معرفی بهترین فیلم های عاشقانه نتفلیکس برای ولنتاین

معرفی بهترین فیلم های عاشقانه نتفلیکس برای ولنتاین


منبع: فیگار

1

1402/11/25

12:58


سرویس استریم نتفلیکس هر ساله فیلم‌های عاشقانه زیادی منتشر می‌کند؛ اما تمام آن‌ها ارزش ندارند. لیست بهترین فیلم های عاشقانه نتفلیکس به شما کمک می‌کند که فیلم دلخواه خود را…

معرفی بهترین فیلم های عاشقانه نتفلیکس برای ولنتاین

سرویس استریم نتفلیکس هر ساله فیلم‌های عاشقانه زیادی منتشر می‌کند؛ اما تمام آن‌ها ارزش ندارند. لیست بهترین فیلم های عاشقانه نتفلیکس به شما کمک می‌کند که فیلم دلخواه خود را پیدا کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

در ابتدا، نتفلیکس به عنوان یک پلتفرم پخش آنلاین فیلم، سریال، مستند و برنامه‌های تلویزیونی شروع به فعالیت کرد؛ اما چند سالی است که خودش نیز فیلم و سریال تولید می‌کند.

هزینه زیاد این سرویس برای ساخت فیلم های عاشقانه در سال 2023 باعث شد تا به‌عنوان یک کمپانی پیشتاز در تولید فیلم عاشقانه شناخته شود. نتفلیکس در سال‌های اخیر به ساخت محتوای رمانتیک متمایل شده و توانسته آثار متفاوتی را خلق کند که بازدید زیادی داشته‌اند.


ادامه مطلب در ادامه 

بیشتر بخوانید: 


بهترین فیلم های عاشقانه نتفلیکس برای ولنتاین

بهترین فیلم های عاشقانه نتفلیکس

بهترین فیلم های عاشقانه نتفلیکس

ژانر عاشقانه، یکی از پرطرفدارترین سبک‌ها در سینمای جهان به‌شمار می‌رود که سرویس استریم نتفلیکس نیز نگاه خاصی به آن دارد. فیلم های عاشقانه Netflix شامل داستان‌هایی هستند که بر شور، اشتیاق، احساسات و درگیری عاشقانه شخصیت‌های اصلی تمرکز دارند.

Your Place or Mine (جای تو یا جای من)

بهترین فیلم های عاشقانه نتفلیکس

  • کارگردان: الین بروش مک‌کنا
  • بازیگران: ریس ویترسپون، اشتون کوچر، جس ویلیامز
  • تاریخ انتشار: 2023
  • امتیاز: 5.7

«Your Place or Mine» به عنوان یکی از بهترین فیلم های عاشقانه نتفلیکس 2023 شناخته می‌شود که توجه بسیاری از طرفداران را به خودش جلب کرده است. داستان فیلم «Your Place or Mine» در سال 2003 آغاز می‌شود و درباره یک مرد است که از پسرِ بهترین دوست خود مراقبت می‌کند. او در این مسیر، با یک زن جالب آشنا می‌شود که به دنبال رویاهای بلندپروازانه خود است.

فیلم «Your Place or Mine» اولین فیلم، با کارگردانی «الین براش مک‌کنا» است. در فیلم «Your Place or Mine»، گروه بازیگران، به خوبی  با یکدیگر مَچ شده‌اند؛ همین مسئله باعث شده مخاطب راحت‌تر با آنها ارتباط گرفته و حس مثبتی به آنها داشته باشد. این اثر یکی از فیلم های عاشقانه جدید نتفلیکس است که به صورت یک فیلم درام ، با خط داستانی آرام پیش می‌رود و هیجانات زیادی را به مخاطب ارائه نمی‌دهد. فیلم «Your Place or Mine» با داستان‌سرایی روان و هوشمندانه‌ای که دارد، موفق می‌شود فرمول‌های روایی ژانر عاشقانه را بهبود ببخشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم‌های کره ای نتفلیکس 2023

بهترین فیلم های کره ای نتفلیکس + [جدیدترین فیلم نتفلیکس کره ای]

A Tourist’s Guide to Love (راهنمای توریستی برای عشق)

بهترین فیلم های عاشقانه نتفلیکس

بهترین فیلم های عاشقانه نتفلیکس 2023
  • کارگردان:استیون سوچیدا
  • بازیگران: اندرو برث فلدمن، ریچل لی کوک، اسکات لی
  • تاریخ انتشار: 2023
  • امتیاز: 5.7

فیلم «راهنمای توریستی برای عشق»، یکی دیگر از بهترین فیلم های عاشقانه نتفلیکس 2023 است. فیلم، داستان یک کارشناس گردشگری به اسم آماندا رایلی را روایت می‌کند. او پس از پایان غیرمنتظره‌ای که برای رابطه پنج ساله‌اش با جان رخ می‌دهد، مأموریتی مخفیانه را بر عهده می‌گیرد تا به ویتنام سفر کند.

فیلم «A Tourist’s Guide to Love»، با ارائه چند سکانس شگفت‌انگیز، طرح داستانی ساده و روایت نسبتاً دوست‌داشتنی، به عنوان یکی از فیلم های عاشقانه جدید نتفلیکس شناخته می‌شود. «A Tourist’s Guide to Love» در بهترین شکل ممکن به شخصیت‌ها، مخاطبان و تصاویر فرهنگی کشور ویتنام احترام می‌گذارد و یک فیلم درام با طراوت را به مخاطبان ارائه می‌دهد. فضای ویتنام نیز به عنوان عنصر تازه‌ای در این داستان عاشقانه به‌کار گرفته شده است.

Happiness For Beginners (خوشبختی برای مبتدی‌ها)

بهترین فیلم های عاشقانه نتفلیکس

  • کارگردان: ویکی وایت
  • بازیگران: لوک گریمز، الی کمپر، گاس بیرنی
  • تاریخ انتشار: 2023
  • امتیاز: 6.0

فیلم کمدی عاشقانه «Happiness For Beginners»، یکی از جدیدترین و بهترین فیلم های عاشقانه نتفلیکس 2023 است که در تاریخ 27 جولای 2023 (5 مرداد 1402) منتشر شد. هلن، نقش اصلی فیلم «Happiness For Beginners»،  یک سال پس از طلاق تصمیم می‌گیرد در یک دوره بقا در طبیعت ثبت نام کند. او در این دوره سعی دارد تا زندگی خود را سر و سامان بدهد.

این فیلم سعی دارد تا با خلق موضوعات جذاب، یک داستان عاشقانه و امید‌بخش ارائه بدهد. «Happiness For Beginners» فیلمی با کیفیت است که به عاشقان ژانر درام این فرصت را می‌دهد تا در زندگی دراماتیک یک فرد که در زندگی‌‌اش شکست‌خورده، قدم بگذارند. «Happiness For Beginners»، یکی از فیلم های عاشقانه نتفلیکس است که پیچیدگی داستانی خاصی ندارد. این فیلم، یک اثر کمدی، عاشقانه، دلچسب و ملایم است.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های 2023 [+ معرفی انیمه های جدید]

بهترین فیلم های ایرانی تاریخ + [معرفی جدیدترین و پرفروش ترین فیلم های ایرانی]

 

Ante Sundaraniki (قضیه سوندر)

بهترین فیلم های عاشقانه نتفلیکس

بهترین فیلم های عاشقانه نتفلیکس 2022
  • کارگردان: ویوک آتریا
  • بازیگران: نظریا نظیم، نانی، ماها ونکاتش
  • تاریخ انتشار: 2022
  • امتیاز: 7.6

«Ante Sundaraniki»، یک فیلم تلویزیونی هندی است که شبکه نتفلیکس آن را به صورت جهانی منتشر کرد. این فیلم توسط فیلمساز معروف هندی، «Vivek Athreya» کارگردانی شده و داستان آن در مورد یک مرد جوان به نام «سوباراو» است که در یک شهر کوچک زندگی می‌کند. او یک زندگی عادی دارد تا اینکه یک روز عاشق یک دختر جوان به نام «سونیا» می‌شود.

مشکلاتی برای رابطه آنها پیش می‌آید و «سوباراو» باید با این مشکلات مقابله کند. «Ante Sundaraniki» یک فیلم سرگرم‌کننده و جذاب است که با داستانی گیرا و بازیگرانی قوی، توانسته مخاطبان را به خودش جذب کند. این فیلم در سال 2022 منتشر شد و توانست تحسین منتقدان و مخاطبان جهانی را دریافت کند.

Nitham Oru Vaanam (آسمان ابدیت)

بهترین فیلم های عاشقانه نتفلیکس

  • کارگردان: را کارتیک
  • بازیگران: آشوک سلوان، ریتو ورما، آپارنا بالامورلی
  • تاریخ انتشار: 2022
  • امتیاز: 7.2

فیلم «آسمان ابدیت» (Nitham Oru Vaanam)، یکی از بهترین فیلم‌های عاشقانه نتفلیکس در سال 2022 است. ساخت این فیلم هندی، از سال 2017 آغاز شد؛ اما به دلیل تغییر بازیگران، 5 سال طول کشید تا تکمیل شود.

عملکرد فیلم «آسمان ابدیت» توانست رضایت منتقدان را جلب کند به طوریکه آن را یک درام و عاشقانه‌ای مناسب توصیف کردند. داستان «Nitham Oru Vaanam»، درباره مردی به نام «آرجون» است که اختلال وسواس فکری دارد. «آرجون» که روابط اجتماعی ضعیفی دارد، بیشتر علاقمند به خواندن کتاب‌ است و دوست دارد خودش را جای شخصیت اصلی تصور کند. او با زنی به نام «جانانی» آشنا می‌شود و در آستانه ازدواج، همه چیز بهم می‌ریزد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های درام جهان ؛ 16 فیلم سینمایی درام

بهترین فیلم های درام 2023 ؛ جدیدترین فیلم های درام 2023

 

Where the Crawdads Sing (جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند)

بهترین فیلم های عاشقانه نتفلیکس

فیلم های عاشقانه Netflix
  • کارگردان: اولیویا نیومن
  • بازیگران: دیزی ادگار جونز، تیلور جان اسمیت، هریس دیکینسون
  • تاریخ انتشار: 2022
  • امتیاز: 7.2

فیلم «Where the Crawdads Sing»، یکی از بهترین فیلم های عاشقانه نتفلیکس 2022 است. داستان فیلم درباره یک دختر جوان به نام کیا کلارک است که در کارولینای شمالی به تنهایی بزرگ شده و زندگی می‌کند. در طول این مسیر، او مظنون به قتل یک مرد به نام چیس می‌شود که در گذشته به او علاقه‌مند بوده است.

«Where the Crawdads Sing» از مهم‌ترین فیلم های عاشقانه نتفلیکس است که مانند یک رمان زیبا به تصویر کشیده می‌شود. فیلمنامه، دیالوگ، انتخاب مکان‌ها و موسیقی متن باعث می‌شوند تا شما سرعت و پیشرفت عالی فیلم را به خوبی تجربه کنید. شاید داستان فیلم کمی خشونت‌آمیز باشد؛ اما در عین حال دلگرم‌کننده است و کاری می‌کند که مخاطب به خوبی ارتباط برقرار کنند.

«Where the Crawdads Sing» داستانی زیبا و دلهره‌آور از انعطاف‌پذیری اخلاقی یک دختر را نشان می‌دهد. «دیزی ادگار جونز» (Daisy Edgar-Jones)  در این فیلم درخشان عمل می‌کند و به خوبی از عهده نقش اصلی برمی‌اید.

Persuasion (ترغیب)

بهترین فیلم های عاشقانه نتفلیکس

  • کارگردان: کری کرکنل
  • بازیگران: داکوتا جانسن، کازمو جرویس، هنری گلدینگ
  • تاریخ انتشار: 2022
  • امتیاز: 5.8

فیلم «Persuasion» با اقتباس از رمان «جین آستین» (Jane Austen)  ساخته شده و در جزء بهترین فیلم های عاشقانه نتفلیکس 2022 به شمار می‌رود. این فیلم درباره یک زن به نام «آنه الیوت» است که هشت سال پس از رد کردن پیشنهاد ازدواج یک مرد، با وضعیت مالی نه چندان خوب، دوباره با او روبرو می‌شود.

یکی از نقاط قوت فیلم «ترغیب»، بازی مهیج داکوتا جانسون است که رنگی جدید به داستان محبوب «جین آستن» و شخصیت اصلی آن می‌بخشد. این فیلم، دقت زیادی به جزئیات داستانی دنیای رمان دارد و سعی می‌کند یک نسخه وفادار را ارائه بدهد. با وجود اینکه این فیلم پایانی سریع و تناقض‌هایی عجیب در مسیر داستانی خود به نمایش می‌گذارد؛ اما می‌توان از آن به عنوان یکی از بهترین فیلم های عاشقانه جدید نتفلیکس نام برد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های رزمی 2023 ؛ معرفی 20 تا از بهترین فیلمهای رزمی روز دنیا

بهترین سریال های ترسناک تاریخ سینمای جهان ؛ 18 سریال ترسناک جدید و قدیمی که باید ببینید

Lady Chatterly’s Lover (معشوق بانو چترلی)

بهترین فیلم های عاشقانه نتفلیکس

فیلم های عاشقانه جدید نتفلیکس
  • کارگردان: لور دو کلرمون-تونر
  • بازیگران: اما کورین، جک اوکانیل، الا هانت
  • تاریخ انتشار: 2022
  • امتیاز: 6.6

فیلم «Lady Chatterly’s Lover»، یکی دیگر از بهترین فیلم های عاشقانه نتفلیکس است که داستان زندگی یک زن اشراف‌زاده را نشان می‌دهد. این زن که از زندگی‌اش ناراضی است، با یک مرد روستایی رابطه عجیبی را آغاز می‌کند.

فیلم «معشوقه‌ی خانم چارتلی» در سال 2022 اکران شد و با توجه به نقدهای مثبتی که از سمت منتقدان گرفت، توانست خودش را به یکی از بهترین فیلم های عاشقانه نتفلیکس 2022 تبدیل کند. «Lady Chatterly’s Lover»، فیلمی قدرتمند و پرشور از عشق و لذت است که یک روایت ایده‌آل از داستانی عاشقانه و رمانتیک را ارائه می‌دهد.

«اما کوروین» و «جک اوکانیل» در این فیلم بسیار قدرتمند هنرنمایی می‌کنند و باعث می‌شوند تا شما عشق پرشور آن‌ها را نسبت به یکدیگر احساس کنید. به طور کلی این فیلم تصویری زیبا و احساسی از عشق را نشان می‌دهد.

این اثر سرمایه‌گذاری عمیقی در بیان احساسات شخصیت‌هایش دارد و در طول فیلم تقریباً به تمامی کارکترهایش روح می‌بخشد تا مخاطب بتواند با همه آن‌ها ارتباط برقرار کند.

Malcolm and Marie (مالکوم و مری)

بهترین فیلم های عاشقانه نتفلیکس

  • کارگردان: سم لوینسون
  • بازیگران: جان دیوید واشنگتن، زندایا
  • تاریخ انتشار: 2021
  • امتیاز: 6.6

فیلم سیاه سفید «Malcolm and Marie»، شاید از دید منتقدان یک فیلم معمولی باشد؛ اما نظر طرفداران در وبسایت IMDb آن را به یکی از بهترین فیلم های عاشقانه نتفلیکس تبدیل کرده است. داستان فیلم درباره‌ی یک نویسنده و کارگردان سیاه پوست به نام مالکوم الیوت است که پس از نمایش اولین فیلمش، به همراه دوست دخترش مری، به خانه بازمی‌گردند. پس از بازگشت، مالکوم متوجه ناراحتی مری می‌شود و وقتی علت این ناراحتی را می‌پرسد، مری در پاسخ می‌گوید که علت ناراحتیش، خود اوست.

فیلم «Malcolm and Marie» از نظر تکنیکی، فیلمبرداری و موسیقی تأثیرگذار است. این فیلم، بسیاری از ایده‌های عاشقانه را به صورت غیرقابل درک برای مخاطبان سینمای مدرن نشان می‌دهد. این فیلم با دیالوگ‌های طنین‌انگیز و هنرنمایی‌های فوق‌العاده زندایا و جان دیوید واشنگتن، ما را وادار می‌کند که تا پایان فیلم را بدون خستگی ببینیم.

فیلم «Malcolm and Marie»، یکی از خاص‌ترین فیلم های عاشقانه Netflix است که صرفاً با 2 بازیگر پیش می‌رود. رابطه پویایی که بین دو قهرمان اصلی داستان فیلم ترسیم می‌شود، واقعاً پیچیده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های 2023 ؛ معرفی جدیدترین کارتون هایی که باید ببینید!

بهترین سریال های 2023 ؛ معرفی 22 تا سریال 2023 خارجی جدید + [تاریخ اکران و ژانر]

Always Be My Maybe (همیشه شایدِ من باش)

بهترین فیلم های عاشقانه نتفلیکس

فیلم های عاشقانه نتفلیکس
  • کارگردان: نهناچکا خان
  • بازیگران: الی وانگ، رندال پارک، کیانو ریوز
  • تاریخ انتشار: 2019
  • امتیاز: 6.8

«همیشه شایدِ من باش» درباره ساشا و مارکوس، دوستان دوران کودکی است که به مدت پانزده سال از یکدیگر جدا می‌شوند؛ اما یک روز ساشا در سانفرانسیسکو به طور غیرمنتظره‌ای مارکوس را ملاقات می‌کند و در چشمان هر دوی آن‌ها، برق امید و حال و هوای دوران کودکی زنده می‌شود.

فیلم «Always Be My Maybe» یک فیلم عاشقانه و کمدی محصول نتفلیکس است که داستان زوجی آسیایی آمریکایی را نشان می‌دهد. این فیلم از ابتدا تا انتها سرگرم‌کننده است و می‌تواند بهترین انتخاب برای یک آخر هفته باشد.

این فیلم با تأکید بر ویژگی‌های فرهنگی و با نگاهی منحصر‌به‌فرد از داستان عشق، فرمول دوستی و عاشقی را تقویت می‌کند و به یکی از بهترین فیلم های عاشقانه نتفلیکس تبدیل می‌شود. همچنین فیلم «Always Be My Maybe» با طنزی رمانتیک و داستانی دلنشین، عناصر فرهنگ آسیایی_آمریکایی را به درستی ترکیب کند.

Someone Great (یک آدم عالی)

بهترین فیلم های عاشقانه نتفلیکس

  • کارگردان: جنیفر کیتین رابینسون
  • بازیگران: جینا رودریگز، دیواندا وایز، بریتانی اسنو
  • تاریخ انتشار: 2019
  • امتیاز: 6.2

فیلم «Someone Great» که به عنوان یکی دیگر از بهترین فیلم های عاشقانه نتفلیکس شناخته می‌شود، توسط «جنیفر کیتون روبینسون» ساخته شده است. داستان فیلم حول محور یک زن جوان به نام جنی می‌چرخد که پس از پایان یک رابطه بلندمدت، تصمیم می‌گیرد برای تغییرات در زندگی‌اش به شهر نیویورک مهاجرت کند.

«Someone Great»، یکی از فیلم های عاشقانه نتفلیکس است که با داستانی احساسی، مسائلی از جمله روابط عاشقانه، دوستی و تغییرات زندگی را به تصویر می‌کشد. این فیلم برای کسانی که به داستان‌های رمانتیک و موزیکال علاقه دارند، یک تجربه سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز خواهد بود. فیلم «یک آدم عادی» کمدی ظریف و شوخی‌های مخصوص به خودش دارد که تمامی آن‌ها از یک طرح رمانتیک پیروی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های هالووین ترسناک 2023

بهترین فیلم های کمدی 2023 ؛ معرفی 18 تا از جدیدترین فیلم های خنده دار 2023

Set It Up (جورش کن)

بهترین فیلم های عاشقانه نتفلیکس

فیلم های عاشقانه Netflix
  • کارگردان:کلیر اسکنلون
  • بازیگران: زوئی دوش، گلن پاول، لوسی لویی
  • تاریخ انتشار: 2018
  • امتیاز: 6.5

داستان فیلم «Set It Up» حول محور دو منشی جوان به نام‌های هارپر و چارلی می‌چرخد. آن‌ها تصمیم می‌گیرند رؤسای خود را درگیر یک رابطه رمانتیک کنند تا بتوانند خودشان زمان بیشتری برای تفریح و تعامل با یکدیگر داشته باشند. در طول این فرآیند، آن‌ها با چالش‌ها و مشکلات مختلفی مواجه می‌شوند.

فیلم «جورش کن» داستانی زنده و خلاقانه دارد و توانست با استفاده از بازیگران با استعداد طنز‌های ظریفی ایجاد کند. سرگرم‌کنندگی، خلاقیت و روایت روان داستان از جمله دلایلی است که این فیلم را در دسته بهترین فیلم های عاشقانه نتفلیکس قرار می‌دهد.

فیلم «Set It Up» نمونه کاملی از یک فیلم عاشقانه است که داستان آن به بهترین شکل ممکن پیش می‌رود. این فیلم به‌طور عمده، به فرمول‌های معمول یک اثر کمدی و رمانتیک پایبند است.

A Perfect Pairing (یک جفت کامل)

بهترین فیلم های عاشقانه نتفلیکس

  • کارگردان: استوارت مک‌دونالد
  • بازیگران: آدام دیموس، ویکتوریا جاستیس، کریگ هورنر
  • تاریخ انتشار: 2022
  • امتیاز: 6.1

فیلم سینمایی Perfect Pairing، یک فیلم کمدی رمانتیک آمریکایی محصول سال 2022 است. این فیلم داستان «لولا»، یک مدیر کمپانی شراب‌سازی در لس‌آنجلس را دنبال می‌کند. «استوارت مک دونالد» کارگردانی فیلم را بر عهده دارد و «ویکتوریا جاستیس» در نقش «لولا» و «آدام دموس» در نقش «مکس» ظاهر می‌شوند. این فیلم در 19 می 2022 در نتفلیکس منتشر شد.

Five Feet Apart (پنج قدم فاصله)

بهترین فیلم های عاشقانه نتفلیکس

بهترین فیلم های عاشقانه نتفلیکس
  • کارگردان: جاستین بلادونی
  • بازیگران: هیلی لو ریچالسون، کول اسپرز، مویزز آریاس
  • تاریخ انتشار: 2019
  • امتیاز: 7.2

فیلم سینمایی ولنتاین Five Feet Apart، یک اثر درام و عاشقانه آمریکایی است که در سال 2019 منتشر شد. این فیلم توسط «جاستین بالدون» (Justin Baldoni) کارگردانی شده و نویسندگی فیلم «مارکاس» و «مکفارلین» برعهده داشتند.

داستان فیلم درباره دو نوجوان بیمار مبتلا به بیماری «کیستیک فیبروزیس» است. آن‌ها در یک بیمارستان بستری شده‌اند و به دلیل خطر انتقال عفونت، باید حداقل 6 فوت از یکدیگر دور باشند؛ اما این قاعده برای آن‌ها سخت قابل تحمل است زیرا عاشق یکدیگر می‌شوند و می‌خواهند نزدیک یکدیگر باشند.

Marriage Story (داستان ازدواج)

بهترین فیلم های عاشقانه نتفلیکس

  • کارگردان: نوح بامباخ
  • بازیگران: آدام درایور، اسکارلت جوهانسون، لائورا درن
  • تاریخ انتشار: 2019
  • امتیاز: 7.9

فیلم Marriage Story یکی از بهترین فیلم های برای ولنتاین است که داستان فیلم درباره یک زوج آمریکایی است که تصمیم می‌گیرند ازدواج خود را پایان دهند. آن‌ها دچار مشکلات و تضادهای زیادی در ارتباط و زندگی خانوادگی‌شان شده و این موضوع منجر به آغاز یک فرآیند پیچیده و دردناک جدایی می‌شود. فیلم به‌صورت واقعی و صادقانه، روایت‌گر روابط پیچیده و پر از احساسات درونی زوج است و به شیوه‌ای شفاف و صادقانه، تبدیل شدن این روابط به یک جدایی بی‌روح و سرد را نشان می‌دهد.

پرسش‌های متداول

چه فیلم‌های عاشقانه دیگری در سال 2023 از سرویس استریم نتفلیکس پخش می‌شود؟

فیلم Family Switch در تاریخ 30 نوامبر (9 آذر 1402) و فیلم May December در تاریخ 1 نوامبر 2023 (10 آذر 1402)، فیلم‌های عاشقانه دیگری هستند که در سال 2023 از نتفلیکس پخش خواهند شد.

بهترین فیلم عاشقانه نتفلیکس از لحاظ نمره‌دهی در سایت «راتن تومتوز» (Rottentomatoes) کدام فیلم است؟

بهترین فیلم عاشقانه نتفلیکس در سایت «راتن تومتوز»، فیلم سینمایی «Set It Up» بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بهترین فیلم های عاشقانه نتفلیکس چیست؟ شما به چه ژانری علاقندید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو