معرفی ساعت پتک فیلیپ و بهترین ساعت های این برند

منبع: نمکستان

225

1401/7/16

15:06


در این مقاله ما می خواهیم در مورد ساعتهای پتک فیلیپ صحبت کنیم این ساعت جزو گران ترین ساعت های جهان است که در رنگها و شکل های مختلف به بازار عرضه می شود.

در این مقاله ما می خواهیم در مورد ساعتهای پتک فیلیپ صحبت کنیم این ساعت جزو گران ترین ساعت های جهان است که در رنگها و شکل های مختلف به بازار عرضه می شود تلاش کردیم هر چیزی که مریوط به این موضوع است را برای شما توضیح دهیم اگر علاقمند به دانستن اطلاعات در مورد این ساعت هستید تا آخر این مقاله همراه ما باشید .

معرفی برند پتک فیلیپ

 پتک فیلیپ یک شرکت سوئیسی تولید کننده انواع مختلف ساعت های مچی و جیبی است . لقب پادشاه ساعت را دارد به دلیل تولید ساعت های گران قیمت و پیچیده این برند را می توان از قدیمی ترین و بهترین شرکت های تولید کننده ساعت مچی اشرافی گری در نظر گرفت وقتی می‌گوییم اشرافی ‌گری یعنی فقط افراد  خاص می‌ توانند ان را تهیه و از آن استفاده کنند . این شرکت با قدمت حدود دو قرن و با روندی رو به رشد به کار و فعالیت خود ادامه می‌دهد . ساعت های اتوماتیک این کمپانی هم جزو ساعت های پیچیده جهان است که رقیب های زیادی ندارد این کمپانی تمام قطعات موتور و بدنه ساعت را خودش تولید می کند .

 معرفی برند پتک فیلیپ

ساعت پتک فیلیپ، مانند سایر برندهای ساعت لوکس نیست. Patek Philippe ، بهترین اثر هنری با توجه بسیار زیاد به جزئیات است، با میراث غنی چیزی جز کمال نیست. به دلیل ماهیت محدود و تعداد محدود، تقاضا برای ساعت‌های پتک بیش از هر زمان دیگری است و کلکسیونرها آماده پرداخت مبالغ هنگفتی برای به دست آوردن آن‌ها هستند.

تاریخچه  تاسیس ساعت پتک فیلیپ

به سال ۱۸۳۹ بر می گردیم انتونی پتک که یک طراح ساعت بود و البته لهستانی در این سال به کشور سوئیس مهاجرت می کند و به کمک دوست و دستیارش به فعالیت در زمینه ساعت سازی پرداخت اما آنها چند سال بعد یعنی در سال ۱۸۴۴ همکاری خود را قطع و از یک دیگر جدا شدند و یک سال بعد انتونی پتک  به گروه ساعت سازی فرانسوی به نام آدرین فیلیپ اضافه شد پتک فیلیپ در سال ۱۸۵۱ در نتیجه این همکاری تاسیس شد .

پتک فیلیپ چه ساعت هایی تولید می‌کند ؟

پتک فیلیپ چه ساعت هایی تولید می‌کند ؟

این برند تولید کننده ساعت های مچی اشرافی است یعنی به طوری که این شرکت ساعت مچی قیمت ارزان ندارند و همه ی محصولاتش با بالا ترین کیفیت و قیمت به بازار وارد می شود .

دلیل قیمت ساعت پتک فیلیپ چیست ؟

همان طور که بار ها به این موضوع اشاره کردیم پتک فیلیپ در ساخت ساعت هایش از استیل و مواد پلاستیکی ارزان قیمت استفاده نمی کند چون این کمپانی از همان اول به قصد تولید جنس با کیفیت تاسیس شده بود بنابر این چون در ساخت ساعت هایش از طلا و پلاتین استفاده می کند همین باعث قیمت زیاد این مدل ساعت ها می شود این کمپانی همین طور از مواد مختلف گران قیمت برای خلاقیت های جالب و ایجاد طرح های مختلف روی ساعت ها استفاده می کنند و در برابر این کار قیمت ان را زیاد می کنند .

جالب است بدانید به دلیل نوع نگین های کار شده در ساعت نگین دار پتک فیلیپ و جنس خوبی که دارد این مدل یکی از گران قیمت ترین ساعت مچی های این برند است .

موتور های به کار رفته در ساعت پتک فیلیپ

 موتور های به کار رفته در ساعت پتک فیلیپ

یکی دیگر از علت های خاص بودن محصولات پتک فیلیپ این است که این برند از موتورهای سیلیکونی در محصولات خود استفاده می‌ کند که یعنی در مقابل تغییرات آب و هوایی این موتورهای سیلیکونی مقاوم هستند . این شرکت‌ برای تولید ساعت‌ های خود از فلزات با کیفیت گران استفاده می‌ کنند که باعث کیفیت بالای ساعت می شود . این برند در بیش تر ساعت هایی که می سازد از طلای سفید و طلای زرد و یا حتی پلاتین استفاده می کند در واقع از استیل فقط برای تعداد کمی از ساعت ها استفاده می کند . بیش تر ساعت های پتک فیلیپ دارای موتور های شگفت انگیز هستند در خیلی از مدل ها از صفحه ی نمایشی استفاده می شود که شما می توانید موتور را ببینید .

معرفی بهترین ساعت های پتک فیلیپ

از مدل های مختلف این ساعت می توان به مورد های زیر اشاره کرد :

  • ناتیلوس
  •  sky moon tourbillon
  • اکوانات
  •  grand master

در سال ۱۹۷۶ پتک فیلیپ تصمیم گرفت یک ساعت اسپرت بسازد که باعث شد خیلی از منتقدین این کار او را نقد کنند چون این کمپانی فقط روی ساخت‌ ساعت های سلطنتی کار می‌کرد نه مدل های دیگر .

ساعت پتک فیلیپ مدل ناتیلوس

در سال ۱۹۷۶ اولین مدل ساعت پتک فیلیپ ناتیلوس جامبو بود که با قطر صفحه ۴۲ میلی متر خیلی بزرگ به حساب می‌آمد . این مدل مشهور ترین مدل این کمپانی است که در ساخت آن از شکل کشتی های دریایی الهام گرفته شده است .

ساعت پتک فیلیپ مدل اکوانات

در سال ۱۹۹۷ بر اساس تجربه ای که از که از ساخت ساعت ناتیلوس به دست آمده بود این کمپانی مدل جدید ساعت خود را به نام اکوانات را معرفی کرد که این ساعت ویژگی های مختلفی مثل شکل هشت ضلعی و گرد بودن و همینطور ضد آب بودن دارد .

ساعت پتک فیلیپ مدل sky moon tourbillon

این مدل در سال  ۲۰۰۰ معرفی شد که هم قابلیت های بساری دارد و هم جزو گران  قیمت  ترین ساعت ها هستند همچنین از اولین مدل های ساعت دورو است که یک سمت ان عقربه ها را نشان می دهد و سمت دیگر آن آسمان شب را یعنی این ساعت مچی در شب صفحه ی نمایشش به شکل اسمان شب می شود که همین قابلیت عجیب باعث افزایش قسمت ان شده .

ساعت پتک فیلیپ مدل grand master

گرند مستر هم نوع دیگری از ساعت‌های دو رو است که توسط همین کمپانی  در سال ۲۰۱۴  معرفی شده و امکانات مختلفی دارد می‌توان یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این مدل را صدای زنگ آن حساب کرد این مدل محبوب ترین ساعت در دنیا است شما نه از نگاه کردن به صفحه زیبای آن خسته می شوید و نه ازصدای دلنشین آن .

 

ما در این  مقاله ساعت پتک فیلیپ و شاخص ترین آن و هر چیزی که مربوط به این ساعت می شد را برایتان تو ضیح دادیم  خرید ساعت انتخاب راحتی نیست مخصوصا از بین مدل های متنوع و جدید که هر روز به بازار وارد می شوند . امیدواریم که اگر قصد خرید این ساعت را دارید این مطلب برای شما مفید بوده باشد .گالری ساعت اکسو این اطمینان را به شما می دهد که در انتخاب بهترین و با کیفیت ترین ساعت مچی به شما کمک کند تا با قیمت بسیار مناسب با کیفت ترین ساعت موجود در بازار ایران را دریافت کنید.جهت مشاهده نمونه ساعت های روز دنیا با کیفیت باور نکردنی گالری اکسو میتوانید به سایت فروشگاه ساعت اکسو مراجعه نمایید.

گالری ساعت اکسو (EKSO.IR)

آدرس : تهران ، بازار بزرگ تهران ، خیابان ناصر خسرو ، کوچه مروی ، پاساژ رضای مروی ، طبقه مثبت ۲ ، شماره ۲۲۰

شماره تماس :

۰۲۱۳۳۹۷۶۷۲۵

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو