معرفی سریال کره ای ترانه‌ راهزنان ؛ داستان، بیوگرافی و نقد

معرفی سریال کره ای ترانه‌ راهزنان ؛ داستان، بیوگرافی و نقد


منبع: فیگار

3

1402/7/6

15:59


سریال Song of the Bandits 2023 یکی از محبوب‌ترین سریال‌های کره‌ای سال 2023 است که در ادامه این نوشتار، به معرفی سریال کره ای ترانه‌ راهزنان خواهیم پرداخت.

معرفی سریال کره ای ترانه‌ راهزنان ؛ داستان، بیوگرافی و نقد

سریال Song of the Bandits 2023 یکی از محبوب‌ترین سریال‌های کره‌ای سال 2023 است که در ادامه این نوشتار، به معرفی سریال کره ای ترانه‌ راهزنان خواهیم پرداخت.

ژانر سریال کره ای ترانه‌ راهزنان اکشن، درام، اکشن و تاریخی است که در سال 2023 به روی آنتن رفت. این سریال توسط هوانگ جون هیوک کارگردانی شده و نویسندگی آن توسط هان جونگ هون انجام شده است. سرویس نتفلیکس نیز مسئول پخش این سریال است.

زمان پخش سریال کره ای ترانه‌ راهزنان که به عنوان یکی از بهترین سریال های کره ای 2023 قرار می‌گیرد، تابستان امسال بود و تعداد قسمت های سریال ترانه‌ راهزنان تا اکنون 9 قسمت در یک فصل به انتشار رسیده است. با جزئیات و بررسی سریال Song of the Bandits 2023  همراه فیگار بمانید.

 داستان سریال کره ای ترانه‌ راهزنان

معرفی سریال کره ای ترانه‌ راهزنان

زمان داستان سریال ترانه‌ راهزنان در دهه ۱۹۲۰ میلادی جریان دارد، در منطقه شورشی گاندو در کره‌جنوبی، یک گروه بی‌قانون از راهزنان به نام “ترانه‌ی راهزنان” در حال مقاومت در برابر ارتش استعماری ژاپن هستند.

در خلاصه سریال کره ای ترانه‌ راهزنان آمده است که این راهزنان آماده هر اقدامی هستند تا وطن و عزیزان خود را از دست اشغالگران حفظ کنند، حتی اگر به معنای قربانی کردن جان خود باشد. در برابر ارتش ژاپن، آن‌ها تا آخرین لحظه برای حفظ استقلال و کشورشان می‌جنگند.

بازیگران سریال کره ای ترانه‌ راهزنان

معرفی سریال کره ای ترانه‌ راهزنان

بازیگران سریال کره ای ترانه‌ راهزنان افراد با استعدادی هستند در نقش‌های اصلی حضور دارند. می‌توان هنرپیشه های سریال ترانه‌ راهزنان ، به کیم نام گیل، سوه جوهیان، یو جائه میونگ، لی هیون ووک، لی هو جونگ، کیم سول جین اشاره کرد.

کیم نام گیل نقش لی یون

معرفی سریال کره ای ترانه‌ راهزنان

کیم نام گیل، بازیگری با استعداد، نقش لی یون را در سریال “ترانه‌ راهزنان” ایفا خواهد کرد. او به خاطر بازی در درام‌های کره‌ای مانند “پاندورا”، “بی شرم” و “کشیش آتشین” شناخته شده است. با این حال، حضور او در سریال “ترانه‌ راهزنان” نخستین حضور رسمی او در نتفلیکس به عنوان بازیگر در یک سریال درام خواهد بود.

سئو هیون نقش نام هی شین

معرفی سریال کره ای ترانه‌ راهزنان

سئو هیون بازیگری با استعداد، نقش نام هی شین را در سریال “ترانه‌ راهزنان” ایفا خواهد کرد. او همچنین مانند همبازی خود، کیم نام گیل، اولین تجربه بازی در نتفلیکس را در سریال “ترانه‌ راهزنان” خواهد داشت. سئو هیون به خاطر بازی در اقتباس‌های کره‌ای “بر باد رفته” و “ماما میا!” شناخته شده است. علاوه بر این، او یک ستاره سابق پاپ در گروه “Girls Generation” می‌باشد.

یو جائه میونگ نقش چوی چون سو

سریال کره ای ترانه‌ راهزنان

یو جائه میونگ، بازیگری توانا که نقش چوی چون سو را در سریال “ترانه‌ راهزنان” ایفا خواهد کرد. این سریال چهاردهمین حضور او در یک سریال نتفلیکس خواهد بود. چوی چون سو قبلا در سریالهای “کلاس ایته وون” و “صدای جادو” نیز به عنوان بازیگر حاضر بوده است.

لی هیون ووک نقش لی کوانگ ایل

سریال کره ای ترانه‌ راهزنان

لی هیون ووک نقش لی کوانگ ایل را در سریال “ترانه‌ راهزنان” به تصویر خواهد کشید. مشترکان نتفلیکس تا حدودی با آثار او  در فیلم‌های اصلی مانند “ازدواج مجدد” و “مال من” آشنا هستند. خارج از نتفلیکس، لی هیون ووک برای کارهایش در فیلم‌هایی مانند “جستجو” و “او هرگز نمی‌دانست” و همچنین سریال “غریبه‌ها از جهنم” شناخته می‌شود.

لی هو جونگ نقش ایون نیون یی

سریال کره ای ترانه‌ راهزنان

لی هو جونگ نقش ایون نیون یی را در سریال “ترانه‌ راهزنان” به تصویر خواهد کشید. تاکنون، تنها سریالی که لی هو جونگ در آن بازی کرده است، سریال نتفلیکس “ترانه‌ راهزنان” است. با این حال، او در این سریال در نقش مکمل یون سول حضور داشته و خارج از نتفلیکس، لی هو جونگ در درام‌هایی مانند “پایانی همچون گل”، “روشنایی شب” و “معشوقه جینکس” نیز به عنوان بازیگر حاضر بوده است.

نقد سریال کره ای ترانه‌ راهزنان

معرفی سریال کره ای ترانه‌ راهزنان

سریال “ترانه‌ راهزنان” با ترکیب عناصر اکشن، درام، هیجان انگیز و تاریخی توانسته است توجه بسیاری از تماشاگران را به خود جلب کند. داستان جذاب و اثرگذار این سریال به همراه بازیگران با تجربه و کارگردانی ماهر، از مهمترین عوامل موفقیت آن محسوب می‌شود. در ادامه با نقد سریال Song of the Bandits 2023 همراه بمانید.

“ترانه‌ راهزنان” داستانی از شجاعت، مقاومت و تلاش برای حفظ کشور و استقلال را به تصویر می‌کشد و از طریق شخصیت‌های مختلف داستان، پیام‌های معنوی و ارزشمندی را به مخاطبان منتقل می‌کند. این سریال برای علاقه‌مندان به داستان‌های تاریخی و اکشن پر از تنش و هیجان توصیه می‌شود.

تریلر سریال کره ای ترانه‌ راهزنان

جمع‌بندی

معرفی سریال کره ای ترانه‌ راهزنان

سریال “ترانه‌ راهزنان” (Song of the Bandits) ساخت کشور کره جنوبی است و در ژانر اکشن، درام، هیجان‌انگیز و تاریخی قرار دارد. این سریال در سال 2023 تولید شده و به کارگردانی و نویسندگی هوانگ جون هیوک است. در “ترانه‌ راهزنان 2023” بازیگرانی همچون کیم نام گیل، سوهیان، یو جائه میونگ، لی هیون ووک و … در نقش‌های مختلف حضور دارند. همچنین سریال Song of the Bandits با هزینه تقریبی ۳۰ میلیارد وون ساخته شده است.

برای دانلود این سریال از کانال تلگرامی فیگار، بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود سریال Song of the Bandits 2023

بیشتر بخوانید:

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو