متخصص لثه با لیزر در کرج کیست؟

منبع: برترین ها

63

1400/9/10

17:42


اگر ساکن کرج هستید و با هرگونه مشکل لثه برخورد کرده‌اید متخصص لثه با لیزر در کرج می‌تواند مشکل شما را بدون درد و خونریزی و با لیزر، درمان کند.

برترین‌ها: اگر در شهر کرج هستید و می‌خواهید جراحی لثه انجام دهید، یک متخصص لثه با لیزر در کرج به شما کمک می‌کند تا جراحی‌های لثه را با درد و خونریزی کمتری انجام دهید. لیزر بهترین جایگزین برای جراحی‌های سنتی و تهاجمی است. چه زمانی که بخواهید از بیماری‌های عفونی لثه جلوگیری کنید یا لبخند لثه‌ای خود را بهبود بخشید، جراحی با لیزر یک انتخاب مناسب است. جراحی لثه با لیزر به آرامی صورت می‌گیرد و نیازی به بخیه ندارد و کمترین زمان برای بهبودی را ارائه می‌دهد. اگر به دنبال درمان‌های جایگزین برای نیاز‌های دندانی خود هستید، بهتر است به یک متخصص لثه با لیزر در کرج مراجعه کنید.

متخصص لثه با لیزر در کرج کیست؟

مزیت جراحی با لیزر از دیدگاه متخصص لثه با لیزر در کرج

جراحی لثه با لیزر یک جایگزین جراحی مدرن است که در آن از انرژی نور برای بهبود سلامت دهان و لبخند شما استفاده می‌شود. متخصص لثه با لیزر در کرج از این روش برای از بین بردن باکتری‌ها و تحریک رشد استخوان در اطراف دندان‌های موجود استفاده می‌کند. لیزر حساسیت مفرط، بیماری لثه و پوسیدگی دندان را درمان می‌کند و حتی می‌تواند بافت لثه را برای ترمیم لبخند لثه‌ای تغییر شکل دهد. در ادامه با مزایای بیشتر استفاده از لیزر در درمان‌های لثه آشنا می‌شوید.

جراحی لثه با لیزر خونریزی را کاهش می‌دهد

متخصص لثه با لیزر در کرج از لیزر در جراحی لثه استفاده می‌کند، زیرا باعث کاهش خونریزی در بیماران می‌شود. جراحی سنتی لثه به ابزار‌هایی مانند: تیغ نیاز دارد که بافت لثه را تکه تکه می‌کنند و زخم‌های دردناکی را باقی می‌گذارند که نیاز به بخیه و زمان زیاد برای بهبودی دارد. از آنجایی که لیزر هرگز در بافت لثه را برش نمی‌دهد، خطر عفونت، حساسیت و خونریزی بعد از عمل را کاهش می‌دهد. همچنین افرادی که التهاب لثه دارند معمولاً از تحلیل استخوان شدید و خونریزی لثه رنج می‌برند. بنابراین، حذف هر گونه باکتری از دندان‌ها و پاکت‌های لثه بسیار مهم است. لیزر‌ها نه تنها در از بین بردن باکتری‌های روی دندان فوق العاده هستند، بلکه می‌توانند پلاک را در منبع آن نیز از بین ببرند. در نتیجه تورم و خونریزی لثه را کاهش می‌دهد. به علاوه، درمان لثه با لیزر حتی می‌تواند احتمال انجام درمان‌های لثه و دندان را در آینده کاهش دهد.

جراحی لثه با لیزر زمان بهبودی کوتاهی دارد

یکی از بهترین قسمت‌های جراحی لثه با لیزر این است که زمان بهبودی کوتاهی دارد. در این روش زمان بهبودی شما اساساً به نصف کاهش می‌یابد، به خصوص در مقایسه با زمان بهبودی جراحی‌های معمولی دندان. جراحی‌های سنتی لثه نیازمند هفته‌ها بهبودی است که شامل درد، تورم و رژیم غذایی مایع می‌شود. اما به طور کلی، زمان بهبودی برای جراحی لثه با لیزر ۲۴ ساعت طول می‌کشد و به بیماران امکان می‌دهد سریعتر از همیشه به فعالیت‌های عادی خود باز گردند. با استفاده نکردن از ابزار‌های سنتی جراحی مانند: چاقوی جراحی، پزشک بافت کمتری را برمی دارد و باعث درد، خونریزی و التهاب کمتری می‌شود. همچنین درمان لثه با لیزر کمترین آسیب را به دندان، لثه و سایر نواحی دندانی اطراف وارد می‌کند.

متخصص لثه با لیزر در کرج کیست؟

جراحی لثه با لیزر کم تهاجمی است

جراحی لثه با لیزر روشی کم تهاجم است. در این روش بدون نیاز به دریل‌های ترسناک و تیغ‌های جراحی، فقط با استفاده از لیزر درمان لثه انجام می‌شود. جراحی لیزر میزان فشاری را که بیماران معمولاً در طول عمل احساس می‌کنند، کاهش می‌دهد. مزیت دیگر این است که در طول درمان لثه به جای اضطراب و ترس، احساس آرامش فوق العاده می‌کنید.

کمک به درمان التهاب لثه

ژنژیویت یا التهاب لثه در صورت عدم درمان به موقع منجر به بیماری بیشرفته لثه می‌شود و اگر بیماری لثه هرگز درمان نشود منجر به از دست دادن دندان می‌شود. از نظر متخصص لثه با لیزر در کرج بیماران مبتلا به التهاب لثه پیشرفته با لیزر درمانی می‌توانند دندان‌های طبیعی خود را نجات دهند. در بیماری التهاب لثه شما با باکتری‌های عمیقی مواجه می‌شوید که تمیز کردن منظم دندان نمی‌تواند به بهبود آن کمک کند. اما با استفاده از لیزر می‌توانید تمام باکتری‌های مضر لثه را از بین ببرید.

بهبود در لبخند لثه‌ای

با داشتن دندان‌های سفید صاف در لبخند خود، اعتماد به نفش بیشتری داشته باشید. لثه‌ها نیز نقش مهمی در عزت نفس شما دارند. اگر حس می‌کنید بیشتر در لبخند شما لثه هایتان مشخص می‌شود و نسبت بافت لثه به دندان نامتعادل است، می‌توانید از جراحی لثه با لیزر بهره ببرید. جراحی لثه با لیزر شکل لثه‌های را مشخص می‌کند و بافت اضافی را کوتاه می‌کند و لبخند زیبایی را به شما می‌دهد.

دقت بالا در جراحی با لیزر توسط متخصص لثه با لیزر در کرج

از دیدگاه متخصص لثه با لیزر در کرج هیچ بافت لثه سالمی در طی جراحی لثه با لیزر آسیب نمی‌بیند. متخصصان از لیزر برای رفع بافت آسیب دیده و تحریک رشد بافت جدید و سالم استفاده می‌کنند. این روش فوق العاده دقیق است. خود لیزر بافت لثه سالم را از بافت لثه مضر متمایز می‌کند. علاوه بر این، روی استخوان‌ها یا دندان‌ها تأثیر نمی‌گذارد.

روش کار متخصص لثه با لیزر در کرج

یک متخصص لثه با لیزر در کرج برای جراحی‌های لثه‌ای همیشه از لیزر استفاده می‌کند. زیرا لیزر بدون آسیب رساندن به بافت سالم لثه، بافت‌های بیمار را هدف قرار می‌دهد؛ بنابراین می‌توان لثه‌های آسیب دیده را بدون خطر از دست دادن بافت سالم لثه یا دندان‌های سالم از بین برد. در این روش، لیزر مقدار مشخصی از بافت‌های آسیب دیده لثه را از بین می‌برد. این روش جراحی به دلیل دقت بالا، درد و خونریزی کمتر بسیار مورد استقبال پزشکان و بیماران قرار گرفته است.

متخصص لثه با لیزر در کرج کیست؟

از نظر متخصص لثه با لیزر در کرج چه کسانی کاندید جراحی با لیزر هستند؟

وقتی صحبت از جراحی لثه با لیزر می‌شود از دید متخصصان افرادی که مبتلا به لثه‌های بیمار یا عفونی هستند، در اولویت برای کاندید شدن جراحی با لیزر هستند. بیماری عفونی لثه یک بیماری شایع دهانی است که بیشتر افراد تا زمانی که بیماری پیشرفت نکند از ابتلا به آن آگاه نیستند. همچنین در صورت عدم درمان، می‌تواند منجر به التهاب شدید لثه، از دست دادن استخوان دائمی و در نهایت از دست دادن دندان می‌شود. لیزر یک جایگزین کم تهاجمی برای جراحی پریودنتال (التهاب لثه) در نظر گرفته می‌شود که نسبت به جراحی سنتی هم درد کمتری دارد و هم زودتر بهبود می‌یابند. متخصصان درمان لثه با لیزر را به جای جراحی معمولی انتخاب می‌کنند.

زیرا لیزر‌ها می‌توانند منبع التهاب لثه را بدون آسیب رساندن یا برداشتن بافت نرم سالم مورد هدف قرار دهند. همچنین در این روش درمانی به سرعت بهبودی باز می‌گردد و اغلب حتی از جراحی سنتی نیز موفق‌تر است. علاوه بر بیماری‌های عفونی لثه برخی از افراد برای ترمیم لبخند لثه‌ای می‌توانند کاندید جراحی لثه با لیزر باشند. توصیه می‌شود حتماً قبل از انجام این جراحی به یک متخصص لثه با لیزر در کرج مراجعه کنید تا معاینه کاملی از دهان و دندان‌های شما را انجام دهد و به شما بگویند که برای جراحی با لیزر مناسب هستید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو