دانلود نسخه هک شده بازی Disco Elysium The Final Cut برای PS4

دانلود نسخه هک شده بازی Disco Elysium The Final Cut برای PS4


منبع: دانلود ها

100

1400/9/25

02:18


اولین رای باشید!

Disco Elysium یک بازی جذاب نقش آفرینی و جهان باز است که شما را در نقش یک کاراگاه با مهارت های منحصر به فرد قرار می دهد. یک شهر به صورت کامل در اختیار شما است و باید بتوانید مسیر رسیدن به جرم و جنایت و پاکسازی انها را پیش بگیرید. شخصیت های بازی فراموش نشدنی هستند و در طول داستان همه آنها را مورد بازجویی قرار خواهید داد. قاتلان زنجیره ای و رشوه بگیران را شناسایی کنید و پس از مدتی خواهید دید که تبدیل به یک قهرمان شده اید. عکس این روند هم می تواند اتفاق بیفتد و با یک داستان خطی صرف روبرو نیستیم.

Disco Elysium The Final Cut PS4-P2P

ID: CUSA26591; Update v1.14

دانلود-بازی-Disco-Elysium-The-Final-Cut

بازی Disco Elysium ابزارهای بیشماری به شما داده است و می توانید ۲۴ ساعته از مهارت های خود استفاده کنید. ۸۰ مدل لباس عوض کنید و با استفاده از ۱۴ سلاح که از چراغ قوه گرفته تا یک TNT را شامل می شود، به سراغ مظنونین بروید. تنوع این سلاح ها به خاطر قدرت انتخاب در بازی است و شما می توانید یک کاراگاه وحشی یا بسیار کارکشته باشید. شخصیت خود را توسعه دهید و با روانشناسی تشخیص دهید که مجرمین از چه روش هایی برای حرف زدن و اقرار کردن تبعیت می کنند. سیستم گفتگوی بازی انقلابی در صنعت ایجاد کرده است و به همین دلیل شخصیت ها را فراموش نشدنی می کنند. صداها به خوبی کار شده است و تقریبا هر دیالوگی را می توانید با مخاطبین خود داشته باشید.


info

Disco Elysium – The Final Cut is the definitive edition of the groundbreaking role playing game. You’re a detective with a unique skill system at your disposal and a whole city block to carve your path across. Interrogate unforgettable characters, crack murders, or take bribes. Become a hero or an absolute disaster of a human being.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 9.00

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW 9.00

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو