آگهی/ چاپ پوستر خود را به یک تیم ماهر بسپاریم

54

1400/9/23

14:49


چاپ پوستر از قدیم به منظور تبلیغات مورد استفاده بوده و هست به طوری که امروزه به غیر از کاربرد تبلیغاتی، برای زیباسازی فضاهای داخلی نیز از آنها استفاده می شود. به طور مثال خانه ها، ادارات و یا مطب ها و مهد های کودک را می بینیم که یک پوستر زیبا بر اساس نوع نیاز مکان مورد نظر را بر روی یک دیوار و یا بخشی از آن نصب کرده اند.

آگهی/ چاپ پوستر خود را به یک تیم ماهر بسپاریم

به گزارش بهداشت نیوز، وجود یک پوستر با رنگ و لعاب زیبا می تواند محیط شما را تغییر دهد و یا وجود یک پوستر با چاپ فوق العاده در زمینه کاری، می تواند تبلیغی فوق العاده برای کار شما باشد. بنابراین مهمترین موضوع در چاپ پوستر، سپردن کار به کاردان خواهد بود. خالی از لطف نیست که مقاله زیر را مطالعه بفرمایید.

شناخت پوستر

پوستر ها را در ابعاد متفاوت می توان به چاپ رساند و حتی می توان به منظور بالا بردن ماندگاری آنها، از تخته شاسی و یا فوم برد استفاده کرد. اما جالب است بدانید که یک پوستر زمانی متفاوت می شود و از سایر پوسترها متمایز خواهد بود که، بر روی ورق های گلاسه به چاپ برسد. طرح، رنگبندی و حتی نوع چاپ پوستر و ایده پوستر می تواند در موفقیت و دیده شدن آن بسیار تاثیرگذار باشد.

چاپ پوستر دیواری

امروزه نوع زندگی ها مدرن تر شده و به همین دلیل نیز وسایلی که بدین منظور برای زیباتر کردن فضا و تغییر دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرد نیز رنگ و لعابی مدرن تر به خود گرفته که یکی از آنها را می توان پوسترهای دیواری دانست. از پوسترهای دیواری با طرح های مختلف به عنوان یکی از پوشش های داخلی دیوارها استفاده می شود.

یکی از مزایای این نوع از پوشش نسبت به کاغذ دیواری های قدیمی، تنوع در طرح و رنگ آنها است، زیرا می توان از طرح های دلخواه استفاده کرد. به طور مثال یک منظره و یا عکس یک فرد که می تواند به طور کامل یک دیوار و یا بخشی از آن را بپوشاند.

شما می توانید هر طرح و یا نقشی را که دوست دارید و یا حتی عکس یک فرد را به صورت پوستر به چاپ رسانده و در فضای مورد نظر خود از آن استفاده نمایید. 

چاپ پوستر دیواری خود را به یک تیم حرفه ای بسپاریم

چاپ پوستر و بنر های تبلیغاتی

پوستر های تبلیغاتی که در سطح شهر می بینید، پوستر های مربوط به اجرای کنسرت ها، پوستر های تبلیغاتی رستوران ها و یا حتی پوسترهایی که به منظور رویدادهای مختلف اجتماعی روزانه به چشم ما می خورند، همه و همه یک کسب و کار و یا یک پیام را به ما نشان می دهد و از قدیم الایام از آن استفاده می شده است.

طرح روی پوستر می تواند نقش تعیین کننده ای در میزان دیده شدن آن داشته باشد و در صورتی که بیانگر شغل شما باشد، افراد را مانند آهنربایی جذب نماید. اما باید بدانید که چه چیزها و چه شرایطی باعث تاثیر بیشتر پوستر مورد نظر می شود. بدین منظور و برای رسیدن به نتیجه دلخواه باید تمام مراحل را از اول طراحی تا مرحله نهایی که برای به نمایش درآمدن آن است، در نظر گرفته شود.

 

نکات مهم در چاپ پوستر

برای چاپ پوستر خود باید با یک تیم قوی و خبره در این زمینه مشورت نمایید زیرا از همان بدو امر که انتخاب طرح و طراحی آن است باید به نکاتی دقت داشته باشید. از آن جمله تکراری نبودن طرح شما می باشد. قطعا نوآوری و گذشتن از کلیشه ها می تواند کار شما را خاص تر کرده و باعث شود تا بیشتر و بهتر دیده شوید.

مورد دیگری که باید به آن اشاره داشته باشید، نوع شغل و یا نوع کاری است که می خواهید در رابطه با آن پوستری را چاپ کنید. باید رنگ بندی که در طرح پوستر استفاده می کنید و همچنین رنگ زمینه ای که انتخاب می کنید، با هدف و کار شما و سلیقه مخاطبان شما هم راستا و هماهنگ باشد. بدین منظور باید قبل از انجام چاپ، با تیم چاپ و طراحی در این زمینه مشورت کنید. همچنین نوع فونت انتخابی نیز می تواند در موفقیت شما بسیار موثر باشد.

برای به چاپ رساندن پوستر مورد نظر خود باید نوع چاپگر را نیز بر اساس طرح و رنگ بندی آن انتخاب نمایید. رعایت اصول اولیه چاپ و همچنین نوع چاپگر می تواند در کیفیت نهایی کار شما بسیار تاثیرگذار باشد.

 

تکنیک هایی که برای چاپ انواع پوستر باید در نظر گرفت

برای داشتن یک پوستر موفق باید طرح آن را به گونه ای انتخاب کنید که از فاصله دور هم دیده شده و جلب توجه نماید و باید بتوان با یک نگاه جزئیات و هدف آن را دیده و درک کرد. لازمه آن نیز داشتن طرح جذاب، چاپ با کیفیت و استفاده از کلمات و جملات زیبا می باشد.

داشتن کنتراست در چاپ و طرح می تواند بسیار موثر باشد. همچنین مکانی که باید پوستر را نصب کرد نیز باید مورد توجه قرار بگیرد زیرا قطعا این موضوع در انتخاب رنگ و طرح و بسیاری موارد دیگر تاثیر مستقیم خواهد داشت. کمک گرفتن از یک تیم ماهر در این زمینه می تواند بسیار حائز اهمیت باشد.

طرح مورد نظر و نوع چاپ در چاپ پوستر مورد نظر شما باید به گونه ای در نظر گرفته شود که بتوان در صورت نیاز اندازه های مختلفی از آن را به چاپ رساند. همچنین مدیریت فضا در نوع طرح انتخابی می تواند بسیار موثر باشد. گاهی حتی می توانید تنها از تایپوگرافی در پوستر خود استفاده نمایید.

در نهایت روش چاپ، کاغذ مورد استفاده، روکش پوسترها و ... در چاپ پوستر بسیار اثرگذار خواهند بود. شما می توانید پوستر مورد نظر خود را به صورت تکی و یا به تعداد بالا سفارش دهید. کمک گرفتن از یک مجموعه خوب در این زمینه می تواند بسیار مهم باشد زیرا می توانید حتی به صورت آنلاین نیز با آنها تماس برقرار کرده و کار چاپ پوستر خود را به صورت سفارشی از طراحی تا مرحله آخر چاپ به آنها واگذار نمایید.

 

چاپ هر نوع پوستر در یک مجموعه مطمئن

کار چاپ پوستر با هر اندازه و برای هر کاری که باشد، باید به طور دقیق، استاندارد و به صورت کاملا تخصصی انجام گیرد. حتی می توانید برای به چاپ رسیدن پوستر مورد نظر خود از هر عکس و یا طرحی استفاده کرده و یا خود اقدام به طراحی نمایید.

اما بدین منظور و برای داشتن یک پوستر خوب، باید کار چاپ را به دست افرادی بسپارید که به این امر وقوف کامل دارند و از ماشین آلات مناسب برای این کار استفاده می کنند که در نهایت کاری فوق العاده و با کیفیت را به شما ارائه خواهند کرد.

بسته به اینکه پوستر شما تبلیغاتی است و یا به منظور زیباسازی فضایی داخلی قصد استفاده از آن را دارید، می توانید به صورت آنلاین با مرکز چاپ پوستر تماس برقرار کرده و نوع چاپ، رنگ، طرح و همچنین اندازه آن را مشخص نمایید. کمک گرفتن از یک مجموعه قوی در این زمینه باعث می شود تا از چاپگرهای بهتر استفاده شده و در نهایت کیفیت کار شما بسیار بالا خواهد رفت.

 

سفارش چاپ پوستر

پوستر یکی از ابزارهای مهم تبلیغاتی می باشد و در تاریخچه پوستر در اصل طرح گرافیکی چاپ شده در برگه های نسبتا بزرگی هستند که در جهت اطلاع رسانی و نشان دادن موضوعی یا یک رویداد و یا هدفی خاص چاپ شده اند.
پوستر ابزاری تبلیغاتی تصویر محور است که این موضوع با عث می شود تا پوستر در ابعاد بزرگتری نسبت به تراکت تبلیغاتی، بروشور و یا کاتالوگ چاپ شود البته محتوای متنی پوسترها بطور خلاصه ثبت می گردند و عموما در فضاهای پرتردد نصب می گردند تا مخاطب پیام پوستر تبلیغاتی را از طریق تصویر دریافت نماید.
 


انواع پوستر گرافیکی  

برگه های نسبتا بزرگی که جنبه تبلیغاتی دارند  و یکی از رایج ترین ابزار تبلیغات می باشند . هدف از چاپ پوستر اطلاع رسانی و تبلیغات می باشد و می بایست محل نصب آن و ابعاد پوستر به گونه ای انتخاب گردد که مخاطب در حال عبور و مرور براحتی بتوانند آن را مطالعه کند و پیام تبلیغاتی را دریافت کند . پوسترها غالبا به پوستر دیواری، پوستر سه بعدی، پوستر کاغذ دیواری، پوستر ورزشی و پوسترگرافیکی و پوستر اطلاع رسانی و دهها پوستر دیگر تقسیم بندی می گردد.
درکل پوستر به دو روش چاپ پوستر افست و چاپ پوستر دیجیتال چاپ و تولید می گردد.
 

طراحی پوستر

مهمترین امر در طراحی و تولید پوستر استفاده از تصاویر باکیفیت و خلاقیت در طراحی و انتخاب رنگها بر اساس موضوع و محتوای نوشتاری مفید و خلاصه می باشد. نمادها و شکل های به کار رفته در تصاویر پوستر است که هر چقدر نوآورانه و خلاقانه باشند ماندگاری و تاثیرگذاری بصری بیشتری دارند. انتخاب فونت و نوع قلم نیز فاکتور بسیار مهمی در طراحی پوستر است که باید اصول استاندارد آن را رعایت کرد. این اصل باید بر اساس نوع موضوع، فعالیت، زمینه کاری و اهداف مخاطب انتخاب شود. 
-قبل از اینکه طراحی پوستر را شروع کنید به فضایی که قرار است در آن محل نصب شود فکرکنید که آیا قرار است برروی دیوار نصب شود و یا شیشه فروشگاهها و یا سالن همایش ...!!! 
-حتما از طرحهای مفهومی و جدید استفاده نماید تا رهگذران را به تفکر وا دارد.
-برای طراحی پوستر حتما از رنگبندی اصولی و صحیح و متناسب با موضوع استفاده نمایید.
-استفاده از کد رنگی صحیح و تصاویر کیفیت بالا باعث می شود تا در نهایت پوستری با کیفیت تحویل بگیرید.
-در کل پیام پوستر نباید مبهم باشد چرا که به اثربخشی پوستر لطمعه وارد می کند.


کاربرد پوستر :

 

چاپ پوستر رنگی به شما این امکان را می دهد تا قسمتی از فروشگاه ، دفتر و شرکت مشتریان خود را بصورت یک تابلو تبلیغاتی جهت معرفی محصولات و خدمات برند خودتان درآورید.



-روش چاپ پوستر با طرح دلخواه :

 

1-طراحی پوستر با توجه به المانهای متقابل :

-تعیین مکان مورد نصب پوستر دیواری مانند دیوار معابر، شیشه فروشگاهها، استندها خیابانی 
-رنگ بندی با توجه به نور و فضا و محتوای کار و هدف اطلاع رسانی
-انتخاب سایز پوستر : پوستر تبلیغاتی معمولا در ابعاد A1،A2،A3،A4 و B1،B2،B3،B4 و 
-سایز های متدوال : 50*70 و 35*50 و 48*68 و 34*48 و 24*34 
-انتخاب جنس کاغذ : تحریر، گلاسه مات یا براق، کتان و ...
-انتخاب گرماژ کاغذ : 80 گرم ، 100 گرم، 135 گرم، 200 گرم، 250 گرم ، 300 گرم

 

2-ازسال فایل پی دی اف  به مجموعه چاپ 

 

3-خدمات پس از چاپ : روکش سلفون یا یو وی و ....

 

مزایا و معایب چاپ پوستر افست و دیجیتال

 

- چاپ پوستر افست :

 علاوه بر اینکه کیفیت بالا و قیمت مناسبی دارد، مناسب آن دسته از افرادی است که تیراژ بالایی داشته باشند، مثلا بالاتر از 500 عدد، و هم اینکه زمان کافی برای چاپ داشته باشند. در صورتی که شما قصد داشته باشید از فرم های عمومی چاپ افست استفاده کنید، حداقل زمان یک هفته را باید برای دریافت کار خود در نظر بگیرید. البته فرم های فوری هم برای این کار در نظر گرفته شده است که قیمت بالاتری از شیت عمومی چاپ دارند.
 

-  چاپ پوستر دیجیتال : 


چاپ دیجیتال، چاپ فوق العاده با کیفیتی برای شما رقم خواهد زد. ولی از قیمت بالای آن هم نباید صرف نظر کرد. چرا که دستگاه های دیجیتال، دستگاه های عظیم و سرعت بالایی نیستند و متریال های گران قیمت تری نسبت به نوع افست دارند. این گزینه مناسب آن دسته از افرادی است که تعداد زیادی از پوستر نیاز ندارند ( مثلا 200 عدد ) و یا اینکه زمان کافی برای ارسال کار به چاپخانه ندارند و می خواهند بصورت فوری و یکی دو ساعته کار چاپ شده را دریافت نمایند.

چاپ پوستر در انواع چاپ پلات پوستر، چاپ دیجیتال پوستر برای تیراژ پایین و چاپ افست پوستر برای تیراژهای بالا در سایزهای A2-A3-B2-B3- B4  در چاپ قابل انجام است.

     برای اطلاعات بیشتردر خصوص سفارش چاپ پوستر به آدرس http://bia2safa.net/goto/web/url/2818036 مراجعه بفرمایید

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو