معرفی سریال Han River Police 2023 ؛ داستان، بیوگرافی و نقد

معرفی سریال Han River Police 2023 ؛ داستان، بیوگرافی و نقد


منبع: فیگار

2

1402/7/4

12:59


سریال پلیس رودخانه هان به کارگردانی و نویسندگی کیم سانگ چول سپتامبر ۲۰۲۳ به انتشار رسیده است. با معرفی سریال Han River Police 2023 همراه فیگار بمانید.

معرفی سریال Han River Police 2023 ؛ داستان، بیوگرافی و نقد

سریال پلیس رودخانه هان به کارگردانی و نویسندگی کیم سانگ چول سپتامبر ۲۰۲۳ به انتشار رسیده است. با معرفی سریال Han River Police 2023 همراه فیگار بمانید.

سریال کره ای پلیس رودخانه هان با بازیگرانی مانند کوان سانگ وو، به دا بین و کیم هی وون، توسط کارگردان و نویسنده کیم سانگ چول، در تاریخ ۱۳ سپتامبر ۲۰۲۳ توسط استودیو +Disney به نمایش درآمد. ژانر سریال Han River Police 2023 هیجانی، پلیسی و معمایی است.

مدت زمان سریال 2023 Han River Police که یکی از بهترین سریال های کره ای 2023 قرار می‌گیرد، 54 دقیقه‌ و تعداد قسمت های سریال پلیس رودخانه هان 6 قسمت خواهد بود.  همچنین زمان پخش سریال کره ای پلیس رودخانه هان از 23 سپتامبر در روزهای چهارشنبه به انتشار می‌رسد. با جزئیات و بررسی سریال Han River Police 2023 همراه فیگار بمانید.

داستان سریال Han River Police 2023

سریال Han River Police 2023

داستان سریال پلیس رودخانه هان پنج نفر از افسران یک تیم را دنبال می‌کند: دو جین (کوون سانگ وو)، چون سوک (کیم هی وون)، ناهی (بائه دابین)، جی سو (شین هیون سونگ) و همچنین کاپیتان آنها دو هیون ایل، با بازی سونگ دونگ ایل، مجری کهنه کار است.

خلاصه سریال کره ای پلیس رودخانه هان به داستان کارآگاه پلیس به نام هان دو جین با بازی کوان سانگ وو می‌پردازد. او افسری در ایستگاه پلیس رودخانه هان است. همکاران او شامل لی چون سوک با بازی کیم هی وون، دو نا هی با بازی به دا بین و کیم جی سو با بازی شین هیون سونگ ایفای نقش می‌کنند.. این افسران مسئول حفاظت از شهروندانی هستند که برای تفریح به رودخانه هان می‌آیند و در کنار آن، با مسائل مرتبط با رودخانه هان نیز سروکار دارند.

بازیگران سریال Han River Police 2023

سریال Han River Police 2023

از هنرپیشه های سریال Han River Police 2023 می‌توان به کوان سانگ وو، کیم هی وون، لی سانگ یی، بائه دابین، شین هیون سونگ، سونگ دونگ ایل اشاره کرد.

Kwon Sang-woo

سریال Han River Police 2023

کوان سانگ وو، بازیگری اهل کره جنوبی است که در تاریخ ۵ آگوست ۱۹۷۶ به دنیا آمد. او در فیلم‌های بسیاری حضور داشته است، اما یکی از فیلم‌های معروف او می‌توان به “زودیاک چینی” اشاره کرد.

Kim Hee won

سریال Han River Police 2023

کیم وون هی مجری تلویزیونی و بازیگر اهل کره جنوبی در تاریخ ۹ ژوئن ۱۹۷۲ متولد شده است. وی حرفه خود را به عنوان بازیگر آغاز کرده و در درام‌های کره‌ای معروفی نظیر “ملکه” (۱۹۹۹)، “دخترِ دزد” (۲۰۰۰) و “عشق به معجزه نیاز دارد” (۲۰۰۵) نقش ایفا کرده است.

در سال‌های اخیر، کیم وون هی بیشتر به عنوان مجری تاک شوها و برنامه‌های ورزشی فعالیت می‌کند. او به عنوان مجری برنامه “Come to Play” به مدت هشت سال در کنار یو جه سوک به اجرای آن پرداخته است.

 Da-bin bae

سریال Han River Police 2023

بائه دونا، بازیگر و عکاس کره‌ای، در تاریخ ۱۱ اکتبر ۱۹۷۹ در سئول متولد شد. او فعالیت هنری خود را از سال ۱۹۹۹ آغاز کرد. بائه دونا تحصیلات خود را در دانشگاه هانیانگ به پایان رساند. در دوران دانشجویی، به عنوان یک مدل توسط یک شرکت مدلینگ انتخاب شد، اما بعدها به سمت بازیگری روی آورد. ورود او به صنعت بازیگری با بازی در سریال تلویزیونی “مدرسه” رقم خورد.

بائه دونا در کارنامه هنری خود سابقه بازی در آثاری همچون “دریای خاموش”، “کلاود اطلس”، “صعود ژوپیتر”، “جنگل اسرار” و “هشت حس” را دارد.

Shin Hyun-Seung

سریال Han River Police 2023

شین هیون سونگ به واسطه بازی در سریال‌های “Be My Boyfriend” در سال 2021، “Soolkkundoshiyeojadeul” در سال 2021 و “Shooting Stars” در سال 2022 شناخته شده است.

نقد سریال Han River Police 2023

سریال Han River Police 2023

نمرات سریال پلیس رودخانه هان: امتیاز IMDb آن 7.6 / 10 است. کوان نقش هان دوجین، گروهبان تندخو نیروی پلیس رودخانه هان را بازی می‌کند که از هیچ کس عقب نشینی نمی‌کند، در حالی که کیم نقش لی چونسئوک، ستوانی آرام با شخصیتی کاملاً متضاد را بازی می‌کند.

این دو افسر در گشت زنی در رودخانه هان سئول، با موقعیت‌های اضطراری از تروریسم گرفته تا تصادفات روزمره و سایر حوادثی که نیاز به کمک اضطراری دارند، روبرو می‌شوند. همین ساختار روایی باعث می‌شود فیلمنامه این سریال را قوی کند و یکی از نقاط مثبت این سریال باشد.

تریلر سریال Han River Police 2023

جمع بندی

سریال Han River Police 2023

سریال Han River Police یکی از درام‌های ژانر جنایی و هیجانی است که رنگ و بوی جدیدی دارد. کل فیلم معمولا در یک ایستگاه پلیس جریان دارد یا کارآگاهان در حال تعقیب مجرمان در محیط خارجی (در اطراف رودخانه هان) هستند. ابتدای اپیزود با داستانی تاثیرگذار و کاملاً پرتنش آغاز می‌شود که به وضوح کمدی خاص کره‌ای را در آن می‌بینید. اگرچه موضوعی جنایی دارد، اما کمدی آن به شدت درست و بجا استفاده شده است. برای کسانی که عاشق درام‌های جنایی هستید، باید این سریال را تماشا کنند زیرا این درام هیجان انگیز، آدرنالین شما را به چالش می‌کشد، مطمئناً در هر قسمت پرونده‌ای وجود دارد که شما را درگیر خود می‌کند.

برای دانلود سریال Han River Police 2023 از کانال تلگرامی فیگار، بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود سریال کره ای پلیس رودخانه هان

بیشتر بخوانید:

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو