انیمه Dandadan برای پخش در سال ۲۰۲۴ تایید شد

منبع: زومجی

2

1402/9/7

00:16


انیمه Dandadan برای پخش در سال ۲۰۲۴ تایید شد

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت انیمه‌ای براساس یکی از مانگاهای جدید و محبوب چند سال اخیر تایید شده است. استودیو Science Saru با انتشار یک تیزر و پوستر به‌صورت رسمی ساخت انیمه‌ای براساس مانگا Dandadan را تایید و اعلام کرده است. در تیزر انیمه Dandadan که می‌توانید آن را در یوتیوب تماشا کنید، شاهد تصاویر کوتاهی از اتفاقات انیمه هستیم. همچنین انیمه دان دادان قرار است در سال ۲۰۲۴ منتشر شود، اما تاریخ‌ دقیق‌تری اعلام نشده است.

مانگا Dandadan داستان مومو آیاسه، یک دختر دبیرستانی را دنبال می‌کند که به وجود ارواح باور دارد، اما اعتقادی به فضایی‌ها ندارد. این‌درحالی‌ است که اکارون، همکلاسی او به وجود فضایی‌ها باور دارد، اما اعتقادی به ارواح ندارد. برای اینکه معلوم شود حق با کدوم یک است، آن‌ها تصمیم می‌گیرند که یکدیگر را به یک چالش دعوت کنند که متوجه شوند کدام یک درست می‌گویند و کدام یک اشتباه می‌کنند. آن‌ها به سمت مکان‌های ماورا الطبیعه می‌روند، اما این تازه شروع داستان است.

مانگا Dandadan توسط یوکینوبو تاتسو خلق شده است که اولین جلد آن در سال ۲۰۲۱ عرضه شد و تاکنون ۱۱ جلد نوشته و چاپ شده است و داستان مانگا همچنان ادامه دارد. فوگا یاماشیرو وظیفه کارگردانی و هیروشی سکو وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمه Dandadan را بر عهده دارند. استودیو Science Saru که اخیرا انیمه Scott Pilgrim Takes Off را تولید کرده، وظیفه ساخت انیمه دان‌دادان را بر عهده گرفته است.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو