دانلود نسخه هک شده بازی Cooking Mama Cookstar برای PS4

دانلود نسخه هک شده بازی Cooking Mama Cookstar برای PS4


منبع: دانلود ها

143

1400/9/23

23:00


اولین رای باشید!

بازی بازی Cooking Mama Cookstar شما را به آشپزخانه‌ای گرم و طاقت فرسا خواهد برد. آشپزخانه مامان جایی است که سرگرم کننده‌ترین و خارق العاده‌ترین ماجراجویی را می‌توانید تجربه کنید. این بازی از ۸۲ دستور غذایی تشکیل یافته است و بازیکنان باید در آن مهارت کافی پیدا کنند. از غذاهای سنتی ژاپنی گرفته تا خوشمزه‌ترین غذاهای مدرن امروزی در اروپا و آمریکا را خواهید داشت و می‌توانید طعم همه چیز را بچشید. بازی چالش و معماهای جالبی برای شما خواهد داشت و پخت و پز سنتی را می‌توانید داشته باشید. منوی متنوع آشپزی در اختیار شما قرار دارد و می‌توانید غذاهای مورد علاقه خود را در آن پیدا کنید.

Cooking Mama Cookstar (CUSA25356) PS4-xmrallx

Backport by CyB1K

دانلود-بازی-Cooking-Mama-Cookstar-PS4

در این بازی همه چیز فراهم شده است تا آشپزی را به شکلی شبیه‌سازی شده تجربه کنید. می‌توانید ماهی را برش داده و آن را مزه‌دار کنید. از نان تست برای خوشمزه کردن غذای خود استفاده کرده و فراموش نکنید که هنگام قرار دادن پیتزا در تنور، حواس‌تان به همه چیز باشد تا آن‌ها نسوزند. از نمک و فلفل به اندزاه کافی استفاده کنید تا بتوانید مزه مناسبی را برای غذاهایی فراهم کنید که قرار است در آشپزخانه مامان سرو کنید. بازی راوی و صداگزاری بسیار خوبی را تجربه کرده است و بیشتر کودکان هستند که می‌توانند ساعت‌ها با آن همراه شوند.


info

If you can’t stand the heat, get into Mama’s kitchen! Cooking Mama is back with her most fun and fantastic adventure ever! Cooking Mama: Cookstar is a brand-new Cooking Mama experience created specifically for PlayStation®4.

Cooking Mama: Cookstar features 82 incredible recipes for players to master. Cook everything from classic Japanese recipes to today’s most tasty comfort foods. Cooking Mama: Cookstar truly has a taste of everything. Not a carnivore? Not a problem! For the first time ever Cooking Mama will feature both a traditional and a vegetarian cooking mode. Burritos, Bibimbap, Bubble Tea, Baked Alaska, Pokebowls and so much more. Explore the diverse menu to find your favorite dish.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 9.00 or at least FW 5.05 with backport

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW 9.00

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بک پورت بازی BACKPORT v1.00 FW5.05+ PS4-CyB1K با لینک مستقیم

———————–

دانلود بازی Cooking Mama Cookstar CUSA25356-xmrallx:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو