آسمان کشور لحظه‌ای رصد می‌شود

منبع: برترین ها

77

1400/9/22

13:37


معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: امنیت و ایمنی تمام پرواز‌های آسمان ایران لحظه‌ای رصد می‌شود و غفلت و اشتباه در مجموعه پدافند هوایی ارتش اصلا توجیه پذیر نخواهد بود.

خبرگزاری مهر: معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: امنیت و ایمنی تمام پروازهای آسمان ایران لحظه ای رصد می شود و غفلت و اشتباه در مجموعه پدافند هوایی ارتش اصلا توجیه پذیر نخواهد بود.

امیر سرتیپ ابوالفضل سپهری‌راد معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه مجموعه کارکنان مرکز فرماندهی و کنترل این نیرو، افسرانی متعهد، متخصص و کاملا هوشیار هستند،گفت: کارکنان جوان، پویا و با انگیزه پدافند هوایی ارتش در هر تخصصی که مشغول به خدمت باشند دغدغه ای جز آسایش، آرامش و آسودگی خاطر هموطنان عزیزمان نخواهند داشت.
 
وی خاطرنشان کرد: امنیت و ایمنی تمام پروازهای آسمان ایران لحظه ای رصد می شود و غفلت و اشتباه در مجموعه پدافند هوایی ارتش اصلا توجیه پذیر نخواهد بود.
 
معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اینکه چشم انداز این نیرو بسیار روشن و قابل تحسین است، افزود: از مراکز آموزش و دانشگاه پدافند هوایی ارتش گرفته تا بالاترین رده علمی و تحقیقاتی این نیرو به صورت شبانه روزی و بدون وقفه مشغول تلاش و کشف اختراعات و دستاوردهای بومی، جدید و به روز هستند که برخی از این دستاوردها در رزمایشات متعدد پدافند هوایی با موفقیت آزمایش و رونمایی شده است.
 
امیر سپهری راد تاکید کرد: بدون اخذ مجوز از شبکه فرماندهی و کنترل نیروی پدافند هوایی، هیچ پرنده ای حق ورود به آسمان امن ایران را ندارد چراکه با پاسخ سریع، کوبنده و با صلابت افسران شیر دل پدافند هوایی روبرو می شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو