بهترین سریال های 2023 که قبل از مرگ باید دید + [تاریخ اکران، تریلر و دسته‌بندی ژانر]

بهترین سریال های 2023 که قبل از مرگ باید دید + [تاریخ اکران، تریلر و دسته‌بندی ژانر]


منبع: فیگار

13

1401/8/27

23:05


بهترین سریال های 2023 در سال جدید یا سوال امسال سریال چی ببینیم از عناوین پر طرفدار هستند. با ما بمانید تا بهترین سریال ها در سال 2023 را معرفی…

بهترین سریال های 2023 که قبل از مرگ باید دید + [تاریخ اکران، تریلر و دسته‌بندی ژانر]

بهترین سریال های 2023 در سال جدید یا سوال امسال سریال چی ببینیم از عناوین پر طرفدار هستند. با ما بمانید تا بهترین سریال ها در سال 2023 را معرفی کنیم.

جدیدترین سریال های 2023

هر سال وقتی به ماه آبان و آذر می‌رسیم بسیاری از دوست‌داران سینما و بهترین سریال های سال 2023 به دنبال بهترین سریال امسال هستند تا سریال های مورد انتظار 2023 که باید ببینند و لذت دو علم را با تماشای آن‌ها ببرند.

امید می‌رود که در سال ۲۰۲۳ میلادی به شکلی پیش رود که علاقه‌مندان به دنیای سریال بتوانند آثاری بسیار جذاب و تماشایی را مشاهده کنند. البته فعلا تمام سریال‌های سال آینده میلادی مشخص نیستند چراکه پیش‌بینی تاریخ پخش سریال‌ها بسیار دشوار است.

مقالات مکمل:

معرفی و نقد جنجالی ترین سریال های تمام شده خارجی

بهترین سریال های 2022

بهترین سریال های 2023

streaming shows 2023

فهرست عناوینی از بهترین سریال های سینمایی 2023 که باید قبل از هر سریال دیگری ببینید را در یک نگاه در لیست زیر ببینید و با کلیک روی هر کدام به معرفی آن‌ها منتقل می‌شوید تا اطلاعات لازم را درباره‌ی آن‌ها کسب کنید:

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های اکشن و رزمی 2023

بهترین فیلم های 2023

بهترین سریال های 2023

بهترین سریال های 2023

این مقاله به محض آمدن تریلر، یا اطلاعات تکمیلی بروزرسانی خواهد شد.


از فرنچایز مارول و جنگ ستارگان تا اقتباس‌ها از بازی‌های ویدیویی، در سال ۲۰۲۳ سریال‌های بسیار جذابی برای علاقه‌مندان به دنیای سریال پخش خواهند شد. نتفلیکس (Netflix) پلتفرم و شرکت تولید محتوایی آمریکایی است که طی سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است. سالانه فیلم‌ها و سریا‌ل‌های زیادی از این شبکه پخش می‌شود. در ادامه این مطلب به معرفی سریال های جدید نتفلیکس 2023 و بهترین سریالهای 2023 خواهیم پرداخت.

سریال های 2022 که منتشر شده بسیار خوب بوده و تا به اینجا نیز آثار برجسته و مورد انتظاری همچون سریال خاندان اژدها (House of the Dragon) و سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت (Lord of the Rings: The Rings of Power) پخش شدند.

سال 2023 آرام آرام نزدیک می‌شود و دیگر با سریال‌های 2022 خداحافظی کرده و نگاهمان به آثار جدید 2023 نتفلیکس باشد. در ادامه این مقاله فیگار قصد داریم علاوه بر معرفی سریال های مورد انتظار 2023 سری به لیست سریال جدید نتفلیکس ۲۰۲۳ در حال انتظار بزنیم و ببینیم در این سال چه مجموعه‌هایی پخش خواهند شد.‌ به نظر شما بهترین سریال های نتفلیکس 2023 کدام عناوین خواهند بود؟

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم ها در سال 2022 که قبل از مرگ باید ببینید

The Last of Us

بهترین سریال ها در سال 2023

بهترین سریال ها در سال 2023
  • تاریخ پخش: ۱۵ ژانویه سال ۲۰۲۳ (یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱)
  • پخش‌کننده: شبکه اچ‌بی‌او

آخرین بازمانده از ما یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی است که در سال ۲۰۲۳ توسط اچ‌بی‌او پخش خواهد شد. این مجموعه تلویزیونی بر پایهٔ سری بازی‌های آخرین بازمانده از ما ساختهٔ ناتی داگ ساخته شده‌است. این مجموعه بر پایهٔ یک ادبیات داستانی رستاخیزی و پسارستاخیزی می‌باشد و در ژوئیه ۲۰۲۱ در آلبرتا شروع به فیلم‌برداری شد و انتظار می‌رود تا ژوئن ۲۰۲۲ این تصویر برداری ادامه پیدا کند. نیل دراکمن نویسنده و کارگردان خود بازی نیز در این مجموعه به عنوان نویسنده حضور دارد.

پدرو پاسکال (Pedro Pescal) در سریال «آخرین بازمانده از ما» نقش جوئل را بازی می‌کند و در کنار او نیز بلا رمزی (Bella Ramsey) نقش الی را به تصویر می‌کشد. پس از مدت‌ها گمانه‌زنی و انتظار، شبکه اچ‌بی‌او پخش سریال در اوایل سال ۲۰۲۳ میلادی را تایید کرده است.

این سریال که گفته می‌شود بزرگ‌ترین تولید تلویزیونی در تاریخ کانادا است، از ژوئیه ۲۰۲۱ تا ژوئن ۲۰۲۲ در آلبرتا فیلمبرداری شد. این اولین سریال اچ‌بی‌او است که بر اساس یک بازی ویدیویی ساخته شده‌است و محصول مشترک تلویزیون سونی پیکچرز، پلی استیشن ناتی داگ. مایتی مینت. ورد گیمز می‌باشد. فصل اول شامل ده قسمت خواهد بود که توسط کریگ مازن و نیل دراکمن نوشته شده‌است. آهنگساز اصلی بازی گوستاوو سانتائولالا مسئولیت موسیقی متن را بر عهده دارد فصل اول این سریال در سال ۲۰۲۳ پخش خواهد شد.

تریلر سریال آخرین بازمانده از ما را ببینید:

The Mandalorian

بهترین سریال های 2023

بهترین سریال های 2023
  • تاریخ پخش: فوریه ۲۰۲۳ (بهمن ۱۴۰۱)
  • پخش‌کننده: سرویس آنلاین دیزنی پلاس

سریال «مندلورین» به عنوان اولین سریال لایو اکشن از فرنچایز جنگ ستارگان (Star Wars) به شمار می‌رود که با استقبال بسیار خوبی از سوی طرفداران و بینندگان روبه‌رو شد و فصل‌های اول و دوم آن نیز از جمله آثار پر بازدید سرویس آنلاین دیزنی پلاس بودند.

سریال با نظر مثبت منتقدان و تماشاگران همراه بود و به خصوص شخصیت گروگو بسیار مورد توجه قرار گرفت. همچنین حضور دوباره شخصیت‌های سری جنگ ستارگان در این سریال توانست علاقهٔ خیلی از بینندگان را به خود جلب کند.

مدت‌ها است که طرفداران منتظر فصل سوم سریال «مندلورین» هستند، هر چند، برای اینکه بتوان درک بهتری از اتفاقات فصل سوم داشت، بهتر است ابتدا فصل اول سریال کتاب بوبا فت (The Book of Boba Fett) را دید.

سریال «کتاب بوبا فت» در سال جاری میلادی از دیزنی پلاس پخش شده بود و در بخشی از آن، شخصیت‌های مندو و گروگو حضور داشتند. به دنبال اتفاقات پایانی سریال «کتاب بوبا فت»، گروگو به همراه مندو با بازی پدرو پاسکال به سراغ ماجراجویی‌های تازه در کهکشان می‌روند.

تریلر سریال مندلورین را ببینید:

Secret Invasion

بهترین سریالهای 2023

بهترین سریالهای 2023
  • تاریخ پخش: بهار ۲۰۲۳
  • پخش‌کننده: سرویس آنلاین دیزنی پلاس

شخصیت نیک فیوری با بازی ساموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson) از جمله کاراکترهای ثابت آثار دنیای سینمایی مارول به شمار می‌رود. آخرین حضور وی مربوط به فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه (Spider-Man: Far From Home) است که در آن، نیک فیوری در حال گذراندن تعطیلاتی در کهکشان‌های دور نشان داده شده بود.

سریال «تهاجم مخفی» داستان نژادی از بیگانه‌ها به نام اسکرول‌ها را دنبال می‌کند که توانایی تغییر شکل را دارند. این موجودات برای اولین بار در فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel) معرفی شده بودند. آن‎ها برای سال‌ها به زمین آمده‌اند و خود را در سازمان‌های مختلف و به عنوان مقام‌های برجسته جا زده‌اند.

به عنوان مثال، در فیلم «مرد عنکبوتی: دور از خانه» اسکرولی به نام تالوس با بازی بن مندلسون (Ben Mendelsohn) خودش را به عنوان نیک فیوری معرفی کرده بود. البته او در اینجا نیتی خیرخواهانه داشته بود اما ظاهرا قصد و نیت آن‌ها در سریال «تهاجم مخفی» اصلا دوستانه نیست.

علاوه بر ساموئل ال جکسون، بازیگران برجسته و شناخته شده دیگری نیز در سریال «تهاجم مخفی» نقش‌آفرینی می‌کنند که از جمله آن‌ها می‌توان امیلیا کلارک (Emilia Clarke) و اولیویا کولمن (Olivia Colman) را نام برد.

تریلر سریال تهاجم مخفی را ببینید:

Loki

بهترین سریال های 2023

بهترین سریال های 2023
  • تاریخ پخش: تابستان ۲۰۲۳
  • پخش‌کننده: سرویس آنلاین دیزنی پلاس

فصل اول سریال «لوکی» برای اولین بار به معرفی مسئله مولتی‌ورس در دنیای سینمایی پرداخت. در این سریال به مسائل دیگری همچون نسخه‌های متفاوت از شخصیت‌های اصلی، جهان‌های چندگانه و همچنین توانایی سفر بین جهان‌های مختلف اشاره شده بود.

همین موضوعات مرتبط به مولتی‌ورس نیز پایه و اساس فاز چهارم، پنجم و ششم دنیای سینمایی مارول به شمار می‌روند و در فیلم‌ها و سریال‌های بعدی نیز به آن‌ها پرداخته شد. حالا فصل دوم سریال «لوکی» نیز قرار است بیشتر بیننده‌ها را به درون مولتی‌ورس ببرد.

در فصل دوم سریال «لوکی»، تام هیدلستون (Tom Hiddleston) بار دیگر نقشش به عنوان لوکی را بازی می‌کند و حالا او باید با پیامدهای اتفاقات پایانی فصل اول و همچنین شخصیت شرور و خطرناکی به نام کانگ فاتح روبه‌رو شود.

تریلر سریال لوکی را ببینید:

The Witcher

بهترین سریال های 2023

بهترین سریال های 2023
  • تاریخ پخش: زمستان ۲۰۲۳
  • پخش‌کننده: سرویس آنلاین نتفلیکس

بسیاری از طرفداران انتظار داشتند که در زمستان سال ۲۰۲۲ میلادی شاهد فصل سوم سریال فانتزی «ویچر» با نقش‌آفرینی هنری کویل (Henry Cavill) در نقش گرالت از ریویا باشند. با این حال، سرویس آنلاین نتفلیکس اعلام کرده بود که فصل سوم سریال در زمستان سال ۲۰۲۳ میلادی پخش می‌شود و در زمستان سال ۲۰۲۲، نسخه فرعی این سریال تحت عنوان ویچر: خاستگاه خون (The Witcher: Blood Origin) پخش خواهد شد.

یکی از بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2023 که در تابستان این سال منتشر می‌شود و هنوز تاریخ دقیق پخش آن مشخص نشده، سریال ویچر است. تاکنون 2 فصل و 16 قسمت از ویچر پخش شده است. این سریال داستان شخصیتی به نام گرالت ریویایی را روایت می‌کند که یک شکارچی هیولا و جادوگر است و می‌خواهد جایگاهش را در جهانی پر ظلم پیدا کند.

در فصل سوم سریال «ویچر»، گرالت همچنان سعی دارد تا از سیری در مقابل نیروهای بسیار خطرناکی محافظت کند که به دنبال بدست آوردن قدرت‌های او هستند. ینفر نیز در همین حین به سیری برای کنترل قدر‌ت‌های جادویی‌اش آموزش می‌دهد. با توجه به اتفاقات مهم فصل دوم، هیجان و اشتیاق برای فصل سوم بسیار زیاد است.

تریلر سریال ویچر را ببینید:

The Boys

بهترین سریال های 2023

بهترین سریال های 2023
  • تاریخ پخش: سال ۲۰۲۳
  • پخش‌کننده: سرویس آنلاین آمازون پرایم

فصل سوم سریال «پسران» در تابستان سال جاری میلادی، جنبه‌ای خونین‌تر و خشن‌تر از ابرقهرمانان را برای مخاطبان به نمایش گذاشت و مطمئنا این روند در فصل چهارم سریال نیز ادامه خواهد داشت، به خصوص آنکه حالا هوملندر و رایان در کنار یکدیگر هستند.

فصل‌های قبلی سریال «پسران» همگی در فاصله زمانی یک ساله پخش شدند و از همین رو، امید می‌رود که فصل چهارم سریال نیز از همین روند پیروی کند و بیننده‌ها در سال ۲۰۲۳ میلادی شاهد فصل چهارم این اثر ابرقهرمانی و جذاب باشند.

در راتن تومیتوز، فصل اول بر اساس ۹۹ نظر، با میانگین امتیاز ۷٫۷۲ از ۱۰، دارای امتیاز تأیید ۸۴٪ است. در نگاه اجمالی وبگاه آمده‌است: «اگرچه مسافت پیموده شده بیننده ممکن است متفاوت باشد، اما لذت و تمایل شدید پسرها برای درگیر شدن با مضامین سنگین و مرتبط مطمئناً باعث خوشحالی کسانی می‌شود که به دنبال گروه جدیدی از ضد قهرمانان هستند تا ریشه‌یابی کنند.» در مورد متاکریتیک، این نمره میانگین ۷۴ از ۱۰۰ را دارد، بر اساس بررسی ۱۹ منتقد، که نشان‌دهندهٔ «بررسی‌های معمول مطلوب» است.

تریلر سریال پسران را ببینید:

Vikings: Valhalla

سریال جدید امسال

سریال جدید امسال
  • فصل مورد انتظار: فصل دوم
  • سازندگان: مایکل هرست (Michael Hirst) و  جب استوارت (Jeb Stuart)
  • بازیگران: سام کورلت، فردیا گوستافسون، یوهانس هویکور یوهانسون و…
  • تاریخ احتمالی پخش: سال 2023

واکینگ‌ها: والهالا از سریال های 2023 نتفلیکس اکشن خواهد بود. این سریال تاریخی درباره حوادث بعد از دوران سریال واکینگ‌ها ساخته شده است و طی یک فصل و 8 قسمت پخش شد. احتمال انتشار این اثر از بهترین سریال های نتفلیکس 2023 وجود دارد.

وایکینگ‌ها: والهالا یک مجموعهٔ تلویزیونی در حال پخش در ژانر درام تاریخی است که توسط جب استوارت برای نتفلیکس ساخته شده و درباره تاریخ وایکینگ ها می باشد که حوادث صد سال بعد از مجموعهٔ وایکینگ‌ها را روایت می‌کند . این مجموعه در ۲۵ فوریه ۲۰۲۲ در نتفلیکس به نمایش درآمد. این سریال آغازی بر پایان عصر وایکینگ‌ها را روایت می‌کند که با کشتار سنت برایس در سال ۱۰۰۲ شروع شد.

تریلر سریال وایکینگ والهالا را ببینید:

Black Mirror

بهترین سریال های سال 2023

بهترین سریال های سال 2023
  • فصل مورد انتظار: فصل ششم
  • سازنده: چارلی بروکر (Charlie Brooker)
  • تاریخ احتمالی پخش: اواخر 2023

سریال آینه سیاه از جمله سریال‌های آنتولوژی است که از سال 2011 تاکنون طی 5 فصل و 22 قسمت منتشر شده است. فصل 6 این اثر احتمالا در اواخر 2023 پخش شود و جز لیست سریال جدید نتفلیکس ۲۰۲۳ باشد. سریال آینده را نشان می‌دهد که به وسیله تکنولوژی شکل عجیبی به خود گرفته است.

سازنده سریال چارلی بروکر در مورد عنوان سریال به روزنامه گاردین گفت: ” اگر تکنولوژی مخدر هست و انسان را نشئه می‌کند پس دقیقاً، اثرات جانبی این ماده مخدر چیست؟ این فضای بین لذت و ناآرامی جایی است که آینه سیاه، سریال درام جدید من، قرار است درباره‌اش حرف بزند.

“آینه سیاه” همان چیزی است که شما روی هر دیوار، هر میز، کف هر دست، صفحه نمایش سرد و براق تلویزیون، مونیتور، و گوشی‌های هوشمند می‌بینید. آینه سیاه سریالی است که درست مثل یک آینه، سیاهی وجود انسان را به شما نشان خواهد داد.

تریلر سریال آینه سیاه را ببینید:

Never Have I Ever

بهترین سریال های 2023

بهترین سریال های 2023
  • فصل مورد انتظار: فصل چهار
  • سازندگان: میندی کالینگ (Mindy Kaling) و لانگ فیشر (Lang Fisher)
  • تاریخ احتمالی پخش: 4 ژانویه 2023 (14 دی 1401)

هرگز تا به حال نداشته‌ام یک سریال تلویزیونی کمدی و درام نوجوانان آمریکایی است. این مجموعه در ۲۷ آوریل ۲۰۲۰ در نتفلیکس اجرا شد و دربارهٔ یک دانش آموز دبیرستانی آمریکایی هندی است که با مرگ پدرش سر و کار دارد. این سریال نظرات بسیار مثبتی دریافت کرده‌است.

این سریال به عنوان لحظه‌ای در آب برای نمایش جنوب آسیا در هالیوود توصیف شده و به دلیل شکستن کلیشه‌های آسیایی مورد ستایش قرار گرفته‌است.

سریال هرگز تا به حال نداشته‌ام یک سریال کمدی و درام نوجوانانه است که از سال 2020 پخش آن شروع شد. تاکنون 3 فصل و 30 قسمت آن پخش شده است و فصل چهارم و نهایی آن نیز در اوایل سال 2023 پخش خواهد شد. داستان این اثر از بهترین سریالهای نتفلیکس 2023 درباره دختری به نام شرمن اوکس است باید زندگی خود را تغییر دهد اما با مشکلاتی روبه‌رو می‌شود.

تریلر سریال هرگز تا به حال نداشته‌ام را ببینید:

Elite

بهترین سریال های 2023

بهترین سریال های 2023
  • فصل مورد انتظار: فصل هفتم
  • سازندگان: کارلوس مونترو (Carlos Montero) و داریو مادرونا (Darío Madrona)
  • بازیگران: ماریا پدراسا، ایتزان اسکامیا، میگل برناردو و…
  • تاریخ احتمالی پخش: تابستان 2023

فصل اول، متشکل از هشت قسمت، در ۵ اکتبر ۲۰۱۸ از شبکه نتفلیکس منتشر شد. نظرات مثبت منتقدان و مخاطبان را دریافت کرد. بسیاری از این مجموعه را «لذت‌بخش خجالت آور» (guilty pleasure) خواندند و تحریریه، بازیگری و نمایش مضامین بالغ را تحسین کردند.

در اکتبر ۲۰۱۸، این سریال برای فصل دوم تمدید شد، که در ۶ سپتامبر ۲۰۱۹ منتشر شد. فصل سوم در اوت ۲۰۱۹ تمدید شد و در ۱۳ مارس ۲۰۲۰ منتشر شد. در ماه مه ۲۰۲۰ و فوریه ۲۰۲۱، نتفلیکس این مجموعه را برای فصل چهارم و پنجم تمدید کرد. فصل چهارم در ۱۸ ژوئن ۲۰۲۱ اکران شد و فصل پنجم آن در سال آوریل ۲۰۲۲ منتشر شد.

از بهترین سریال های نتفلیکس 2023 که پخش خواهد شد، سریال الیت است. تاکنون 5 فصل و 40 قسمت از این اثر پخش شده و فصل ششم آن نیز از 18 نوامبر 2022 (27 آبان 1401) پخش خواهد. اخیرا خبر ساخت فصل هفتم این سریال نیز منتشر شد و پیش‌بینی شده که فصل هفت الیت در تابستان 2023 پخش شود. این سریال به روایت داستان سه دانش آموز طبقه متوسط جامعه در یک مدرسه نخبه مختص ثروتمندان می‌پردازد.

تریلر سریال الیت را ببینید:

Sweet Magnolias

بهترین سریال های 2023

بهترین سریال های 2023
  • فصل مورد انتظار: فصل سوم
  • توسعه‌دهنده: شریل جی اندرسون (Sheryl J. Anderson)
  • بازیگران: جوانا گارسیا سوییشر، بروک الیوت، هدر هدلی و…
  • تاریخ احتمالی پخش: اوایل تابستان 2023

از سریال های نتفلیکس 2023 عاشقانه باید به مگنولیای شیرین اشاره کنیم‌. این سریال براساس رمانی به همین نان اثر شریل وود (Sherryl Woods) ساخته و از سال 2020 شروع به پخش شد‌. تاکنون دو فصل و 20 قسمت از این سریال منتشر شده است و فصل سوم آن نیز برای تابستان 2023 تمدید شد. داستان این اثر از بهترین سریال های نتفلیکس 2023 درباره سه زن است که از کودکی باهم دوست بوده‌اند و اکنون نیز در سختی‌های زندگی کنارهم هستند.

تریلر سریال مگنولیای شیرین را ببینید:

I Think You Should Leave with Tim Robinson

بهترین سریال های 2023

بهترین سریال های 2023
  • فصل مورد انتظار: فصل سوم
  • سازندگان: تیم رابینسون، زک کانین (Zach Kanin)
  • تاریخ احتمالی پخش: سال 2023

کمدی نمایشی فکر می‌کنم باید همراه تیم رابینسون بروی نیز از سریال های جدید نتفلیکس خواهد بود. تاکنون دو فصل از این اثر منتشر شده و فیلم‌برداری فصل سوم آن نیز تا پایان 2022 به اتمام می‌رسد. سریال تیم رابینسون معروف را نشان می‌دهد که در هر قسمت سعی دارد به هرکسی کمک کند تا به هدفی که باید برسد.

تریلر سریال فکر می‌کنم باید همراه تیم رابینسون بروی را ببینید:

Ted Lasso

سریال جدید امسال

سریال جدید امسال
  • تاریخ پخش: سال ۲۰۲۳
  • پخش‌کننده: سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس

سریال «تد لسو» یکی از سریال‌های بسیار موفق و جذاب سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس به شمار می‌رود که علاوه بر بدست آوردن توجه مخاطبان بسیار زیاد، توانست جوایز مختلفی را بدست بیاورد و تحسین منتقدان را برانگیزد.

مالک جدید یک باشگاه لیگ برتری انگلیس برای انتقام از همسر خودش که عاشق این باشگاه است یک مربی فوتبال آمریکایی (تد لسو) را با وجود اینکه هیچ تجربه ای در فوتبال حرفه ای ندارد به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب می‌کند اما تد لسو برخلاف انتظارات ظاهر می‌شود و برای بقاء تیم تلاش می‌کند.

در سال جاری میلادی هیچ قسمتی از این سریال پخش نشده بود و همین نیز سبب شده تا انتظار برای سریال «تد لسو» دو چندان باشد. به احتمال بسیار زیاد فصل سوم و پایانی این سریال در سال ۲۰۲۳ میلادی پخش می‌شود اما فعلا تاریخی دقیقی از آن در دست نیست.

تریلر سریال تد لسو را ببینید:

Only Murders in the Building

سریال جدید امسال

سریال جدید امسال
  • تاریخ پخش: سال ۲۰۲۳
  • پخش‌کننده: سرویس آنلاین هولو

سریال «فقط قتل‎‌های درون ساختمان» به هنگام پخش خود در سرویس آنلاین هولو در سال ۲۰۲۱ میلادی توانست تحسین منتقدان و همچنین مخاطبان را از آن خود کند. این سریال با نقش‌آفرینی سلنا گومز (Selena Gomez)، استیو مارتین (Steve Martin) و مارتین شورت (Martin Short) در نقش‌های اصلی است.

در پی یک خودکشی رخ داده در یک ساختمان، سه نفر از اعضای ساختمان با تصور به اینکه قتلی صورت گرفته است با ایجاد یک پادکست رادیویی و پیدا کردن سرنخ ها در تلاش برای پیدا کردن قاتل در می‌آیند و تمامی اعضای ساختمان به نوعی مضنون این سه نفر قرار می‌گیرند…

در سال جاری میلادی و پس از پخش فصل دوم، این سریال برای فصل سوم تمدید شد. فصل سوم سریال «فقط قتل‌های درون ساختمان» قرار است معمای قتل رازآلود دیگری را برای مخاطبان به نمایش در بیاورد.

تریلر سریال فقط قتل‎‌های درون ساختمان را ببینید:

Queen Charlotte: A Bridgerton Story

بهترین سریال های جدید در سال 2023

بهترین سریال های جدید در سال 2023
  • تاریخ پخش: سال ۲۰۲۳
  • پخش‌کننده: سرویس آنلاین نتفلیکس

به دنبال موفقیت سریال بریجرتون (Bridgerton)، سرویس آنلاین نتفلیکس دستور ساخت نسخه‌ای فرعی از آن تحت عنوان سریال «ملکه شارلوت: داستانی از بریجرتون» را صادر کرده است که داستان جوانی‌های شخصیت ملکه شارلوت را به نمایش در می‌آورد.

هشت خواهر و برادر خانواده قدرتمند بریجرتون شامل: آنتونی، بندیکت، کالین، دفنی، الویس، فرنچسکا، گرِگری و هایاسنت در دوره نیابت سلطنت، در جامعه لندن در جستجوی عشق هستند درحالی که توسط دوستان و رقبای خود محاصره شده اند…

این سریال تازه نشان خواهد داد که چطور ملکه شارلوت به مقام و قدرت برجسته خودش دست پیدا کرده است. گولدا روشوول (Golda Rosheuval)، آجوآ آندو (Adjoa Andoh) و روث گمل (Ruth Gemmell) قرار است نقش‌های خود از سریال اصلی را در سریال «ملکه شارلوت: داستانی از بریجرتون» بازآفرینی کنند. در کنار آن‌ها نیز بازیگران جدیدی حضور خواهند داشت.

تریلر سریال بریجرتون را ببینید:

Heartstopper

بهترین سریال 2023

بهترین سریال 2023
  • فصل مورد انتظار: فصل دوم
  • کارگردان: یوروس لین (Euros Lyn)
  • بازیگران: کیت کانر، جو لاک، ویلیام گائو و…
  • تاریخ احتمالی پخش: سال 2023

سریال نفس گیر براساس رمان آلیس عثمان (Alice Oseman) ساخته شد. فصل اول این سریال شامل 8 قسمت می‌شد که در سال 2022 منتشر شد و فصل دوم آن نیز در سال 2023 منتشر خواهد شد. داستان این سریال درباره دو همکلاسی دبیرستان به نام‌های چارلی و نیک است.

تریلر این سریال را ببینید:

Sweet Home

بهترین سریال های سال 2023

بهترین سریال های سال 2023
  • فصل مورد انتظار: فصل دوم
  • بازیگران: سونگ کانگ، لی جین-ووک، لی سی-یونگ و…
  • تاریخ احتمالی پخش: اواخر 2023

احتمالا خانه شیرین از بهترین سریال های نتفلیکس 2023 باشد. زیرا سازندگان پس از پخش 10 قسمت فصل اول، خبر از فصل‌های دوم و سوم آن دادند و اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود در دسامبر 2023 شاهد فصل جدید سریال کره ای خانه شیرین خواهیم بود. داستان این سریال درباره پسر نوجوانی است که گیر یک مخمصه ماورایی افتاده است.

You

بهترین سریال های 2023

بهترین سریال های 2023
  • تاریخ پخش بخش اول: ۱۰ فوریه سال ۲۰۲۳ (جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱)
  • تاریخ پخش بخش دوم: ۱۰ مارس ۲۰۲۳ (جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱)
  • پخش‌کننده: سرویس آنلاین نتفلیکس

تو یک مجموعهٔ تلویزیونی آمریکایی در ژانر دلهره‌آور روان‌شناختی است که توسط گرگ برلانتی و سرا گمبل ساخته شده‌است. تهیه‌کننده این مجموعه نیز بر عهدهٔ استودیوهای تلویزیون برادران وارنر است. فصل نخست این مجموعه اقتباسی است از کتاب تو اثر کارولین کپ‌نس، فصل دوم نیز با الهام از ادامه رمان کپ‌نس تحت عنوان اجساد پنهان ساخته شده‌است.

فصل نخست سریال در سال ۲۰۱۸ از شبکهٔ لایف‌تایم پخش گردید و فصل دوم آن نیز در سال ۲۰۱۹ از طریق نتفلیکس منتشر شد. در ژانویه ۲۰۲۰، سریال توسط نتفلیکس برای فصل سوم تمدید شد که از اکتبر ۲۰۲۱ به تعداد ۱۰ قسمت منتشر گردید. سریال همچنین برای فصل چهارم تمدید شد.

در فصل چهارم و به دنبال اتفاقات پایان فصل سوم سریال «تو»، جو زندگی تازه‌ای را در شهری جدید آغاز می‌کند. فصل چهارم این سریال در دو بخش پخش می‌شود و تمام قسمت‌ها نیز به صورت یکجا روی سرویس نتفلیکس عرضه خواهند شد.

تریلر سریال تو را ببینید:

The Lying Life of Adults

بهترین سریال های 2023

بهترین سریال های 2023
  • فصل مورد انتظار: فصل اول
  • کارگردان: ادواردو دی آنجلیس (Edoardo De Angelis)
  • بازیگران: والریا گولینو، الساندرو پریزیوسی، پینا ترکو و…
  • تاریخ احتمالی پخش: 4 ژانویه 2023 (14 دی 1401)

از سریال های ایتالیایی نتفلیکس 2023 باید به زندگی دروغین بزرگسالان اشاره کنیم که فصل اول آن قرار است در سال 2023 پخش شود. این اثر از رمانی ایتالیایی به همین نام اثر النا فرانته (Elena Ferrante) اقتباس شده است. داستان این سریال جدید نتفلیکس ۲۰۲۳ درباره دختری است که به گفته پدر و مادر خود هر لحظه به کسی شباهت پیدا می‌کند که آنها دوستش ندارند. آیا این یک حقیقت است؟ این چیزیست که او باید بفهمد.

تریلر سریال زندگی دروغین بزرگسالان را ببینید:

Lockwood & Co

بهترین سریال های 2023

بهترین سریال های 2023
  • فصل مورد انتظار: فصل اول
  • کارگردانان: جو کورنیش (Joe Cornish) و ویلیام مک‌گریگور (William McGregor)
  • بازیگران: روبی استوکس، کامرون چپمن، علی حاجی حشمتی و…
  • تاریخ احتمالی پخش: 27 ژانویه 2023 (7 بهمن 1401)

لاک وود و شرکا نام مجموعه کتابی به قلم جاناتان استرود است. این مجموعه ۵ جلدی بسیار مهیج و جالب است و در ژانر وحشت نوشته شده. اولین کتاب این مجموعه با نام””پلکان ارواح”” توسط آرزو مقدس ترجمه و در انتشارات پرتقال چاپ شده‌است. همچنین هر پنج جلد مجموعه توسط نشر سایه گستر به چاپ رسیده شده است. قسمتی از کتاب لاک وود و شرکا: پلکان ارواح:

دختر مرده آنجا، آن طرف خط آهن، کنارم ایستاده بود. چنان واضح بود که انگار زنده است، نفس می‌کشد و به یک روز آفتابی چشم دوخته. نور سرد و ضغیفی به چهره اش می‌تابید. همان طوری می دیدمش که در گذشته‌ها بوده؛ گونه‌های برآمده، دماغ کوچک، دهانی بزرگ با لب‌های برجسته و چشمانی پر از التماس.

سریال جدید نتفلیکس ۲۰۲۳ لاک‌وود و دوستان در واقع یک تریلر کارآگاهی بریتانیایی است که در اوایل سال 2023 منتشر خواهد شد‌. جو کورنیش این اثر را از کتابی با همین نام اثر جاناتان استرود (Jonathan Stroud) اقتباس کرده است. سریال شامل 8 قسمت خواهد بود و کشمکش‌های گروهی نوجوان بااستعداد که به شکار ارواح مشغول هستند را نشان می‌دهد. که می‌داند؟ شاید لاک‌وود و دوستان یکی از بهترین سریال های نتفلیکس 2023 باشد.

تریلر سریال لاک وود و شرکا را ببینید:

Sweet Tooth

بهترین سریال های 2023

بهترین سریال های 2023
  • فصل مورد انتظار: فصل دوم
  • توسعه‌دهنده: جیم مایکل
  • بازیگران: نانسو آنوزی، کیریستین کانوری، عدیل اختر و…
  • تاریخ احتمالی پخش: ژانویه یا فوریه 2023 (دی یا بهمن 1401)

از سریال های جدید نتفلیکس 2023 باید به دندان شیرین یا شیرینی خور اشاره کنیم. جیم مایکل این سریال را از روی کتاب کمیکی با همین نام اثر جف لمیر (Jeff Lemire) ساخته شد. تاکنون یک فصل هشت قسمته از این سریال منتشر شده است‌. تاریخ انتشار دقیق دندان شیرین هنوز مشخص نیست اما در اوایل سال 2023 اتفاق خواهد افتاد.

تریلر سریال دندان شیرین را ببینید:

The Marked Heart

بهترین سریال های 2023

بهترین سریال های 2023
  • فصل مورد انتظار: فصل دوم
  • سازنده: لئوناردو پادرون (Leonardo Padrón)
  • بازیگران: مایکل براون، آنا لوسیا دومینگیز، سباستین مارتینز و…
  • تاریخ احتمالی پخش: 19 آوریل 2023 (30 فروردین 1402)

تپش قلب، سریال جدید نتفلیکس ۲۰۲۳، از دیگر آثاری است که در بهار 2023 از این پلتفرم منتشر خواهد شد. سریال به داستان مردی به نام سیمون می‌پردازد که همسرش کشته می‌شود تا قلب او به همسر میلیونری قدرتمند پیوند داده شود. سیمون نیز برای انتقام وارد دنیای خطرناک قاچاق اعضای بدن می‌شود.

Shadow and Bone

بهترین سریال های 2023

بهترین سریال های 2023
  • تاریخ پخش: سال ۲۰۲۳
  • پخش‌کننده: سرویس آنلاین نتفلیکس

سریال «استخوان و سایه» بر اساس مجموعه کتاب‌هایی به همین نام ساخته شده و فصل اول آن در سال ۲۰۲۱ میلادی روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه شد و توانست توجه مخاطبان را به خودش جلب کند. حالا فصل دوم این سریال قرار است در سال ۲۰۲۳ میلادی عرضه شود.

سریال بر اساس مجموعه رمان‌های پرفروش دنیای گریشا از لی باردوگو ساخته شده است، در یک جهان جنگ‌زده اتفاق می‌افتد. زمانی که سرباز فرومایه و یتیم (آلینا استارکوف) متوجه قدرتی خارق‌العاده میشود که می‌تواند کلید آزادی کشورش باشد، از تمام چیزهایی که میشناسد جدا میشود تا در ارتش گریشا آموزش ببیند.

وقتی در تلاش است که بر قدرت خود مسلط شود، درمی‌یابد که متحدان و دشمنان می‌توانند یکسان باشند و هیچ چیز در این دنیای مجلل آن چیزی نیست که به نظر می‌رسد. نیروهای خطرناکی از جمله گروهی از مجرمان کاریزماتیک درگیر این ماجرا هستند که زنده ماندن را به چیزی بیشتر از جادو نیازمند می‌کنند.

به دنبال اتفاقات فصل اول سریال «استخوان و سایه» ماجراجویی‌های بسیار زیادی در انتظار شخصیت‌های اصلی داستان همچون آلینا، مال و درگز است. بازیگران جدیدی به فصل دوم سریال اضافه شده‌اند و بن بارنز (Ben Barnes) نیز بار دیگر نقشش به عنوان ژنرال کیریگن را بازآفرینی خواهد کرد.

تریلر سریال استخوان و سایه را ببینید:

Squid Game

بهترین سریال های جدید در سال 2023

بهترین سریال های جدید در سال 2023
  • فصل مورد انتظار: فصل دوم
  • سازنده: هوانگ دونگ-هیوک (Hwang Dong-hyuk)
  • بازیگران: لی جونگ-جائه، پارک هائه-سو، وی ها-جون و…
  • تاریخ احتمالی پخش: اواخر 2023 یا اوایل 2024

سریال بازی مرکب یکی از پربیننده‌ترین و بهترین مینی سریال های نتفلیکس 2023 بود که توانست رکوردهای زیادی را بشکند و باری دیگر کشور کره جنوبی را در سطحی دیگر به جهانیان معرفی کند. اما این اثر به دلیل استقبال زیاد یک مینی سریال نماند و سازندگان بعد از یک فصل 9 قسمتی تصمیم بر ادامه آن گرفتند. احتمال زیاد این سریال که فصل دوم آن تایید شده، در اواخر 2023 یا اوایل 2024 منتشر شود. این اثر از احتمالا بهترین سریال های نتفلیکس 2023 درباره گروهی از افراد است که به دلیل مشکلات مالی بازی خطرناکی را شروع می‌کنند.

این مجموعه به‌خاطر شباهت‌هایی که با فیلم ژاپنی هر طور خدایان بخواهند داشت مورد انتقاد قرار گرفت. این فیلم اقتباسی از مانگایی با همین نام است که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و داستان آن حول محور نسخه‌های خطرناکی از بازی‌های کودکانه مانند نسخهٔ ژاپنی «نور قرمز، نور سبز» می‌چرخد.

هوانگ دونگ-هیوک در پاسخ به ادعاهای مبنی بر سرقت ادبی گفت، کار بر روی فیلم‌نامه را از سال ۲۰۰۸ آغاز کرده و شباهت‌های بین دو فیلم که در هنگام فیلم‌بردای از آن‌ها مطلع شده، تصادفی است. او اذعان داشت، از کمیک‌ها و انیمیشن‌های ژاپنی همچون نبرد سلطنتی و بازی دروغین الهام گرفته‌است.

تریلر سریال بازی ماهی مرکب را ببینید:

The Lincoln Lawyer

بهترین سریال های جدید در سال 2023

بهترین سریال های جدید در سال 2023
  • فصل مورد انتظار: فصل دوم
  • سازنده: دیوید ای. کلی (David E. Kelley)
  • بازیگران: همچون مانوئل گارسیا-رولفو، نو کمبل، بکی نیوتون و…
  • تاریخ احتمالی پخش: سال 2023 (احتمالا پاییز)

درام حقوقی وکیل لینکلن احتمالا از بهترین سریال های نتفلیکس 2023 باشد. فصل اول این اثر در سال 2022  و طی 10 قسمت بر اساس رمان The Brass Verdict مایکل کانلی (Michael Connelly) ساخته شد. حال فصل دوم این سریال نیز تایید شده و قرار است که دنباله فصل اول و بر اساس رمان The Fifth Witness از همان نویسنده باشد، در سال 2023 پخش خواهد شد. وکیل لینکلن درباره میکی هالر وکیلی ماهر است که کارهای خود را پشت ماشین لینکلن خود انجام می‌دهد.

میکی‌هالر وکیل مدافع جنایی است که در اتوموبیل خود کارهای وکالت را برای افراد مختلف انجام می‌دهد. اما در آخرین پرونده اش که مربوط به دفاع از یک متهم به قتل است، متوجه می‌شود که این یک پروندهٔ ساده نیست و بازی‌های خطرناکی در پشت پرده آن قرار دارد؛ بازی‌هایی که جان موکل و خودش را تهدید می‌کند.

تریلر سریال وکیل لینکلن را ببینید:

Ahsoka

بهترین سریال 2023

بهترین سریال 2023
  • تاریخ پخش: سال ۲۰۲۳
  • پخش‌کننده: سرویس آنلاین دیزنی پلاس

سریال «آسوکا» یکی دیگر از سریال‌های فرنچایز «جنگ ستارگان» به شمار می‌رود که روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس پخش خواهد شد. این سریال همانطور که از نامش پیدا است، داستان شخصیت آسوکا تانو را دنبال می‌کند که یکی از شخصیت‌های محبوب در سریال‌های انیمیشنی یاغیان جنگ ستارگان (Star Wars Rebels) و جنگ ستارگان: جنگ‌های کلون (Star Wars: The Clone Wars) محسوب می‌شود.

شخصیت آسوکا تانو برای اولین بار به صورت لایو اکشن در سریال «مندلورین» با بازی روزاریو داوسون (Rosario Dawson) به تصویر کشیده شده بود و حالا قرار است در سریال اختصاصی خودش حضور داشته باشد.

هیدن کریستنسن (Hayden Christensen) که اخیرا بار دیگر در نقش آناکین اسکای‌واکر یا دارث ویدر در سریال اوبی وان کنوبی (Obi-Wan Kenobi) نقش‌آفرینی کرده بود، قرار است در سریال «آسوکا» نیز این نقش را به تصویر بکشد.

Masters of the Air

بهترین سریال 2023

بهترین سریال 2023
  • تاریخ پخش: سال ۲۰۲۳
  • پخش‌کننده: سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس

سریال گروه جوخه برادران (Band of Brothers) و سریال اقیانوس آرام (The Pacific) دو مینی‌سریال برجسته و موفق به شمار می‌روند که داستان‌هایی از جنگ جهانی دوم را به تصویر کشیده بودند. این دو سریال به تهیه‌کنندگی استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg)، تام هنکس (Tom Hanks) و کری جوجی فوکوناگا (Cary Joji Fukunaga) بودند.

حالا این سه نفر تهیه‌کنندگی مینی سریال تازه‌ای در ژانر جنگی را برعهده دارند که به نام سریال «اربابان آسمان» شناخته می‌شود. این سریال قرار است داستانی دیگر از نیروهای متفقین در جنگ جهانی دوم را برای مخاطبان به نمایش بگذارد.

سریال «اربابان آسمان» بر اساس کتابی به همین نام ساخته شده و داستانی از زندگی در دوران جنگ در انگلیس و کمپ‌های زندانیان در آلمان را روایت می‌کند، جایی که ده‌ها هزار نفر از نیروی هوایی متفقین بخشی از دوران جنگ را سپری کردند.

از جمله بازیگرانی که در سریال «اربابان آسمان» نقش‌آفرینی می‌کنند، می‌توان به آستین باتلر (Austin Butler)، کالوم ترنر (Callum Turner)، آنتونی بویل (Anthony Boyle)، بری کیوگان (Barry Keoghan)، ان‌کوتی گاتوا (Ncuti Gatwa) و فین اوشیا (Finn O’Shea) اشاره کرد.

Young Wallander

بهترین سریالهای 2023

بهترین سریالهای 2023
  • فصل مورد انتظار: فصل سوم
  • توسعه‌دهنده: بن هریس (Ben Harris)
  • بازیگران: آدام پالسون، ریچارد دیلان، لیانه بست
  • تاریخ احتمالی پخش: سال 2023

والاندر جوان یکی از سریال های جدید نتفلیکس است که از سال 2020 تاکنون طی 2 فصل و 12 قسمت پخش شد. اکنون نیز خبر پخش فصل سوم آن از نتفلیکس رسید. داستان درباره افسری به نام کرت والاندر است که به تازگی از دانشکده افسری فارغ‌التحصیل شده و اولین پرونده خود را می‌پذیرد.

والندر جوان نام یک سری تله فیلم درام است که براساس نوشته‌های هنینگ مانکل در مورد کارآگاه خیالی کورت والاندر است. این سریال در ۳ سپتامبر ۲۰۲۰ از نتفلیکس پخش شد و آدام پالسون نقش کورت والندر را بازی کرد.

تریلر سریال والاندر جوان را ببینید:

 Fallout

بهترین سریالهای 2023

بهترین سریالهای 2023
  • تاریخ پخش: سال ۲۰۲۳
  • پخش‌کننده: سرویس آنلاین آمازون پرایم

سریال «فال‌اوت» یکی از اقتباس‌های سریالی بر اساس بازی‌های ویدیویی به شمار می‌رود که به احتمال بسیار زیاد در سال آینده میلادی از سرویس آنلاین آمازون پرایم پخش خواهد شد. این سریال بر اساس بازی‌ای پساآخرالزمانی به همین نام است و در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد داستان آن در دست نیست.

با این حال، آشکار شده که والتون گاگینز (Walton Goggins) قرار است نقش یکی از شخصیت‌های اصلی سریال «فال‌اوت» را به تصویر بکشد. خالقان سریال وست‌ورلد (Westworld) نیز یعنی جاناتان نولان (Jonathan Nolan) و لیسا جوی (Lisa Joy) از جمله سازندگان و نویسندگان سریال «فال‌اوت» به شمار می‌روند.

True Detective: Night Country

بهترین سریال های سال 2023

بهترین سریال های سال 2023
  • تاریخ پخش: اواخر سال ۲۰۲۳
  • پخش‌کننده: شبکه اچ‌بی‌او

سریال کاراگاه حقیقی (True Detective) با فصل اول خود توانست توجه بسیار زیادی را به خودش جلب کند و علاقه‌مندان به ژانر جنایی را به سمت خود بکشاند. با این حال، فصل‌های دوم و سوم نتوانستند آن طور که باید همانند فصل اول برجسته و درخشان باشند.

در فصل چهارم سریال «کاراگاه حقیقی» که به صورت رسمی به عنوان «کاراگاه حقیقی: کشور شب» شناخته می‌شود، جودی فاستر (Jodie Foster) نقش یک کاراگاه را بازی می‌کند. این سریال داستان شهری دورافتاده در آلاسکا را روایت می‌کند که در میان تاریکی طولانی زمستان در این ایالت، شش نفر به شکلی اسرارآمیز ناپدید می‌شوند و حالا کاراگاه لیز دنورز با بازی جودی فاستر باید معمای این پرونده را حل کند.

فصل چهارم سریال «کاراگاه حقیقی» مدت‌ها است در دست توسعه قرار دارد، با این حال، پخش آن در اواخر سال ۲۰۲۳ میلادی خوشبینانه به نظر می‌رسد و احتمال اینکه در سال ۲۰۲۴ میلادی پخش شود نیز دور از انتظار نیست.

منبع و منشأ اصلی مجموعه کارآگاه واقعی، برگرفته شده از مجله‌های زرد، خصوصاً مجله‌ای تحت همین عنوان است که در قرن بیستم منتشر می‌شد و البته کمی حالت دلهره‌آور نیز به آن اضافه شد. همچنین تعدادی از جملات این مجموعه از روی کتاب شاه زردپوش، نوشته رابرت چمبرز نوشته شده و حتی بعضی از دیالوگ‌ها مستقیماً از آثار نویسندگانی چون توماس لیگوتی الهام گرفته شده‌اند. نویسنده و خالق اصلی مجموعه کارآگاه واقعی، نیک پیزولاتو طی مصاحبه‌ای با وال‌استریت جورنال خود نیز این‌گونه الهام گرفتن‌های قسمت‌هایی از داستانش را تأیید کرده‌است.

تریلر سریال کاراگاه حقیقی را ببینید:

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین سریال های 2023 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

جدیدترین سریال های 2023

upcoming netflix series 2023

گوناگون معرفی و نقد جنجالی ترین سریال های تمام شده خارجی بهترین سریال های 2022 The Last of Us The Mandalorian Secret Invasion Loki The Witcher the boys Vikings Valhalla Black Mirror Never Have I Ever Elite Sweet Magnolias I Think You Should Leave with Tim Robinson Ted Lasso Only Murders in the Building Queen Charlotte A Bridgerton Story Heartstopper Sweet Home You The Lying Life of Adults Lockwood Co Sweet Tooth The Marked Heart Shadow and Bone Squid Game The Lincoln Lawyer Ahsoka Masters of the Air Young Wallander fallout True Detective Night Country بهترین فیلم های اکشن و رزمی 2023 بهترین فیلم های 2023 مارول جنگ ستارگان اقتباس‌ها از بازی‌های ویدیویی نتفلیکس سریال های 2022 سریال خاندان اژدها سریال ارباب حلقه‌ها حلقه‌های قدرت سریال های 2022 بهترین سریال های نتفلیکس اچ بی او سونی لایو اکشن جنگ ستارگان Star Wars دنیای سینمایی مارول مرد عنکبوتی بیگانه‌ها دور از خانه سریال لوکی فاز چهارم کانگ فاتح فانتزی ویچر سریال پسران ابرقهرمانان واکینگ‌ها والهالا سریال تاریخی سریال آینه سیاه سریال‌های آنتولوژی تکنولوژی درام نوجوانان آمریکایی آسیا سریال کمدی سریال الیت کمدی سریال تد لسو معمای رازآلود ماورایی دلهره آور روان شناختی اقتباسی ایتالیایی تریلر کارآگاهی دندان شیرین از روی کتاب کمیکی سریال بازی مرکب مینی سریال های نتفلیکس دیزنی پلاس سریال‌های انیمیشنی جنگ جهانی فیلم درام بر اساس بازی‌های ویدیویی پر بیننده ترین فیلم ها و سریال ها از نگاه IMDB خفن ترین فیلم ها و سریال های مارول نقد فیلم نقد سریال اخبار سینما

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو