دانلود بازی Legrand Legacy Tale of The Fatebounds برای PS4

دانلود بازی Legrand Legacy Tale of The Fatebounds برای PS4


منبع: دانلود ها

101

1400/9/24

00:33


اولین رای باشید!

وقایع بازی Legrand Legacy در دنیایی به نام Legrand اتفاق می‌افتد که دو پادشاهی مختلف یعنی Fandor و Altea با یکدیگر جنگی را آغاز می‌کنند. بازیکنان در این بازی در جایگاه کاراکتری با نام Finn حضور پیدا می‌کنند که گویا از بیماری‌های روحی رنج می‌برد. وی پس از مدتی متوجه می‌شود که قدرت پنهانی در اعماق وجود آن جای دارد که تا به حال از آن بی‌خبر بوده است. سیستم مبارزات این بازی در سبک نوبتی طراحی شده است و در طی مبارازات کاربران با وارد کردن ضربات خود در زمان معینی که بازی مشخص می‌کند، به دشمنان خود آسیب وارد می‌کنند. دانلود بازی LEGRAND LEGACY اثری در سبک نقش آفرینی، ماجراجویی و اکشن می باشد. استودیو SEMISOFT وظیفه توسعه و انتشار این بازی را به دست داشته است.

Legrand Legacy Tale of The Fatebounds PS4-dorukhan

ID: CUSA14303; Update v1.06

دانلود-بازی-Legrand-Legacy-Tale-of-The-Fatebounds

این سبک در بازی‌هایی همچون Legend of Dragoon دیده می‌شود. از دیگر محتویات این بازی می‌توان به بخش مبارزه‌ای با سبک تاکتیکی، بازی‌های ماهیگیری و دنیای بزرگ برای کاوش، اشاره کرد. جنگ بزرگ Mugna Feud که بین پادشاهی فندور و التیا اتفاق می‌افتد، دنیای Legrand را در حالت آشفته‌ای رها می‌کند. شما بازی را نقش فین انجام می‌دهید؛ برده جوانی که پس از بیدار شدن خود را آغشته به نیروی اسرارآمیزی پیدا می‌کند، در حالی که از گذشته خود چیزی را به یاد نمی‌آورد. سفر خود را در دنیای فانتزی این بازی آغاز کنید و به جنگ با دشمنان بروید و آرامش را به دنیای خود برگردانید. اما محتاط باشید زیرا نیرویی بسیار تاریک و عمیق انتظار شما را می‌کشد.


info

LEGRAND LEGACY: Tale of the Fatebounds is a love letter to our all time favorite JRPGs with a fresh take on classic turn-based combat and tactics. Welcome to Legrand, a beautifully hand-drawn world riddled with curious creatures, devastating wars, and intriguing tales of vengeance and redemption. Embark on an epic adventure through this sprawling fantasy universe and fight alongside the Fatebounds as they attempt bring peace to Legrand! But be careful who you trust because everyone has a secret to hide

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 9.00

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW 9.00

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو