دانلود بازی Scrapland Remastered برای کامپیوتر – نسخه FitGirl

دانلود بازی Scrapland Remastered برای کامپیوتر – نسخه FitGirl


منبع: دانلود ها

70

1400/9/24

13:38


اولین رای باشید!

بازی Scrapland Remastered یک تجربه اکشن و ماجراجویی سوم شخص است که در آینده‌ای دور و در کره زمین جریان دارد. فقط ربات‌ها روی کره زمین باقی مانده‌اند و آن‌ها انسان‌ها را هیولاهایی می‌دانند که تنها نابودی آن می‌تواند جزو انتخاب‌هایشان باشد. شما در همین راستا، نقش دی تریتوس را بازی خواهید کرد که یک تازه وارد در زمینه قتل‌های وحشیانه است و قرار است که به عنوان یک انسان منزجر کننده در دنیای ربات‌ها آزاد شود. او تحقیقات خود را شروع کرده و سعی دارد که از این کابوس رها شود. در این بین، شخصیت او می‌تواند تغییر پیدا کند و روایت جالبی را در همین راستا شاهد خواهیم بود.

Scrapland Remastered PC-CODEX | FitGirl Repack

دانلود-بازی-Scrapland-Remastered

در این بازی می‌توانید ۱۵ شخصیت مختلف را کنترل کنید. هر کدام از آن‌ها دارای توانایی‌های عجیب و غریبی هستند و می‌تواند شما را در شرایط عجیبی قرار دارند. اگر بتوانید تمام ۱۴۰ ماموریت بازی را به اتمام برسانید، شاید بتوانید در دنیای ربات‌ها نفوذ بیشتری انجام داده و در نهایت به زندگی آن‌ها پایان دهید. بازی شخصیت‌هایی دارد که مانورپذیری خوبی دارند و می‌توانند با تلاش، قدرت لازم برای مقابله با چنین کاراکترهایی را کسب کنند. حالت چند نفره بازی هم ترکیبی از مسابقات و نبردهایی است که می‌توانید با دوستان خود به سراغشان بروید. در این بازی محتوای فوق‌العاده جذابی وجود دارد.

بازی از سرورهای اختصاصی تشکیل یافته است و حتی می‌توانید با گیم‌پد به بازی ادامه دهید. پیشرفت‌های شما می‌تواند در استیم ذخیره شود و به‌صورت کامل توسط آن پشتیبانی می‌شود. بازی قاتلی را به دنیای ربات‌ها فرستاده است و باید دید که در بازی Scrapland Remastered می‌تواند نجات بخش انسان‌ها و قاتل ربات‌ها باشد یا خیر.


info

The cult game that marked MercurySteam’s origins returns; a sci-fi adventure with memorable characters, powerful ships and humor! Enjoy intense Multiplayer battles and races with ships you build.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7

Processor: 1.0 GHz

Memory: 512 MB RAM

Graphics: 3D graphics card compatible with DirectX 9

DirectX: Version 9.0

Storage: 4 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Scrapland Remastered-CODEX:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

——————-

دانلود فیت گرل Scrapland Remastered-FitGirl Repack:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو