بهترین فیلم‌های آرامش بخش که باید ببینید – بخش دوم

بهترین فیلم‌های آرامش بخش که باید ببینید – بخش دوم


منبع: فوت و فن

134

1400/11/26

18:53


بهترین فیلم‌های آرامش بخش که باید ببینید – بخش دوم

هر موقع روز یا اوقات بدی داشتید، می‌توانید با دیدن یک فیلم سینمایی خوب و آرامش بخش، حس خود را تغییر دهید. در ادامه همراه با ما باشید تا بهترین فیلم‌های آرامش بخشی که باید ببینید را به شما معرفی کنیم.

فیلم هاپسکاچ 

(Hopscotch)

(Hopscotch)

فیلم هاپسکاچ، اثری در مورد یک جاسوس خوش‌شانس و خوش‌حال به نام مایلز کندینگ است که واقعا اثری تماشایی و لذت‌بخش است که در سال ۱۹۸۰ میلادی روی پرده سینماها اکران شده است. در فیلم هاپسکاچ، والتر ماتائو (Walter Matthau) نقش اصلی را به نمایش می‌گذارد و رونالد نیمه (Ronald Neame) روی صندلی کارگردانی این اثر نشسته است. نقش‌آفرینی واتلر ماتائو در این فیلم واقعا خارق‌العاده است و بیننده را به هیجان وا می‌دارد.

فیلم قهرمان محلی 

(Local Hero)

(Local Hero)

فیلم قهرمان محلی در سال ۱۹۸۳ میلادی روی پرده سینما دیده شده و بیل فورسیث (Bill Forsyth) کارگردانی آن را در دست داشته است. پیتر ریگرت (Peter Riegert) و پیتر کاپالدی (Peter Capaldi)، دو بازیگری هستند که در این فیلم، نقش دو تاجر را به نمایش در آورده‌اند. فیلم قهرمان محلی، تاثیری جالب توجه روی بیننده دارد و یک حس سرخوشی را به مخاطبان منتقل می‌کند. موسیقی متن فیلم توسط مارک نوپفلر (Mark Knopfler) خلق شده که جذبه زیادی به این اثر داده است.

فیلم مجیک مایک ۲ 

(Magic Mike XXL)

(Magic Mike XXL)

فیلم مجیک مایک با بازی چنینگ تیتوم (Channing Tatum) با استقبال خوبی روبه‌رو شده بود که این فیلم جدید نیز توانسته تا همانند فیلم اول، اوقات خوشی را برای بینندگان در سال ۲۰۱۵ میلادی رقم بزند. این دنباله را گرگوری جیکوبز (Gregory Jacobs) ساخته است که بسیار دوست‌داشتنی و جالب توجه است. فیلم‌های مجیک مایک، آثاری سرشار از سرگرم‌کنندگی هستند که نمی‌توان به راحتی از کنار آن‌ها عبور کرد.

فیلم یازده یار اوشن

(Ocean’s Eleven)

(Ocean’s Eleven)

فیلم یازده یار اوشن را استیون سودربرگ (Steven Soderbergh) ساخته است. این فیلم که در مورد سرقت است، در کنار هیجان زیاد خود، حس آرامش‌بخشی را به بیننده انتقال می‌دهد. کاریزمای بازیگران برجسته این فیلم، داستان جالب، طنزهای زیاد و دوستی احساسی میان کاراکترها، باعث شده تا این اثر، برای بسیاری از مخاطبان سرگرم‌کننده باشد و حس خوبی را به آن‌ها انتقال دهد. این فیلم موفق شده تا با پایان خود، همه را شگفت‌زده کند. این اثر که در سال ۲۰۰۱ میلادی روی پرده نقره‌ای بوده، در گذر زمان، موفق شده تا سرگرم‌کنندگی خود را حفظ نماید.

فیلم پدینگتون 

(Paddington)

(Paddington)

فیلم پدینگتون در سال ۲۰۱۴ میلادی اکران شد و به دنبال موفقیت آن، دنباله آن در سال ۲۰۱۷ میلادی به سینماها آمد. صداپیشگی شخصیت اصلی این فیلم را بن ویشاو (Ben Whishaw) در دست دارد. این فیلم داستان وریور پدینگتون را دنبال می‌کند که به دنبال پیدا کردن دوست است. او خرسی دوست‌داشتی و آرام است که همه افراد، او را دوست دارند. این کاراکتر در شهر رنگارنگ و سرزنده لندن توسط کارگردان پاول کینگ (Paul King) به نمایش در آمده است. هر دوی این فیلم‌ها، تجربه‌هایی دوست‌داشتنی و صمیمانه بوده‌اند.

فیلم تامپوپو 

(Tampopo)

(Tampopo)

در فیلم تامپوپو، کارگردان جوزو ایتامی (Juzo Itami)، علاوه بر کارگردانی این اثر، در آن نقش‌آفرینی کرده است. این فیلم را می‌توان در مورد عشق و غذا دانست. فیلم تامپوپو، شاهکاری است که موفق شده تا ویژگی‌هایی از ژانرهای مختلف را در بر بگیرد. داستان خنده‌دار، پر جنب و جوش و دوست‌داشتنی فیلم تامپوپو، آن را به اثری برجسته تبدیل کرده و واقعا یک تجربه جادویی برای بیننده به شمار می‌رود.

فیلم لبوفسکی بزرگ 

(The Big Lebowski)

(The Big Lebowski)

شخصیت جف لبوفسکی در فیلم لبوفسکی بزرگ، از جمله کاراکترهای جالب توجه دنیای سینما به شمار می‌رود. او خواسته یا نیاز جدی در زندگی خود ندارد و بیشتر دوست دارد تا اوقات خود را با بولینگ بگذراند. برادران کوئن به خوبی توانسته‌اند تا اثری تماشایی و آرامش‌بخش را با این فیلم به بینندگان ارائه کنند. فیلم لبوفسکی بزرگ، از جمله آثار برجسته و بزرگ سینما به شمار می‌رود که در سال ۱۹۹۸ میلادی روی پرده نقره‌ای سینما ارائه شده است.

فیلم فروشگاه کنار خیابان 

(The Shop Around the Corner)

(The Shop Around the Corner)

فیلم فروشگاه کنار خیابان، یکی از نمادین‌ترین فیلم‌های ژانر کمدی و عاشقانه محسوب می‌شود. این آثار کلاسیک، دارای کاراکترهای پرحرف و جذاب هستند که مدام، کنایه‌های ریزی به یکدیگر می‌زنند. در این آثار عاشقانه و کمدی، تمام کاراکترها، باهوش و دوست‌داشتنی هستند و می‌توان گفت که این آثار، به خوبی توانست تا یک لذت سینمایی خالص را برای بینندگان به ارمغان بیاورند. نقش‌های اصلی فیلم فروشگاه کنار خیابان را جیمی استوارت (Jimmy Stewart) و مارگارت سالیوان (Margaret Sullivan) به نمایش در آورده‌اند. این اثر را ارنست بولیچ (Ernst Lubitsch) ساخته و در سال ۱۹۴۰ میلادی اکران شده که بیش از هشتاد سال از آن می‌گذرد.

فیلم داستان استریت 

(The Straight Story)

(The Straight Story)

فیلم داستان استریت را خالق سریال توئین پیکس (Twin Peaks) یعنی دیوید لینچ (David Lynch) کارگردانی کرده است. او همچنین، داستان این اثر را قلم زده است که همانند یک رویای صمیمانه و احساسی است. فیلم داستان استریت، داستان مردی به نام آلوین استریت و ماشین چمن‌زنی او را دنبال می‌کند. نقش این مرد را ریچارد فرنسورث (Richard Farnsworth) به تصویر کشیده است. این فیلم، داستانی ساده را در پیش می‌گیرد و بیشتر در مورد فکر کردن درباره گذشته و جستجویی برای رستگاری است. احساسات جاری در این اثر، قابل درک و قدرتمند هستند. فیلم داستان استریت، فیلمی آرامش‌بخش و اطمینان‌بخش است که توسط فیلم‌سازی برجسته خلق شده است.

فیلم مرد لاغر 

(The Thin Man)

(The Thin Man)

فیلم مرد لاغر در سال ۱۹۳۴ میلادی روی پرده نقره‌ای به اکران در آمده است. در این اثر، ویلیام پاول (William Powell) و مایرنا لوی (Myrna Loy) نقش کاراگاه‌هایی جالب توجه را بازی می‌کنند. این کاراگاه، بر عکس کاراگاه‌هایی هستند که در دیگر آثار کلاسیک به نمایش در آمده‌اند. این زوج کاراگاه بدون توجه به جنایت و معمای قتلی که پیش روی آن‌ها قرار دارد، سعی دارند تا از کنار هم بودن لذت ببرند. فیلم لاغر، اثری تماشایی، دوست‌داشتنی و فوق‌العاده آرامش‌بخش است که در دیدن آن نباید تردید کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو