نایلون حبابدار و کاربرد آن: دریا پلاستیک

منبع: فوت و فن

113

1400/9/10

08:34


نایلون حبابدار و کاربرد آن: دریا پلاستیک

نایلون حبابدار یکی از انواع نایلون های بسیار پر کاربرد در صنعت بسته‌ بندی به شمار می رود که سال هاست از آن استفاده های بسیار زیادی را داریم. اگر به دنبال بسته بندی مناسب و به صرفه ای هستید که بتواند از محصولاتتان به خوبی محافظت کند، ما به شما پلاستیک حبابدار را پیشنهاد می کنیم تا از دریا پلاستیک با قیمت ارزان و بالاترین کیفیت تهیه کنید.

نایلون حبابدار نایلونی است که متشکل از حباب هایی از هوا بوده و می‌تواند ضربه گیری قوی را برای محصولاتتان داشته باشد.از نایلون های حباب دار بیش از ۵۰ سال است که استفاده می‌شود و همچنان استفاده از این نایلون بسیار متداول بوده و این نایلون ها بسیار پر کاربرد در بخش بسته بندی انواع محصولات می باشند. بسته بندی با نایلون حبابدار اشکال مختلفی دارد و با توجه به لوازم متفاوتی که با استفاده از این نایلون ها بسته بندی می شود، انواع پلاستیک حبابدار تهیه می گردد. انواع بسیار رایج این نایلون ها عبارتند از:

 نایلون حبابدار رولی

 نایلون حبابدار پاکتی

نایلون حبابدار

کاربرد نایلون حبابدار

نایلون حبابدار به منظور محافظت از محصولات در بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین می توان برای جابجایی لوازم از نایلون حبابدار به منظور پوشش لوازم استفاده کرد. نایلون های حبابدار کاربرد بسیار فراوانی دارند و به همین دلیل ما تنها به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد. اگر میخواهید خرید نایلون حبابدار را با قیمت ارزان انجام دهید به سایت دریا پلاستیک مراجعه کنید و خرید خود را با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت انجام دهید.

برخی از انواع کاربرد های نایلون حبابدار عبارتند از:

  • بسته بندی لوازم خانگی
  • بسته بندی لوازم الکترونیکی
  • بسته بندی محصولات چوبی و دکوراسیون
  • بسته بندی محصولات صنعتی
  • بسته بندی شیشه و تولیدات شیشه‌ای

سفارش انواع نایلون حبابدار

 واحد های تولید کننده نایلون حبابدار را به صورت سفارشی نیز به شما ارائه می کنند. دریا لاستیک یکی از مراکز فروش نایلون های حباب دار به صورت آماده و سفارشی می باشد بنابراین شما می توانید انواع نایلون حبابدار را در ابعاد و تعداد لایه های مختلف سفارش دهید تا در زمان فوری برای شما آماده شود.

نایلون حبابدار از بهترین عایق های حرارتی و صوتی بوده و می تواند بسته بندی بسیار خوبی را برای کالاها ایجاد نماید همچنین این نایلون ها سبک بوده و وزن بسته بندی نهایی بسیار کم خواهد بود.با استفاده از بسته بندی با نایلون های حبابدار از آلوده شدن محصولات و خرابی آنها جلوگیری خواهد شد. نایلون حبابدار دارای قیمت ارزانی است که می توان به راحتی آن را تهیه و برای انواع محصولات استفاده کرد. این نوع نایلون در تعداد لایه‌ های مختلفی به تولید رسیده و با توجه به حساسیت کالا ها می‌ توان آن را انتخاب نمود.

فروش نایلون های حباب دار تک لایه یا چند لایه

 در تولید نایلون های حباب دار از نظر ابعاد و لایه بندی محدودیتی وجود نداشته و می‌توان این نایلون ها را با توجه به کالا های مورد نظر خریداری کرد، بنابراین برای کالا های حساس از نایلون های حبابدار چندلایه استفاده می‌شود و برای کالاهایی که حساسیت کمتری دارند و از نایلون حباب دار تک لایه میتوان استفاده کرد. برای خرید انواع نایلون حبابدار به سایت دریا پلاستیک مراجعه نموده و محصولات مورد نظر خود را بصورت اینترنتی سفارش دهید تا در زمان فوری برای شما ارسال شود.

فروش نایلون حبابدار به صورت رولی و فله ای

دریا پلاستیک آمادگی خود را برای عرضه کالا به واحدهای تولیدی اعلام می دارد.

نایلون حبابدار از نظر اندازه حباب ها نیز متنوع می باشند و در انواع حباب ریز و حباب درشت به تولید می رسند.همچنین نایلون های حبابدار آسیبی به طبیعت وارد نمی کند زیرا پلاستیک های استفاده شده در نایلون حبابدار قابل بازیافت بوده و به همین جهت پس از استفاده می توان آن را بازیافت کرد.

انواع نایلون حبابدار

نایلون حبابدار استاندارد

نایلون حبابدار استاندارد پوشش بسیار خوبی برای کالاها به شمار می‌رود و برای محصولاتی که شکننده و حساس هستند از این نایلون ها استفاده می شود. این نایلون ها را هم می‌توان به صورت رولی خریداری کرد و یا آن را به صورت پاکتی برای کالاهای مختلف خریداری نمود.  نایلون حبابدار استاندارد با کیفیت و مرغوب بوده و می توان چندین بار از آن استفاده کرد.

نایلون حبابدار فوم دار

 نایلون حبابدار فوم دار دارای لایه فومی می باشد که بتواند محافظت بالاتری را از محصولات داشته باشد.این نایلون با توجه به داشتن لایه فوم می‌تواند  نور را جذب کند و برای بسته بندی انواع کالاهایی که در حمل و نقل در حرکت هستند استفاده می شود.

نایلون حبابدار چسبدار

یکی از انواع نایلون های حبابدار، نایلون حبابدار چسبدار است. این نایلون جایگزین بسیار خوبی برای نایلون حبابدار استاندارد و نوار دو طرفه می باشد.از این نایلون ها برای بسته بندی شیشه ها استفاده میشود تا بتواند با چسبیدن بر روی آن حفاظت خوبی را به عمل آورد.این نایلون ها پس از استفاده به راحتی جدا میشود.

نایلون حبابدار آنتی استاتیک

این نایلون ها برای مواردی که در تخلیه الکترواستاتیک در معرض آسیب قرار می گیرند مانند گوشی‌ها ، لپ تاپ و وسایل الکترونیکی بسیار استفاده می شود. برای تهیه انواع نایلون های حبابدار و نایلون های بسته بندی در انواع متنوع می توانید به دریا پلاستیک مراجعه کنید و با قیمت ارزان این محصولات را خریداری نمایید.

موارد استفاده از نایلون حبابدار برای بسته بندی ها

انواع نایلون ها به تولید رسیده است که هر یک از آنها می‌تواند برای بسته‌بندی های مختلف به کار رود و یکی از انواع پرکاربردترین نایلون ها، نایلون حبابدار می باشد که می تواند محافظت بسیار خوبی را در برابر ضربه از محصولات داشته باشد. این نایلون ها در کارگاه های تولیدی درب کارخانه ها و حتی برای جابجایی لوازم در منازل نیز مورد استفاده قرار می گیرد نایلون حبابدار با توجه به شکل ظاهری و ساختار آن تفاوت بسیار زیادی با سایر نایلون ها داشته و ضریب ایمنی این نایلون بسیار بالا است، پس می تواند محافظت بسیار خوبی را از محصولات داشته باشد.

 نایلون های حبابدار شفاف هستند و ضربه‌ گیری بسیار خوبی دارند و برای انواع محصولات شکستنی و آسیب پذیر از آن استفاده می شود. دریا پلاستیک انواع نایلون شیرینگ ،نایلون حبابدار، نایلون استرچ و سایر نایلون های بسته بندی را با کیفیت بسیار عالی به شما ارائه می کند.

فروش اینترنتی نایلون حبابدار با کیفیت بالا

 دریا پلاستیک یکی از فروشندگان عمده نایلون حبابدار با کیفیت بالا میباشد و شما میتوانید برای خرید به سایت این مرکز مراجعه نمایید و خرید خود را به صورت اینترنتی از سراسر کشور انجام دهید.

کیفیت نایلون حبابدار با توجه به مواد اولیه تشکیل دهنده آن بوده و اگر این نایلون از مواد اولیه مرغوبی تهیه شده باشد در نتیجه کیفیت بالایی را خواهد داشت. در زمان خرید بسیار مهم است که به کیفیت نایلون حبابدار توجه داشته باشید زیرا این نایلون در صورتی که کیفیت بالایی داشته باشد می‌تواند محافظت بهتری را از محصولات و کالاها ایجاد نماید.بنابراین با خرید از مرکز معتبر دریا پلاستیک از کیفیت نایلون ها مطمئن خواهید شد.دریا پلاستیک انواع نایلون های حبابدار ، نایلون استرچ، نایلون شیرینگ و سایر نایلون های بسته بندی را در کیفیت بالا به شما عرضه می‌کند همچنین این مجموعه معتبر قیمت های بسیار مناسبی را برای محصولاتش در نظر گرفته و شما می توانید این نایلون های بسته بندی را به قیمت تولیدی خریداری نمایید.

https://daryapelastic.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو