معرفی سریال نیروهای ویژه: سخت ترین آزمون جهان ؛ داستان، بیوگرافی و نقد

معرفی سریال نیروهای ویژه: سخت ترین آزمون جهان ؛ داستان، بیوگرافی و نقد


منبع: فیگار

4

1402/7/5

15:58


سریال Special Forces: World’s Toughest Test 2023 یک مجموعه تلویزیونی آموزشی شبه نظامی، آمریکایی است. با معرفی سریال نیروهای ویژه: سخت ترین آزمون جهان همراه فیگار بمانید.

معرفی سریال نیروهای ویژه: سخت ترین آزمون جهان ؛ داستان، بیوگرافی و نقد

سریال Special Forces: World’s Toughest Test 2023 یک مجموعه تلویزیونی آموزشی شبه نظامی، آمریکایی است. با معرفی سریال نیروهای ویژه: سخت ترین آزمون جهان همراه فیگار بمانید.

زمان پخش سریال نیروهای ویژه: سخت ترین آزمون جهان در تاریخ 4 ژانویه 2023، معادل با 14 دی 1401، در شبکه فاکس خواهد بود. این سریال بر اساس واقعیت ساخته شده و به شکل اقتباسی از سریال بریتانیایی “SAS: Who Dares Wins” به تصویر کشیده می‌شود. ژانر سریال Special Forces: World’s Toughest Test یک رئالیتی شو است.

در تاریخ 7 سپتامبر 2022، معادل با 16 شهریور 1401، اعلام شد که فاکس در حال تهیه مجموعه سریال Special Forces: World’s Toughest Test 2023 است. سوفی لئونارد (Sophie Leonard)، آلیشیا کر (Alicia Kerr) و بکی کلارک (Becky Clarke) به عنوان تهیه‌کنندگان درگیر در این پروژه حضور دارند.

فصل اول سریال “نیروهای ویژه: سخت‌ترین آزمون جهان” در صحرای وادی رام فیلمبرداری شد. در تاریخ 15 می 2023، معادل با 25 اردیبهشت 1402، شرکت فاکس سریال را برای فصل دوم تمدید کرد. در این مقاله، ما به معرفی سریال Special Forces: World’s Toughest Test 2023 می‌پردازیم.

داستان سریال نیروهای ویژه: سخت ترین آزمون جهان

سریال نیروهای ویژه: سخت ترین آزمون جهان

خلاصه سریال Special Forces: World’s Toughest Test ، درباره چندین شرکت‌کننده مشهور است که به چالش‌های آموزشی نیروهای ویژه روی می‌آورند. آن‌ها در طول مجموعه آزمون‌های سختی را که توسط گروهبان‌ها در اردوگاهی کنترل می‌شود، پشت سر می‌گذارند.

در هر مرحله، شرکت‌کنندگان با حذف شدن مواجه می‌شوند و تنها با موفقیت در آزمون‌ها می‌توانند تا انتها برسند. موضوع سریال نیروهای ویژه سخت ترین آزمون جهان ، تمرینات سخت و چالش‌برانگیز نیروهای ویژه را به تصویر می‌کشد. در ادامه با بررسی سریال نیروهای ویژه: سخت ترین آزمون جهان همراه فیگار بمانید.

بازیگران سریال نیروهای ویژه: سخت ترین آزمون جهان

سریال نیروهای ویژه: سخت ترین آزمون جهان

گروه آموزشی این مجموعه شامل چند مدرس معروف است. رودی ریس (Rudy Reyes)، سابقه سربازی در نیروی دریایی آمریکا را دارد. جیسون فاکس (Jason Fox)، سابقه اپراتوری در اس‌بی‌اس را به خود اختصاص داده است. مارک بیلی بیلینگهام (Mark Billy Billingham)، سابقه سرگردانی در اس‌اس را دارد. و رمی آدلکه (Remi Adeleke)، سابقه سرکرده بودن در نیروی دریایی SEAL. در ادامه، با هنرپیشه‌ های سریال Special Forces: World’s Toughest Test که در این رئالیتی‌شو حضور پیدا کردند، آشنا خواهید شد.

Beverley Mitchell

سریال نیروهای ویژه: سخت ترین آزمون جهان

بِورلی آن میچل (Beverley Mitchell)، بازیگر و خواننده آمریکایی، در تاریخ ۲۲ ژانویه ۱۹۸۱، معادل با ۳ بهمن ۱۳۵۹، به دنیا آمد. او به خاطر نقش لوسی کمدن در سریال تلویزیونی به نام “7th Heaven” که در شبکه CW پخش می‌شد، شناخته شده است. در سال ۱۹۹۹، پس از فارغ‌التحصیلی از مدرسه شامینا، او به تحصیل در رشته تولید فیلم در دانشگاه لویولا مریمونت پرداخت. نقش بزرگ اولین فیلمی که در آن حضور داشت، در سن ۱۵ سالگی در فیلم “The Crow: City of Angels” بود، جایی که نقش گریس، یک نوجوان معتاد به مواد مخدر را بازی کرد.

در حین فیلمبرداری، او برای نقش مری کمدن در درام خانوادگی “7th Heaven”، تست بازیگری داد و سپس برای نقش خواهر لوسی انتخاب شد. در سال ۲۰۰۰، میچل نقش کوچکی در برنامه تلویزیونی “The Amanda Show” داشت و در نقش یک مشتری در “Moody’s Point” حضور یافت. در سال ۲۰۰۳، او در فیلم شبکه دیزنی به نام “Right on Track” نقش اریکا اندرز استیونز را بازی کرد.

Jamie Lynn Spears

سریال نیروهای ویژه: سخت ترین آزمون جهان

جیمی لین ماری اسپیرز (Jamie Lynn Spears)، بازیگر و خواننده آمریکایی، در تاریخ ۴ آوریل ۱۹۹۱، معادل با ۱۵ فروردین ۱۳۷۰، به دنیا آمد. او به خاطر نقش زوی بروکس در سریال “Zoey 101” و فیلم دنباله آن به نام “Zoey 102” که توسط شبکه Nickelodeon پخش می‌شد، شناخته شده است. همچنین، او نقش نورین فیتزجیبونز در سریال درام عاشقانه “Sweet Magnolias” که توسط نتفلیکس پخش می‌شود، بازی کرده است. او خواهر کوچکتر خواننده بریتنی اسپیرز است.

از دسامبر ۲۰۰۷ به بعد، پس از اعلام بارداری خود در سن ۱۶ سالگی، اسپیرز به توجه رسانه‌ها و جدال‌های رسانه‌ای دچار شد. یک اشتباه رایج رخ داد که منجر به لغو سریال “Zoey 101” شد، با این حال، فصل نهایی این سریال در سپتامبر ۲۰۰۷ به پایان رسید و در سال بعد پخش شد. پس از زایمان در سال ۲۰۰۸، اسپیرز به مدت پنج سال از بازیگری کناره گیری کرد.

Dr. Drew Pinsky

سریال نیروهای ویژه: سخت ترین آزمون جهان

دیوید درو پینسکی (Dr. Drew Pinsky)، پزشک داخلی و متخصص درمان اعتیاد، متولد ۴ سپتامبر ۱۹۵۸، معادل با ۱۳ شهریور ۱۳۳۷ است. او به عنوان “دکتر درو” شناخته می‌شود و یک شخصیت رسانه‌ای آمریکایی است. او از زمان شروع برنامه رادیویی ملی به نام “Loveline” در سال ۱۹۸۴ تا پایان آن در سال ۲۰۱۶، به عنوان میزبان این برنامه فعالیت داشت.

در تلویزیون، پینسکی به عنوان میزبان برنامه گفتگوی “Dr. Drew On Call” در شبکه HLN و مجموعه روزانه “Lifechangers” در شبکه CW حضور داشت. همچنین، او به عنوان تهیه‌کننده و بازیگر در برنامه‌هایی مانند “Celebrity Rehab with Dr. Drew” و “Celebrity Rehab Presents Sober House” در شبکه VH1 شناخته می‌شود. در حال حاضر، پینسکی میزبان چندین پادکست نیز است.

Hannah Brown

سریال نیروهای ویژه: سخت ترین آزمون جهان

هانا براون (Hannah Brown)، شخصیت تلویزیونی آمریکایی و دارای لقب ملکه زیبایی، در تاریخ ۲۴ سپتامبر ۱۹۹۴، معادل با ۲ مهر ۱۳۷۳، به دنیا آمد. او به عنوان ستاره اصلی فصل ۱۵ برنامه تلویزیونی “The Bachelorette” شناخته شد. قبل از آن، براون در فصل ۲۳ برنامه “The Bachelor” در جایگاه هفت تن اول قرار گرفته بود.

به عنوان یک ملکه زیبایی، براون در سال ۲۰۱۸ به عنوان “خانم آلاباما ایالات متحده آمریکا ۲۰۱۸” تاجگذاری شد و در رقابت‌های “Miss USA 2018” شرکت کرد. پس از اتمام فصل “The Bachelorette”، او در فصل ۲۸ برنامه “Dancing with the Stars” با همکاری آلن برستن شرکت کرد و در تاریخ ۲۵ نوامبر ۲۰۱۹، معادل با ۴ آذر ۱۳۹۸، به عنوان برنده اعلام شد.

Mike Piazza

سریال نیروهای ویژه: سخت ترین آزمون جهان

مایکل جوزف پیاتزا (Mike Piazza)، بازیکن حرفه‌ای بیسبال آمریکایی، در تاریخ ۴ سپتامبر ۱۹۶۸، معادل با ۱۳ شهریور ۱۳۴۷، به دنیا آمد. او در لیگ بزرگ بیسبال (MLB) در طول ۱۶ فصل، از سال ۱۹۹۲ تا ۲۰۰۷، به بازی پرداخت. در حال حاضر، وی به عنوان سرمربی تیم ملی بیسبال ایتالیا فعالیت می‌کند. پیاتزا بیشتر به خاطر بازی در تیم‌های نیویورک متز و لس آنجلس داجرز شناخته می‌شود. همچنین، او به طور کوتاه در تیم‌های فلوریدا مارلینز، سن دیگو پادرز و اوکلند اتلتیکس هم حضور داشت.

نقد سریال نیروهای ویژه: سخت ترین آزمون جهان

سریال نیروهای ویژه: سخت ترین آزمون جهان

نقد سریال Special Forces: World’s Toughest Test نمرات متوسط رو به بالا را به همراه داشته و نظرات منتقدان و طرفداران را جذب کرده است. بر اساس بررسی‌ها نمرات سریال نیروهای ویژه: سخت ترین آزمون جهان ، از سایت IMDb نمره 6.9 از 10، از کاربران سایت Rotten Tomatoes نمره 80 از 100 و از سایت Metacritic نمره‌ای دریافت نکرده است. همچنین، این سریال توانسته است 79 درصد از رضایت کاربران گوگل را به دست آورد.

بهترین سریال های 2023

تریلر سریال نیروهای ویژه: سخت ترین آزمون جهان

جمع‌بندی

سریال نیروهای ویژه: سخت ترین آزمون جهان

سریال “Special Forces: World’s Toughest Test” در سال 2023 به عنوان یکی از جدیدترین رئالیتی شوهای این سال عرضه شده است. در این سریال، افراد مشهور در حین انجام تمرینات نیروهای ویژه به تصویر کشیده می‌شوند. این سریال تا حدودی نمرات خوبی از سوی کاربران دریافت کرده است. اگر به ژانر رئالیتی شو علاقه‌مند هستید، می‌توانید سریال “Special Forces: World’s Toughest Test 2023” را دانلود و تماشا کنید.

تعداد قسمت های سریال نیروهای ویژه: سخت ترین آزمون جهان ، 10 قسمت در سال 2023 به انتشار رسید. فصل دوم آن نیز به زودی به انتشار می‌رسد.

برای دانلود سریال Special Forces: World’s Toughest Test 2023 از کانال تلگرامی فیگار، بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود سریال نیروهای ویژه سخت ترین آزمون جهان

بیشتر بخوانید:

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو