دانلود بازی Kitaria Fables برای PS4 – نسخه هک‌شده DUPLEX

دانلود بازی Kitaria Fables برای PS4 – نسخه هک‌شده DUPLEX


منبع: دانلود ها

127

1400/11/27

00:45


اولین رای باشید!

بازی Kitaria Fables یک ماجراجویی اکشن و RPG را با تلفیقی از المان‌های کشاورزی به شما هدیه می‌دهد. باید وارد دنیای کیتاریا شده و به‌دنبال موج‌های تاریکی باشید که روز به روز در حال گسترش یافتن هستند. مبارزات به‌صورت ریل تایم دنبال شده و با اکتشاف و کشاورزی، باید اهداف خود را دنبال کنید. می‌توانید برای تهیه سلاح و زره و همچنین طلسم‌هایی که قدرت شما را افزایش دهند، رو به کشاورزی آورده و آن‌ها را تولید کنید. سرزمین آرامی را در بازی می‌بینیم که طبیعت آن در هماهنگی با هم زندگی می‌کردند، اما ناگهان، همه چیز تجاهمی شده و موجودات دیگر با تاریکی درون‌شان به شما حمله می‌کنند.

Kitaria Fables PS4-DUPLEX

ID: CUSA28101; Update v1.05

دانلود-بازی-Kitaria-Fables

پادشاهی از شما خواسته است که به شهروندان خود کمک کرده و از آن‌ها دفاع کنید. به روستا رفته و پایگاه جدید خود را در آن شکل دهید. جهان بزرگی با موجودات وحشی را می‌بینیم که تنها راه مقابله با آن‌ها، استفاده از منابع و غنایمی است که خودتان آن‌ها را تولید می‌کنید. سفری طولانی در انتظار شما است و باید با ساخت طلسم‌های جدید، قدرت خود را با هیولاهای پیرامون خود برابر کنید. گیم‌پلی بازی به سبک خاص خود را می‌توانید ادامه داده و دشمنان خود را از راه دور بسوزانید. می‌توانید آن‌ها را منجمد کرده یا برای آسیب رساندن به آن‌ها، از شمشیر و کمان اسفتاده کنید.

info

A delightfully cute action adventure RPG with farming and crafting – Armed with sword, bow and spellbook, fight against a rising darkness threatening the world. Plunder dungeons in search of relics and resources, tend to your farm to grow your own provisions, and work with your village neighbours to craft new gear.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 9.00

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW9.00

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود آپدیت بازی Update v1.05 PS4-DUPLEX با لینک مستقیم

——————-

دانلود بازی Kitaria Fables PS4-DUPLEX با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو