آقای نماینده، از طرح محرمانه صیانت چه خبر؟

منبع: برترین ها

111

1400/9/10

14:19


احمد علیرضابیگی، نماینده مجلس یازدهم با اشاره بر عدم اطلاع وی از طرح پیشنهادی دولت در این رابطه، گفت: بنده هم روز دوشنبه از این قضیه مطلع شدم و اطلاعی درباره این پیشنهاد ندارم.

دیده‌بان ایران: حاشیه‌ها در رابطه با طرح به اصطلاح «صیانت از فضای مجازی»| تمامی ندارد. با گذشت 10 جلسه از جلسات بررسی این طرح در کمیسیون ویژه این طرح دو روز گذشته وزیر ارتباطات دولت ابراهیم رئیسی پیشنهادی که قید «محرمانه» در آن ذکر شده بود را تحویل رئیس مجلس کرد و بعد از آن روز گذشته طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی به مرکز پژوهش ها ارجاع داده شد.

احمد علیرضابیگی، نماینده مجلس یازدهم با اشاره بر عدم اطلاع وی از طرح پیشنهادی دولت در این رابطه، گفت: بنده هم روز دوشنبه از این قضیه مطلع شدم و اطلاعی درباره این پیشنهاد ندارم.

علیرضابیگی درباره تکلیف طرح قبلی اظهار کرد: به اصل 85 ایراداتی مثل بار مالی وارد بود و لزوما برای رفع آن باید از جانب دولت لایحه می‌آمد؛ حالا شاید آقایان می‌خواستند همین مشکل را رفع کنند که این طرح با انعطاف بیشتری به مرحله عمل برسد و به کسب و کار مردم آسیبی وارد نشود.

نماینده مجلس یازدهم در رابطه با شکایتش از رئیس کمیسیون طرح ویژه صیانت خاطرنشان کرد: من از هیئت رئیسه کمیسیون مشترک طرح صیانت به کمیسیون اصل نود شکایت کردم؛ چون بنده از طریق کمیسیون امور داخلی و شوراها جهت عضویت در کمیسیون ویژه طرح صیانت معرفی شده بودم؛ لکن رئیس این کمیسیون از پذیرفتن بنده استنکاف کرد! زمانی که در این خصوص با رئیس مجلس صحبت کردم، ایشان گفتند حق با آقای تقی‌پور است چون شما بنا بود به‌جای دو نفری که می‌خواستند استعفا بدهند بروید، بنابراین آن دو نفر از استعفا منصرف شدند!

البته این موضوع قابل پذیرش نیست چون ابتدا با تایید استعفای آن دو نفر افراد جدید انتخاب و معرفی شوند نه این‌که بدون آن‌که کسی استعفا دهد یکی دیگر را انتخاب کنند! بنابراین بنده ناچار شدم که به کمیسیون اصل نود شکایت کنم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو