با تجربه ترین اساتید کنکور آسان است می باشند.

روش تدریس مهندس مسعودی در کنکور آسان است، به گونه ای است که دانش آموزان با سطح علمی متفاوت، مفاهیم و روش های تست زنی مباحث دروس ریاضی و فیزیک را به خوبی یاد می گیرند.

دی وی دی های ارائه شده همراه با جزوات چاپ شده توسط انتشارات گیلنا است که توسط اساتید مدرس تنظیم و تالیف شده است.

استاد عارف ربیعیان مدرس شیمی کنکور آسان است، با توجه به مفهومی و محاسباتی بودن درس شیمی، ابتدا مفهوم مبحث را تدریس می کنند و سپس روش محاسبه و تست زنی را آموزش می دهند.

دکتر مهدی شیخی مدرس زیست کنکور آسان است، درس زیست را به شیوه ۹ بعدی و طبق آخرین تغییرات کتاب درسی، به صورت کاملا مفهومی آموزش می دهند.

برای تهیه منابع اساتید کنکور آسان است، متناسب با رشته، پایه و وضعیت تحصیلی خود، با شماره 02155756500 تماس بگیرید.

 

برنامه ریزی و مشاوره کنکور آسان است

کنکور آسان است با در نظر داشتن اهمیت مطالعه منظم و اصولی دروس و تاثیر آن بر نتیجه کنکور داوطلبان، دیپارتمان مشاوره درسی و برنامه ریزی کنکور را با همکاری مشاوران با تجربه و توانمند ارائه کرده است.

مشاوران کنکور آسان است، برنامه ریزی درسی را بر اساس شرایط و توانمندی های ذهنی و علمی، نقاط ضعف و قوت دانش آموزان تنظیم و ارائه می کنند.

علاوه بر ارائه برنامه ریزی اختصاصی درسی، پیگیر مطالعهات روزانه دانش آموزان بوده و از آن ها گزارش روزانه درسی دریافت می کنند.

همچنین دانش آموزانی که نسبت به منابع کنکور آسان است شناخت کافی ندارند، می توانند با راهنمایی های مشاور درسی کنکور آسان است، مناسب ترین و کامل ترین بسته را متناسب با شرایط و نیاز علمی خود تهیه کنند.

 

برنامه تلویزیونی یادگیری آسان

برای دریافت برنامه ریزی و مشاوره رایگان کنکور آسان است جهت تهیه منابع متناسب با شرایط خود، می توانید با شماره 09121964690  تماس بگیرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو