چطور بدون عمل جراحی و میکاپ چهره‌ای دخترانه و جذاب داشته باشیم؟

منبع: خبرنما

1

1402/8/27

13:16


در صورتی که جزو آن دسته از افرادی هستید که تصور می‌کنید برای زیباتر شدن نیاز به انجام عمل‌های جراحی مختلف دارید و برای بیرون رفتن از لوازم آرایشی زیادی استفاده می‌کنید، باید بدانید که این موارد راهکارهایی دائمی نیستند. از طرفی پوست شما هم نیاز به استراحت دارد تا بتواند خود را بازسازی کند. در این مطلب راهکارهایی را به شما می‌گوییم تا بدون نیاز به عمل جراحی و میکاپ، همیشه زیبا و آراسته باشید…

چطور بدون عمل جراحی و میکاپ چهره‌ای دخترانه و جذاب داشته باشیم؟

راز زیبایی صورت بدون استفاده از میکاپ، داشتن سبک زندگی سالم است

در صورتی که جزو آن دسته از افرادی هستید که تصور می‌کنید برای زیباتر شدن نیاز به انجام عمل‌های جراحی مختلف دارید و برای بیرون رفتن از لوازم آرایشی زیادی استفاده می‌کنید، باید بدانید که این موارد راهکارهایی دائمی نیستند. از طرفی پوست شما هم نیاز به استراحت دارد تا بتواند خود را بازسازی کند. در این مطلب راهکارهایی را به شما می‌گوییم تا بدون نیاز به عمل جراحی و میکاپ، همیشه زیبا و آراسته باشید.

نکاتی که رعایت آن‌ها به شما جذابیت طبیعی می‌دهند

قطعا راز زیبایی صورت بدون آرایش و عمل در داشتن پوستی سالم، شفاف و شاداب به همراه چشمانی جذاب و موهایی سالم است. اگر به دنبال داشتن پوست و مویی زیبا هستید، می‌توانید در دوره‌های پاکسازی پوست، براشینگ، اکستنشن مو، کراتینه و شینیون مو آموزشگاه آرایشگری زنانه دوبانو غرب تهران شرکت کنید. در ادامه این بخش راهکارهایی زیبایی را به شما خواهیم گفت که نیازی به میکاپ یا عمل ندارند.

برای داشتن پوستی سالم و شفاف باید یک روتین منظم داشته باشید

تعویض مکرر محصولات پوستی فایده‌ای برای شما ندارد و به جای آن می‌توانید یک روتین پوستی را جایگزین کنید. به این منظور هر صورت خودتتان را با یک پاک‌کننده ملایم تمیز کنید. به این ترتیب گرد و غبار و آلاینده‌هایی که می‌توانند باعث تسریع آسیب رسیدن به پوست شوند را از بین می‌ببرید.

از دیگر نکات مرتبط با روتین پوستی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هفته‌ای یک مرتبه صورت خود را با ماسک‌های لایه‌بردار خانگی و سایر محصولات مراقبتی به خوبی لایه‌برداری کنید
  • مرطوب‌کننده مناسب پوستتان را انتخاب کنید. اگر پوستی خشک دارید می‌توانید به سراغ روغن‌های صورتی مثل روغن آرگا، روغن جوجوبابا و یا مرطوب‌کننده‎‌های بر پایه کرم غلیظ بروید
  • قبل از بیرون رفتن از منزل از یک ضد آفتاب با SPF بالا استفاده کنید

با فرم‌دهی به ابروها حالت جدیدی به چهره خود بدهید

شما می‌توانید ابروهای خود را کوتاه، نازک، بزرگ و یا پهن کنید. در صورتی که ابروهای شما نازک است می‌توانید از یک ماده رنگ‌کننده طبیعی مثل حنا برای فرم‌دهی به ابروهای خود استفاده کنید. برای حجم دادن به مژه‌ها نیز می‌توانید به سراغ فر مژه بروید. همچنین می‌توانید از اکستنشن مو هم استفاده کنید تا مژه‌ها شما متراکم‌تر دیده شوند. دوبانو به عنوان بهترین آموزشگاه آرایشگری غرب تهران برگزار‌کننده دوره‌های تخصصی اصلاح ابرو و وکس و همچنین اکستنشن مژه است.

زیبایی بدون عمل جراحی

برای داشتن چهره‌ای جذاب باید رژیم غذایی سالمی داشته باشید

شاید با دیدن این جمله تعجب کنید اما یکی از روش‌های زیباتر به نظر رسیدن بدون میکاپ و عمل‌های جراحی، داشتن رژیم غذایی سالم است. یک رژیم غذایی سالم علاوه بر نقش مثبتی که در زیبایی اندام شما دارد به تدریج باعث می‌شود جوش، لک، چربی و یا خشکی بیش از پوست هم برطرف شود.

به شما پیشنهاد می‌کنیم در رژیم غذایی خود از موارد زیر استفاده کنید:

  • سبزیجات و میوه‌های تازه
  • غذاهای دارای امگا 3 مثل گردو، ماهی و دانه کتان
  • مواد غذایی سرشار از پروتئیم مانند تخم مرغ مرغ، لوبیا و گوشت مرغ
  • مواد غذایی دارای ویتامین‌های مفیدی مثل پرتقال، سیب زمینی و کدو تنبل
  • مصرف فست فود و غذاهای چرب را کم کنید
  • از استعمال دخانیات و مصرف نوشیدنی‌های الکلی خودداری کنید

برای اینکه زیباتر دیده شوید، در لباس پوشیدن استایل منحصر‌به‌فرد خود را داشته باشید

لباسی که بر تن می‌کنید تاثیر بسیاری در احساس شما نسبت به خودتان و تصور دیگران از شما خواهد داشت. کفش‌ها و لباس‌هایی را انتخاب کنید که در آن‌ها احساس راحتی داشته باشید. سعی کنید برای هر موقعیتی لباسی خاص بپوشید. توصیه می‌کنیم در استایل خود از رنگ‌هایی استفاده کنید که مناسب رنگ طبیعی پوست شما باشد.

برای تکمیل استایل خود می‌توانید از اکسسوری‌های زیر استفاده کنید:

  • گردن‌بند
  • عینک آفتابی
  • گوشواره
  • جواهرات معمولی

بدون عمل جراحی و میکاپ چهره‌ای دخترانه و جذاب

برای داشتن صورتی زیبا و احساس بهتر، 8 ساعت خواب کامل داشته باشید

برای سالم ماندن بدن و زیبایی پوست نباید از اهمیت خواب کافی غافل شوید. 6 الی 8 ساعت خواب مناسب در طول شب از سیاه شدن دور چشم‌های شما جلوگیری می‌کند و بر جوانسازی پوست از طریق مکانسیم‌های مختلفی مثل تولید کلاژن تاثیر می‌گذارد.

فعالیت بدنی مداوم داشته باشید

ورزش و به طور کلی انجام فعالیت‌های بدنی علاوه بر مساله تناسب اندام باعث کمک به سلامت و زیبایی پوست شما می‌شود. به همین دلیل به شما توصیه می‌کنیم که حداقل سه نوبت در طول هفته فعالیت ورزشی مورد علاقه خود را انجام دهید.

از جمله فواید ورزش برای زیبایی و سلامت پوست می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • بهبود گردش خون
  • افزایش میزان خون‌رسانی به پوست
  • رفع سموم بدن
  • افزایش غلظت اکسیژن در بافت‌ها و ماهیچه‌ها

شما بدون داشتن میکاپ هم زیبا هستید

علاوه بر مواردی که در این مطلب به آن‌ها اشاره کردیم شما می‌توانید از کرم‌های ضد جوش و یا ماسک‌های صورت استفاده کنید تا چربی بیش از حد پوست خود را به طور کامل از بین ببرید. آموزشگاه آرایشگری دوبانو یکی از باسابقه‌ترین موسسات آموزش آرایشگری در کشور است که زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای فعالیت می‌کند. آموزشگاه دوبانو همچنین سالنی مجهز با امکانات پیشرفته دارد که در آن خدماتی فوق حرفه‌ای به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو