تخصیص سیمکارت بدون فیلتر به بازیکنان النصر تایید شد؛ رایگان با اینترنت نامحدود!

منبع: تکراتو

2

1402/6/21

02:06


وضعیت اینترنت کشور این روزها خنده‌بازاری است بی‌پایان! کار به آنجا رسیده که جهت حفظ آبروی کشور، خبر تخصیص سیمکارت بدون فیلتر به بازیکنان النصر رسما توسط مدیرعامل پرسپولیس در برنامه زنده تایید شده است.

تخصیص سیمکارت بدون فیلتر به بازیکنان النصر تایید شد؛ رایگان با اینترنت نامحدود!

وضعیت اینترنت کشور این روزها خنده‌بازاری است بی‌پایان! کار به آنجا رسیده که جهت حفظ آبروی کشور، خبر تخصیص سیمکارت بدون فیلتر به بازیکنان النصر رسما توسط مدیرعامل پرسپولیس در برنامه زنده تایید شده است.

رونالدو و رفقای مشهورش بدترین موقعیت را برای سفر به ایران انتخاب کرده‌اند! یک ورزشگاه آزادی مخروبه و نیمه‌کاره که برای جلوگیری از ورود زنان به استادیوم، بازی‌هایش بدون تماشاگر برگزار می‌شود یک طرف ماجراست.

دغدغه بزرگتر اما مسئله اینترنت است. واقعا تن‌وبدن همه ما لرزید وقتی تصور کردیم ممکن است رونالدو و دوستانش در ایران نتوانند به اینستاگرام دسترسی داشته باشند یا در واتساپ پیامی برای دوستانشان ارسال کنند. تصور کنید رونالدویی را که به دشواری و با توسل به ابزاری که احتمالا برایش غریب است (فیلترشکن) یک استوری در وصف وضعیت اینترنت ایران برای 604 میلیون نفر فالورش از سراسر جهان منتشر کرده است!

خوشبختانه از آنجایی که فقط مردم ایران مشمول‌الصیانت هستند و خارجی‌ها متاسفانه زیر چتر حمایتی طرح صیانت قرار نمی‌گیرند، این مسئله با تدبیر مسئولین برطرف شده است و احتمالا رونالدو و رفقایش به اینترنت آزاد دسترسی خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: ایران رکورددار بیشترین آمار فیلترینگ در نیمه نخست 2023 شد!

تخصیص سیمکارت بدون فیلتر به بازیکنان النصر

از حق نگذریم احتمالا همه ما هم ترجیح می‌دهیم به جای اینکه رونالدو و دوستانش وضعیت دسترسی مردم ایران به شبکه‌های اجتماعی را به تمسخر بگیرند و با جهانیان به اشتراک بگذارند، این درد را درون خانواده نگهداریم و خودمان به حال خود افسوس بخوریم.

از چند روز پیش مسائلی در خصوص دسترسی بازیکنان تیم‌های خارجی به شبکه‌های اجتماعی در ایران طرح شد و از همان ابتدا هم هیچکس انتظار احیانا رفع فیلترینگ را نداشت بلکه بحث تخصیص سیمکارت بدون فیلتر مطرح شد. دقیقا همان راهکاری که وزیر گردشگری هم برای توریست‌های خارجی مطرح کرده بود.

حالا و بعد از چند روز گمانه‌زنی، دقایقی پیش رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که اتفاقا اسپانسر اصلی تیمش هم یکی از اپراتورهای مهم کشور است خبر از همکاری با این اپراتور برای تخصیص سیمکارت بدون فیلتر رایگان با اینترنت نامحدود به بازیکنان تیم‌های خارجی داده است. مدیرعامل پرسپولیس این خبر را در گفتگوی زنده تلویزیونی در برنامه فوتبال برتر اعلام کرده است.

نکته اما اینجاست که اگر مسئله حفظ آبروست، بعید می‌دانم رونالدو با دریافت سیمکارت بدون فیلتر، از وضعیت دسترسی کاربران ایرانی به اینترنت بی‌اطلاع بماند و با شناختی که از این بازیکن داریم، در صورت اطلاع نسبت به آن بی‌تفاوت نمی‌ماند.

بد نیست این وسط وزیر ارتباطات هم در راستای دعوت خارجی‌ها به نصب برنامه‌های ایرانی، روبیکا، بله و ایتا را در گوشی رونالدو نصب کند تا ستاره پرتغالی هم لذت برخورداری از قابلیت اینترکانکشن را بچشد!

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تخصیص سیمکارت بدون فیلتر به بازیکنان النصر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو