ساخت آخرین قسمت «Resident Evil» به تعویق افتاد

منبع: فوت و فن

84

1400/10/1

12:25


ساخت آخرین قسمت «Resident Evil» به تعویق افتاد


در تابستان گذشته از پل اندرسون (Paul W.S. Anderson) شنیدیم که که فیلم بعدی " Resident Evil "، آخرین فیلم از این بازی خواهد بود که ساخته می شود. عنوان این فیلم نیز "Resident Evil: The Final Chapter" خواهد بود. آن‌ها قرار بود ماه آینده فیلم را به پایان برسانند اما تا زمانی که فیلم‌نامه‌ی مناسب در دست نداشتند آغاز به کار نکردند. تاریخ جدیدی نیز برای فیلم اعلام نکردند و حتی مشخص نبود که در تاریخی پروژه شروع به تولید می‌کند.
اما حالا میلا یوویچ (Milla Jovovich)  به طرفداران خود می‌گوید که کمی بیشتر باید صبر کنند؛ زیرا او و شوهرش اندرسون، در انتظار فرزند دوم خود هستند. میلا در فیس بوک خود نوشته است "در واقع من آمده بودم تا به شما بگویم که می‌خواهم به کیپ تاون پرواز کنم و بالاخره کار تولید رزیدنت ایول شروع خواهیم کرد. اما من و شوهرم پل، متوجه شدیم که منتظر فرزند دیگری هستیم! بنابراین پس از گفت‌وگوهای فراوان به این نتیجه رسیدیم که بهتر و به نفع همه است تا آغاز پروژه را به بعد از تولد فرزندمان موکول کنیم. ما فکر نمی‌کنیم بارداری و زامبی کشتن، خیلی ترکیب خوبی باشد! تنها تصور من در ماه‌های آینده کشتن کیک و شیرینی است… ما می‌خواهیم بهترین فیلم ممکن را بسازیم و این کار بسیار دشوار خواهد بود، حداقل با شرایط کنونی من خیلی سخت است. در ضمن می‌خوام از تمام کسانی که در آفریقای جنوبی به سختی کار کرده‌اند تشکر کنم و به آن‌ها بگویم که تابستان سال آینده با جدیدترین عضو خانواده‌ام در کنار آن‌ها خواهم بود."
اگر میلا آماده فیلم برداری بوده‌است، این بدین معنی است که فیلم باید خیلی زودتر و در چند ماه گذشته سر و سامانی می‌گرفته است، اما در هر صورت ما باید ۹ ماه آینده را نیز به انتظار بنشینیم. به نظر نمی‌رسد که فیلم زودتر از ۲۰۱۶ به سینماها برود.

یاسمن فراهانی فرد

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو